Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2004 #1 Skrevet 28. februar 2004 Er det mulig for samboer, sønnen på 12 og meg å klare oss på 1000 kroner fram til neste fredag, den 12.? Er superblakke og har nesten ingen ting i fryseren. Vi trengr bare å kjøpe mat.
Lillebi Skrevet 28. februar 2004 #2 Skrevet 28. februar 2004 Det burde gå.. Er det noen dere kan gå på middagbesøk til..
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2004 #3 Skrevet 28. februar 2004 Det burde gå.. Er det noen dere kan gå på middagbesøk til.. Kanskje en middag. Uff, det er kjipt å ha dårlig råd! Det er bare for en kort periode, men jeg er glad jeg ikke har det sånn hele tida lenger. Husker en gang i tida jeg sto i butikken og lurte på om jeg skulle kjøpe dopapir elle brød...
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2004 #4 Skrevet 28. februar 2004 Det burde gå greit. Sett opp en liste hvor dere planlegger hele ukens middager og gjør et prisoverslag. Når du kommer til butikken, f.eks Rema 1000, så holder du deg til listen.
Thomasine Skrevet 28. februar 2004 #5 Skrevet 28. februar 2004 Ja, det klarer dere! Bruk det dere har i kjøleskap og fryser for alt det er verdt!! Så finnes det jo billigere løsninger på middager også. Finnes en tråd på det inne på Mat og Drikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå