Gå til innhold

Hei jenter :) trenger hjelp fra dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt, 26 år. Fra oslo. Jeg skal til swedish house mafia den 22 desember. problemet mitt er at jeg ikke tørr å gå bort til jenter å snakke. Jeg vet ikke hvordan jeg skal snakke til dem osv. kan dere jenter fortelle litt om dere, hva dere liker hos gutter osv :) ?

Anonym poster: c6c0201021a9f760bbf4c7cc27b2a568

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velg en jente i en venninnegjeng på minst tre, max 5 . ( for da tørr hun å gå ifra de andre uten å føle skyld for at vennen blir stående alene ).

vis interesse for henne, hvor hun kommer fra, alder, interesser, jobb o.l... Gi komplimenter , men vær ærlig der, for vi ser fort om det er falskt ..

det er en god start i allefall.... Og husk på å spør etter nr hennes om du liker henne. :)

Skrevet (endret)

var i sensation i olso, med noen kompiser. han ene bare gikk bort til jentene og snakke til dem uten problem. men jeg gikk bare rundt som en dust.. tørte ikke å snakke til dem, hviste ikke åssen jeg skulle starte å snakke til dem :O får prøve å tørre å snakke til dem..

Endret av Thomass1212
Skrevet

Smil masse! Og holder hun et kamera, så ta det fra henne og ta bilde av det som skjer :ler:

Det skjedde meg med på konsert, en like ved tok kameraet mitt og tok bildet av bandet :ler:

Anonym poster: 1bd287fcab2ec6054c9a9afa23046c64

Skrevet

Huff, snakke ed fremmede er ikke helt min ting heller. Letteste er om man treffer på noen man har en felles bekjent med eller truffet en gang tidligere.

Enkelte ganger ser man at jenta er alene, eventuelt at hun ikke får noe ut av de hun dro ut med. Da blir ting ofte mye lettere.

Anonym poster: 10fb939915518d269ef89e0d8da5432b

Skrevet (endret)

Snakk bullshit og dra frem tørrvittigheter. Du skal være impulsiv og urasjonell når du prater. Når du begynner å tenke og planlegge samtalen, så er samtalen kjedelig. Kjedelige samtaler flykter alle fra.

Etter midnatt behøver du ikke å legge sjelen i noe som helst. Da skal du bare være direkte om du ønsker deg selskap den natten.

Endret av Pene sko...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...