Gjest Twelve12 Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg er på utkikk etter en ordentlig skinnjakke. Ekte. De jeg finner som er stilige er kun fake. Den jeg hadde var uekte og hadde jeg i 5 år. Jeg sørger enda da den gikk i søpla forrige uke fordi den begynte å flasse.. :cry: Har leita rundt i hele byen og nabobyen og finner ingen. De jeg finner er kun "kjerringmodeller" er på utkikk etter noe lignende denne: denne er selvfølgelig i imitert skinn og det er alle jeg liker Jeg hadde egentlig lyst å kjøpe i butikk så jeg kan lett prøve uten all retunering-refundering orket.. men det virker som jeg må ty til nettbutikker, er det noen som har noen gode tips?! er villig til å bruke maks 3000 på ei ordentlig skinnjakker. Det er jo tross alt noe som vil vare evig nesten
Gjest Lille-pus Skrevet 19. oktober 2012 #2 Skrevet 19. oktober 2012 Har du sjekket i butikker som selger MC-utstyr og kjøreklær ?
Wonders Skrevet 19. oktober 2012 #3 Skrevet 19. oktober 2012 skal du ha denne i kalveskinn må du opp i noen tusen i pris. Så se etter butikker som selger Alexsander for eks... Jeg er sikker på at du treffer blink på Frogner/skoveien-området.
Gjest Twelve12 Skrevet 19. oktober 2012 #4 Skrevet 19. oktober 2012 Har du sjekket i butikker som selger MC-utstyr og kjøreklær ? ja og da snakker vi jakker som er for faktisk kjøre av motorsykkel. Med padding og lommer for padding, og altfor tykke jakker osv. er ute etter ei jakke man som regel finner på bigbok, ginatricot, osv, men i ekte skinn skal du ha denne i kalveskinn må du opp i noen tusen i pris. Så se etter butikker som selger Alexsander for eks... Jeg er sikker på at du treffer blink på Frogner/skoveien-området. okei =) prisen er ikke helt det relevante. Jeg er litt sånn at når det er noe spesielt jeg er ute etter, så betaler jeg det det koster =) jeg bor ikke i oslo da, så er litt lang reiseveg
Wonders Skrevet 19. oktober 2012 #5 Skrevet 19. oktober 2012 da må du titte etter steder som selger skinn og pels kanskje? Det er dumt med mye fake eller teite passformer....Tror ikke noen kjedebutikker som Vero Moda eller noe vil ta inn dette fordi det er for dyrt. