Gjest Twelve12 Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 10.11.12 er han i spectrum. Er det noen andre her på kvinneguiden som skal? Gleder meg masse til å se både han og the band perry =)
Gjest Twelve12 Skrevet 19. oktober 2012 #3 Skrevet 19. oktober 2012 har sinnsyyyyykt lyst!!!! Ja jeg håpe denne sangen blir spilt. Men har igrunn mine tvil for tror ikke alison krauss er med for å ta duetten. Med mindre vokalisten i The Band Perry tar den sammen med han da
Chord Skrevet 19. oktober 2012 #4 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg skal! Og jeg gleeeder meg! Hver gang jeg har hatt muligheten til å dra på konsert med han, har noe kommet opp. Men nå blir det!
Gjest Twelve12 Skrevet 19. oktober 2012 #5 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg skal! Og jeg gleeeder meg! Hver gang jeg har hatt muligheten til å dra på konsert med han, har noe kommet opp. Men nå blir det! Samme her, men nå ENDELIG! gleder meg som en liten unge. stå eller sitteplass?
Wonders Skrevet 19. oktober 2012 #6 Skrevet 19. oktober 2012 han har bare denne ene fine sangen, for jeg er ingen Country/wester'n fan... men men å høre denne live... ohhh frysninger.
Chord Skrevet 19. oktober 2012 #7 Skrevet 19. oktober 2012 Samme her, men nå ENDELIG! gleder meg som en liten unge. stå eller sitteplass? Har ståplass, var tydeligvis ikke flere sitterplasser igjen. Men that's ok Enn du?
Gjest Twelve12 Skrevet 19. oktober 2012 #8 Skrevet 19. oktober 2012 Har ståplass, var tydeligvis ikke flere sitterplasser igjen. Men that's ok Enn du? Vi sitter. =)
Dragonfly84 Skrevet 10. november 2012 #9 Skrevet 10. november 2012 I kveld er kvelden! Dette blir gøy! Ja jeg håpe denne sangen blir spilt. Men har igrunn mine tvil for tror ikke alison krauss er med for å ta duetten. Med mindre vokalisten i The Band Perry tar den sammen med han da Tror hun i Band Perry skal gjøre det, tror hvert fall hun gjorde det i Sverige
Gjest Twelve12 Skrevet 12. november 2012 #10 Skrevet 12. november 2012 JA det var en helt fantastisk konsert. Well worth the wait. Fikk også møte The band perry etter konserten, og min t-sjorte var den første de signere... :D jipppiiii STARSTRÙCK!! hehe
Chord Skrevet 12. november 2012 #11 Skrevet 12. november 2012 Heldig! Jeg har en venn som fikk møte Paisley himself etter konserten, og jeg var stormisunnelig! Men det var absolutt fantastisk å få med seg konserten. Må faktisk innrømme at jeg ikke hadde hørt om The Band Perry før, de var nye for meg. Men jeg likte dem, utrolig bra stemme på hun vokalisten der!
Gjest Twelve12 Skrevet 13. november 2012 #12 Skrevet 13. november 2012 Jeg er stor fan av the band perry, og har vært det lenge. så det var en stor bonus da jeg fant ut at de ville være der også =) Og ekstra stort da jeg fikk møtt dem... Åh ja jeg også ble misunnelig nå, han virker så utrolig kul og morsom!
Dragonfly84 Skrevet 13. november 2012 #13 Skrevet 13. november 2012 (endret) Jeg er stor fan av the band perry, og har vært det lenge. så det var en stor bonus da jeg fant ut at de ville være der også =) Og ekstra stort da jeg fikk møtt dem... Samme heeer! Det var kjempestort, både å se dem live og få signert cd-bookleten etterpå, av alle i bandet Koselig at de gadd det! Og konserten var så bra! Spesielt Band Perry-delen Misforstå meg rett, Brad var også superbra, men det var litt reprise-følelse... Konserten lignet VELDIG på fjorårets. Samme showet på skjermen, nesten samme set-list og noen av de samme vitsene. Men han er jo veldig talentfull, og jeg koste meg stort! Endret 13. november 2012 av Dragonfly84
Gjest Twelve12 Skrevet 13. november 2012 #14 Skrevet 13. november 2012 Samme heeer! Det var kjempestort, både å se dem live og få signert cd-bookleten etterpå, av alle i bandet Koselig at de gadd det! Og konserten var så bra! Spesielt Band Perry-delen Misforstå meg rett, Brad var også superbra, men det var litt reprise-følelse... Konserten lignet VELDIG på fjorårets. Samme showet på skjermen, nesten samme set-list og noen av de samme vitsene. Men han er jo veldig talentfull, og jeg koste meg stort! Jeg var som et lite barn på julaften til begge konsertene. har ikke sett Brad Paisley live før, så var i ekstase Ble bare veldig irritert på den norske fansen egentlig. vi hadde sitteplass, og folka rundt oss klappa så vidt til sangene hans. Satt HELT i ro fra begynnelse til slutt! ?! WTF er så mange soffapoteter her i landet =p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå