Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min er drit forbanna på meg nå fordi jeg visstnok har sagt navnet på en annen mann i søvne.

Vi har et vennepar som vi er med sammen med en del andre vennepar. Jenta i dette forholdet er en av mine beste venner. Typen hennes, la oss kalle han for Kalle.

Kalle er en pen mann, enkelt og greit, men jeg er ikke interessert. Jeg er veldig glad i min kjære og kunne aldri tenkt meg å vært med noen andre.

I dag kjørte kjæresten min meg til jobb og sier surt til meg:

"hvorfor ropte du Kalle i natt"?

jeg: "hæ?"

"du ropte på kalle"

Hva sier man til sånt? Jeg kan ikke huske å ha drømt om han, ihvertfall ikke ropt på han.

Hva gjør jeg nå?

Anonym poster: 84e9848cd59014634a30cb371899ca1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visstnok slik at man kun drømmer om folk man kjenner. Sjansene for at drømmer om Kalle er like store som at du drømmer om bestemoren.

Vis han et rødt ark, og be han verken tenke på rød, og se den som blå. Det er like enkelt å bestemme hvem du drømmer om.

Skrevet

Det er visstnok slik at man kun drømmer om folk man kjenner. Sjansene for at drømmer om Kalle er like store som at du drømmer om bestemoren.

Vis han et rødt ark, og be han verken tenke på rød, og se den som blå. Det er like enkelt å bestemme hvem du drømmer om.

Så bra! jeg har jo ikke lyst at underbevistheten min skal like denne fyren.. pen er han ikke =P hehe

jeg skjønner jo hvorfor han reagerer, hadde nok gjort det samme om han sa et annet navn.. men ikke blitt sur.

hvem vet.. kan jo hende jeg drømte at f.eks det skjedde noe med venninna mi, og jeg derfor ropte på kalle for å komme..

trenger jo ikke å være noe seksuelt liksom..

...håper jeg...

TS

Anonym poster: 84e9848cd59014634a30cb371899ca1e

Gjest Raindrops
Skrevet

Uansett som det var en seksuell drøm så trenger ikke det å bety at du har lyst på han. Jeg drømte at jeg hadde sex med faren til en veninne av meg, og jeg er ganske sikker på at jeg ikke vil det i virkeligheten. Underbevissthet eller ei. Hjernen bare loker av og til.

• Liker 1
Skrevet

Du må bare gjøre klart at man kan ikke kontrollere drømmene dine med mindre du øver veldig mye på noe de kaller Lucid Dreaming, som ikke er tilfelle.

Du kanke kontrollere hva som skjer, er han utro hver gang han drømmer om en dame? Nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...