Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste var utro på nettet når han ble sammen med meg - jeg ferska han en kveld. Han har aldri møtt jenta - og ikke byttet bilder.

Kun skittenprat på facebook før han møtte meg også.

Han var så fryktelig lei seg, og gråt masse hele natta. Gav meg passord til alt mulig for at jeg skal få tilliten min tilbake. Men jeg sliter fortsatt å glemme den hendelsen, er så redd at det vil bli et brudd i forholdet vårt......

Hadde dere klart å komme seg videre? Han er en kjempe fantastisk kjæreste,

kommer aldri til å finne en bedre. Han sier han har forstått hvordan grensen til utroskapet ligger i det forholdet nå, han sa han flørtet med jenta fordi han visste han skulle aldri møte henne...

Anonym poster: ffd823623d6cdf0b1371590520ef1c8f

Videoannonse
Annonse
Gjest anonymmann
Skrevet

Min kjæreste var utro på nettet når han ble sammen med meg - jeg ferska han en kveld. Han har aldri møtt jenta - og ikke byttet bilder.

Kun skittenprat på facebook før han møtte meg også.

Han var så fryktelig lei seg, og gråt masse hele natta. Gav meg passord til alt mulig for at jeg skal få tilliten min tilbake. Men jeg sliter fortsatt å glemme den hendelsen, er så redd at det vil bli et brudd i forholdet vårt......

Hadde dere klart å komme seg videre? Han er en kjempe fantastisk kjæreste,

kommer aldri til å finne en bedre. Han sier han har forstått hvordan grensen til utroskapet ligger i det forholdet nå, han sa han flørtet med jenta fordi han visste han skulle aldri møte henne...

Anonym poster: ffd823623d6cdf0b1371590520ef1c8f

han har en del å bevise framover.......

Ikke bli helt paranoid, har dere det bra og dere elsker hverandre så kan det gå bare bra. men da må det være full tillit til hverandre ! Og unngå å bruke det som har skjedd hvis dere diskuterer eller små krangler.

Utroskap er utroskap, klart de har aldri hatt fysisk kontakt eller møtt hverandre , men følelsemessig så er det utroskap også.

Fortell han det som plager deg og se om han prøver å forstå deg. avfeier han det med at han syntes det ikke er noe mer å prate om så bør du vurdere forholdet deres .....

Lykke til ! :-)

Gjest linneawarp
Skrevet (endret)

han har en del å bevise framover.......

Ikke bli helt paranoid, har dere det bra og dere elsker hverandre så kan det gå bare bra. men da må det være full tillit til hverandre ! Og unngå å bruke det som har skjedd hvis dere diskuterer eller små krangler.

Utroskap er utroskap, klart de har aldri hatt fysisk kontakt eller møtt hverandre , men følelsemessig så er det utroskap også.

Fortell han det som plager deg og se om han prøver å forstå deg. avfeier han det med at han syntes det ikke er noe mer å prate om så bør du vurdere forholdet deres .....

Lykke til ! :-)

Ja, vi har det veldig bra - elsker hverandre utrolig høyt og vil leve livet ut sammen.

Han vet at det har plaget meg av og til - han unngår det ikke. Han gir meg tålmodighet og er en god lytter, han sa han vil gjøre alt for at jeg skal føle meg trygg på han. Ja, jeg skal se hvordan det ligger an i fremtiden - og tusen takk, det trengte jeg!

Ha en riktig fin helg!

Endret av linneawarp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...