Gå til innhold

og da er endelig lokale bestilt :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

går sakte fremover, men nå er ihvertfall dato, kirke og lokalet i boks...

Og lokalet stiller med all mat og drikke, unntatt noe å tygge på mellom kirke og middag.

De har duker, dekketøy osv så vi slipper å tenke på noe annet enn litt pynt til bordene...

Så da kan vi jo egentlig senke skuldrene litt frem til 8. juni :D

noen som vil se lokalet?

sjekk ut www.villmarksforum.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper dere ikke skal sitte i plasttelt på den store dagen asså!

Nei dette er ikke min stil. Jeg trives bedre på herregårder eller

bryllup-banksalen-4.jpg

Skrevet

Deilig å ha lokalet i boks :) og veldig praktisk når de ordner med all mat og drikke også!

• Liker 1
Skrevet

bryllup-banksalen-4.jpg

nei absolutt ikke plasttelt.

er inni en stor gamme med 70 sitteplasser.

og bålplass i midten :-D

• Liker 1
Skrevet

bryllup-banksalen-4.jpg

Helt enig Wonders. Nydelig! Jeg skal undersøke Sem Gjestegård. Nydelig utenfor, så håper det like fint inni og ikke aaaalt for dyrt :)

Skrevet

bål i midten?

Skal det lukte bål av bryllupskjolen din??

Jeg mener ikke å opptre slemt eller noe, og vet vi er forskjellige. Godt du laget denne trå'n for alle som ser etter dette.

Ikke tips moder'n om dette stedet, for da legger hun alt av anledninger dit. Hun er en elsket fjellgeit :hjerte:

Skrevet

Åh! Så tøft med gamme!

Hva slags antrekk oppfordrer dere til?

Jeg synes det er så fint at folk kan velge å ha ting akkurat som de vil! Vi hadde et lite, koselig samfunnshus i skogen, det var så absolutt ikke fancy, men stemningen ble topp! Har vært i bryllup på skikkelig pyntede steder også, men min erfaring er at stemningen ikke blir like lun der. Men igjen, det er jo helt opp til en selv hva slags bryllup man vil ha!

Skrevet

Vi har forresten også lokale med litt villmarkstema, vi leier gjennom jaktforeningen :) sambo likte det aller best av de lokalene jeg fant, så da fikk han bestemme det ;) Ikke helt min smak, men det er igrunn et koselig lokale, og når jeg får pynte det slik jeg vil, så blir nok begge fornøyd ;)

• Liker 1
Skrevet

bål i midten?

Skal det lukte bål av bryllupskjolen din??

Jeg mener ikke å opptre slemt eller noe, og vet vi er forskjellige. Godt du laget denne trå'n for alle som ser etter dette.

Ikke tips moder'n om dette stedet, for da legger hun alt av anledninger dit. Hun er en elsket fjellgeit :hjerte:

Ingen planer om lukt i kjolen nei.

Dette er ett skikkelig sted, og det er avtrekk rett over bålet som suger all røyk opp og ut.

Stedet er så idyllisk, så uansett så ville det ikke spilt noe rolle.

Og vi gifter oss 8. Juni så det er ikke sikkert bålet kommer til å tennes opp heller. Hvis det gjør det så er det kun for litt ekstra lys, og for kosens skyld og ikke som en varmekilde.

;)

Skrevet

Åh! Så tøft med gamme!

Hva slags antrekk oppfordrer dere til?

Jeg synes det er så fint at folk kan velge å ha ting akkurat som de vil! Vi hadde et lite, koselig samfunnshus i skogen, det var så absolutt ikke fancy, men stemningen ble topp! Har vært i bryllup på skikkelig pyntede steder også, men min erfaring er at stemningen ikke blir like lun der. Men igjen, det er jo helt opp til en selv hva slags bryllup man vil ha!

Tja antrekk har vi vel ikke tenkt så mye på ennå, men siden mannen har telemarks bunad så er det oppe til vurdering.

Vi inviterer ihvertfall ikke til galla :P

Skriver sikkert dress eller pyntet :D

Skrevet

Et lite tips: "pyntet" eller "dress" er faktisk ikke gode kleskoder. Disse er ikke offisielle - noe som jo ikke er så farlig i seg selv, men de innebærer at det ikke er noen ordentlig definisjon på hva de innebærer. Søker du på dem på internett, så finner du hundre til dels veldig forskjellige meninger. Jeg HATER å være gjest når jeg ikke skjønner bæret av kleskoden. Det er så sinnssykt ubehagelig å komme over- eller underpyntet til noe, og jeg ender gjerne opp med å bruke mer tid på å bekymre meg over sånt enn å glede meg til en hyggelig fest. Mange brudepar skal poengtere at de ikke bryr seg om hvordan gjestene går kledd og det er jo fint det - men husk at gjestene også må forholde seg til alle andre som er der, ikke bare brudeparet!

Hvis dere ikke skal bruke de offisielle kleskodene (sommerlig pent, mørk dress og slikt) så gi i det minste gjestene litt ekstra informasjon. "Bryllupsfesten skal være i en gamme, så kle deg pent men praktisk". Eller "Kleskode: pyntet - se nettsiden vår/kontakt NN for mer info" Ta gjerne med info om temperatur, underlag og slikt. Jeg som gjest hadde ihvertfall lurt på om det blir kjempekaldt i en slik, eller om det i det hele tatt går an å gå med høye/spisse hæler. Eller om ting blir møkkete. Og så videre.

Anonym poster: 70b546967ecc47e3bb701a33002d0a6e

• Liker 1
Skrevet

Et lite tips: "pyntet" eller "dress" er faktisk ikke gode kleskoder. Disse er ikke offisielle - noe som jo ikke er så farlig i seg selv, men de innebærer at det ikke er noen ordentlig definisjon på hva de innebærer. Søker du på dem på internett, så finner du hundre til dels veldig forskjellige meninger. Jeg HATER å være gjest når jeg ikke skjønner bæret av kleskoden. Det er så sinnssykt ubehagelig å komme over- eller underpyntet til noe, og jeg ender gjerne opp med å bruke mer tid på å bekymre meg over sånt enn å glede meg til en hyggelig fest. Mange brudepar skal poengtere at de ikke bryr seg om hvordan gjestene går kledd og det er jo fint det - men husk at gjestene også må forholde seg til alle andre som er der, ikke bare brudeparet!

Hvis dere ikke skal bruke de offisielle kleskodene (sommerlig pent, mørk dress og slikt) så gi i det minste gjestene litt ekstra informasjon. "Bryllupsfesten skal være i en gamme, så kle deg pent men praktisk". Eller "Kleskode: pyntet - se nettsiden vår/kontakt NN for mer info" Ta gjerne med info om temperatur, underlag og slikt. Jeg som gjest hadde ihvertfall lurt på om det blir kjempekaldt i en slik, eller om det i det hele tatt går an å gå med høye/spisse hæler. Eller om ting blir møkkete. Og så videre.

Anonym poster: 70b546967ecc47e3bb701a33002d0a6e

takk for tips. er jo ennå noen måneder til invitasjonen skal sendes ut, så har litt tid å tenke på formuleringen.

blir ihvertfall ikke kaldt der, da det er såpass moderne at det er gulvvarme der til og med.

men er jo mye gressplen ute, for de som vil titte litt ute, så stillethæl er jo litt kinkig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...