Genesis Skrevet 19. oktober 2012 #1 Skrevet 19. oktober 2012 Overhørte et par på telefonen i går, hvor mannen pratet med sånn skikkelig sukkersøt pusestemme! Er dette noe som er vanlig i parforhold, selv har jeg aldri lagt om stemmen min når jeg prater med min kjæreste, jeg føler derimot jeg prater mer maskuling enn vanlig! Hva synes dere om dette, og er dette noe dere bedriver selv? Og hvorfor liker du det/liker ikke? Kjør debatt!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #2 Skrevet 19. oktober 2012 Castrata. En mann uten baller. De får lysere stemme. Noen gir de frivillig fra seg til dama. Idioter. Anonym poster: 9d8a998b17f366d1f3a36c4b67f6bdd8
micromaya Skrevet 19. oktober 2012 #3 Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Da jeg var singel for noen år siden, traff jeg en mann via Facebook. Vi chattet og sendte sms-er en stund, og jeg følte meg ordentlig betatt av ham. En morgen da jeg var på vei til jobb ringte han plutselig, og det tok faktisk litt tid før jeg skjønte at han ikke tullet. Han snakket rett og slett med babystemme, og jeg satt og håpet han skulle sprute ut i latter og si at han bare kødda. Han gjorde ikke det. Needless to say, men fra da av forsvant all interesse fra min side. Ordentlig mannestemmer er digg! Supersexy! Edit: manglet et ord.. Endret 19. oktober 2012 av micromaya
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #4 Skrevet 19. oktober 2012 Eksen min fikk lysere stemme når han snakket med sin barn og katten. Det hørtes rart ut men brydde meg ikke nok til å kommentere det. Anonym poster: f9103cfca67ffe6d5a43a11eba1d294f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå