AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #1 Skrevet 19. oktober 2012 Ja, det fikk jeg spørsmål om idag ... Begynte på en ny jobb i høst, og trives godt. Fikk meg også kjæreste iløpet av sommeren, og han pleier å hente meg på kveldene på jobben. Da har jo en del av mine abeidskolleger fått hilse på han også. De ble veldig sjokkerte over at han var så stygg, og de kunne ikke skjønne hva en vakker jente som meg gjør sammen med han .. Idag sa en av kollegene mine det rett ut : "Hvordan kan en vakker jente som deg ha en så stygg kjæreste?" Jeg ble veldig såret, for jeg syns ikke han er stygg i det hele tatt. Jeg syns han er veldig kjekk og sjarmerende, og han er snill og god. Akkurat nå gruer jeg meg til å gå på jobben imorgen. Kjæresten min sover ved siden av meg, men jeg har ikke sagt til han hva de sa ... Syns det er vondt å bære på dette alene, så jeg lager en tråd om det her ... Anonym poster: 2e9aae391533a149188ad7afc0e6067e 5
Gjest Twelve12 Skrevet 19. oktober 2012 #2 Skrevet 19. oktober 2012 Nei så stygt sagt. Herregud... det er jo ikke noe man sier.. Men i bunn og grunn så handler det jo ikke om hva andre syns om kjæresten din. Det viktigste er jo at du syns han er pen og kjekk =) men jeg syns ikke du skal si det til han. Langt ifra. Det er ikke noe han trenger å vite at noen har sagt om han. Ikke bry deg om de kollegaene. Var det forresten en mann eller dame som sa dette? 25
Guybrush Skrevet 19. oktober 2012 #3 Skrevet 19. oktober 2012 Det som betyr noe er at du synes han er pen og kjekk. Hva pokker betyr det hva frekke folk ellers sier. 12
Gjest test123 Skrevet 19. oktober 2012 #4 Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Du skulle svart at han er utstyrt som en hest! Endret 19. oktober 2012 av test123 44
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #5 Skrevet 19. oktober 2012 Har fått høre samme greia. Blir utrolig utrolig lei meg, for jeg vil ikke at folk skal tenke slik om min kjære. Han ser kanskje ikke ut som en kjekk prins, men for meg er han det vakreste og godeste på jord. Og det er det som teller for meg:) Anonym poster: c4d8562e205fe4441e88c6bf3d085003 5
tøydokka Skrevet 19. oktober 2012 #6 Skrevet 19. oktober 2012 Herregud, noen folk eier ikke sosiale ferdigheter.. Sånt får man tenke, men ikke si! Hva svarte du egentlig? 3
Gjest Lypsyl1 Skrevet 19. oktober 2012 #7 Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Enkelte har ikke folkeskikk i det hele tatt og respekt for andre. Utseende er ikke alt her i verden, og vi har alle ulik smak, så tenk på hva du selv synes prøv å overse hva dine kollegaer sier. Fortell heller gjerne de hvor kjekk du synes han er, og fremhev hvilke egenskaper du synes han har. Gjerne hver dag... Endret 8. november 2012 av Lypsyl1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #8 Skrevet 19. oktober 2012 Herregud, noen folk eier ikke sosiale ferdigheter.. Sånt får man tenke, men ikke si! Hva svarte du egentlig? Jeg klarte ikke si noe. Jeg ble helt stille og ble veldig satt ut. Det var akkurat når jeg skulle gå, og de så kjæresten min sitte i bilen å vente på meg. Jeg har skjønt at de ikke syns noe om utseendet hans før, men nå ble det veldig direkte ... Anonym poster: 9e051ec912dd608c5412c6c32ad61cc9
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #9 Skrevet 19. oktober 2012 Nei så stygt sagt. Herregud... det er jo ikke noe man sier.. Men i bunn og grunn så handler det jo ikke om hva andre syns om kjæresten din. Det viktigste er jo at du syns han er pen og kjekk =) men jeg syns ikke du skal si det til han. Langt ifra. Det er ikke noe han trenger å vite at noen har sagt om han. Ikke bry deg om de kollegaene. Var det forresten en mann eller dame som sa dette? Det var en dame på 25 år... Anonym poster: 9e051ec912dd608c5412c6c32ad61cc9
Gjest Twelve12 Skrevet 19. oktober 2012 #10 Skrevet 19. oktober 2012 Hvor gamle er de du jobber med? uansett alder, er de tydeligvis ikke oppdratt bra nok 2
