Schadenfreude Skrevet 19. oktober 2012 #1 Del Skrevet 19. oktober 2012 Noen som vet om det har kommet nissekostymer til baby/småbarn i butikkene ennå? Skulle gjerne tatt bilder til julekort og ordnet alt fiks og ferdig alt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 19. oktober 2012 #2 Del Skrevet 19. oktober 2012 har bare sett pepperkakekostyme i ellos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 20. oktober 2012 #3 Del Skrevet 20. oktober 2012 Det evige svaret på alt som ikke er i butikkene i Norge nå: eBay og Amazon Jeg vet ikke hvor lite barnet ditt er, men her er det som kommer opp på "baby santa outfit" på eBay.co.uk, og her er samme søket på Aamazon.co.uk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 20. oktober 2012 Det er mye fint på nettet, ja Men jeg skulle helst hatt det NÅ, så jeg håpet på å finne i en fysisk butikk. Var innom en Lindex i dag og der hadde de fått inn nissekjole, men ikke nissedrakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 21. oktober 2012 #5 Del Skrevet 21. oktober 2012 Typisk at butikker får inn klær til jenter før de får inn til gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshower Skrevet 21. oktober 2012 #6 Del Skrevet 21. oktober 2012 De har på ellos. Bestiller du i dag får du det innen 2-3 dager, det er hvertfall min erfaring http://www.ellos.no/ellos-kids/nissedrakt-med-lue/366551?N=1z141psZ1z13x2e&Ns=RankValue3|1&Nao=71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå