Gå til innhold

Endelig ser jeg lyset i tunnelen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt en stund med depresjon som følger av at jeg ble veldig syk da jeg var yngre, men nå ser det ut til at ting løsner!

Jeg har fått begynt med behandling (endelig!), jeg har fått fatt i nytt sted å bo så jeg får ha med bikkjedyret (Jippi!) og så får jeg en hund til i ettermidag :bolledeig: Jubel og glede!!!!

Jeg har hatt lyst på en hund til siden jeg fikk bikkja for noen år siden men det har aldri passet. Og så fant jeg denne hunden som virker som hun passer helt perfekt. Hun er en sånn hund som jeg har lett etter leeenge. ååå.. det blir så bra :D

gleder meg sånn til å kunne begynne med et vanlig liv snart.

Skal ha frøken-voffs på prøve en stund for å se om hun faktisk passer inn. Men herr-voffs er veldig grei med damene så det tror jeg skal gå helt greit.

Jeg er så gira, gleder meg til hun kommer! skal se om jeg får tatt en tur i butikken om ikke så lenge å snope litt hundeting (hysj ikke si det til noen :plystre: )

Har bare lyst å hoppe av glede!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :)

Anonym poster: b125bf27e13042d461a823ab19cf0928

Skrevet

Supert! :) Jeg er overbevist om at dyr er den beste behandlingen mot depresjoner. I utlandet er det ikke uvanlig med behandlingssenter for depresjoner der de bruker dyr. Hunder, hester, osv...

Lykke til. :)

Skrevet

Gratulerer så mye!! Gleden over et nytt familiemedlem er helt fantastisk :biggrin:

Lykke til, og kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...