Gjest Twelve12 Skrevet 19. oktober 2012 #11 Skrevet 19. oktober 2012 Hvor gamle er de du jobber med? uansett alder, er de tydeligvis ikke oppdratt bra nok hihi der svarte du i det jeg spurte
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #12 Skrevet 19. oktober 2012 hihi der svarte du i det jeg spurte Hun som sa det er 25, og de tre andre jentene som liksom er på hennes side er mellom 20 - 30 år gamle. Ellers er de andre ansatte hyggelige, men merker jo at de ikke syns noe som utseendet til kjæresten min... Anonym poster: 9e051ec912dd608c5412c6c32ad61cc9
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #13 Skrevet 19. oktober 2012 Ikke bry deg om de.. hvis man prøver å se positivt på det da.. så er det jo en fordel å ha en "stygg" kjæreste.. for da har man ikke så mange som har lyst å stjele han fra deg.. hihi Anonym poster: 3526fe6ad629d4a87c55b2e4bfdfca08
Tibbie Skrevet 19. oktober 2012 #14 Skrevet 19. oktober 2012 Så frekt! Selv om man tenker at en baby er stygg, så sier man det aldri til moren. Aldriii. Det er vell samme greia egentlig. Man sier da ikke til noen at de har en stygg kjæreste? Klisjè som det høres ut; dette viser bare at du er en bra person som ser verdien i personligheten, og forbi utsèendet. Men ikke fortell dette til han, da... Han vil nok ikke føle seg så bra ved å vite dette.
IcarusXI Skrevet 19. oktober 2012 #15 Skrevet 19. oktober 2012 Si at i det minste har han ikke deres ufyselige personlighet? 7
Gjest Darthoven Skrevet 19. oktober 2012 #16 Skrevet 19. oktober 2012 Jøss. Hvor ER disse menneskene? Aldri hørt eller opplevd makan noensinne..kanskje vi alle lever i parallelle universer? 3
Shinana Skrevet 19. oktober 2012 #17 Skrevet 19. oktober 2012 Et skarpt svar hadde vært på sin plass. Noe sånt som; "Rart at du spør om akkurat det for jeg hadde tenkt å spørre kjæresten din om det samme!" Altså, hva er det som rir en del personer? Bare det å få seg til å stille et slikt spørsmål er jo totalt på trynet! Uttrykket "dum som ei spade" trenger seg frem! 7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #18 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg har opplevd det samme. Jeg møtte mannen jeg i dag er gift med når jeg var 14 år og jeg er i dag 35. For meg er han verdens snilleste, mest omsorgsfulle person og jeg synes han er både kjekk og sjarmerende. Han ser selvfølgelig ikke ut som han gjorde for 20 år siden, men herregud hvem gjør da det? Jeg har en god jobbkollega/venninne som klarte å si følgende første gang hun så han " hehe Han har jo ikke hår jo, liten er han også. Hva gjør en som deg sammen med han?" Jeg ble så paff at jeg ikke fikk sagt noe. Ja, mannen min er like høy som meg og håret har krøpet litt opp i løpet av årene, men hvordan kan man si noe sånt? Vi snakker sammen hver dag og hun har ikke sagt noe mer om det, men jeg kjenner det plager med at hun kunne si noe sånt. Utrolig overfladisk og sårt. TS ikke bry deg om det, det viktigste er hva vi synes om mennene våre. Hvorfor skal man være sammen med en høy, mørk, "kjekkas" som tenker mer på seg selv enn oss? Nei, det er vi som er de heldige ;-) Anonym poster: f5dd98585a709f1df8979fbb66236512 1
Glorya82 Skrevet 19. oktober 2012 #19 Skrevet 19. oktober 2012 Skjønner godt at du ble såra. Har vært i samme sitv selv og fikk høre det ofte av forskjellige folk. Altså på jobb, ute på byen osv. Til slutt lærte jeg å slenge tilbake og da sa ikke folk noe mer. Så mitt tips er å tenke ut en kommentar som passer å si for deg, og ha den klar til e nt neste gang. Jeg ville også sagt til kollegaene
Glorya82 Skrevet 19. oktober 2012 #20 Skrevet 19. oktober 2012 Ble posta litt for fort.. .. at det såret deg det de sa om han og fortell hva du føler for ham. Det viktigste er seff at du har det bra med ham og liker han sånn som han er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå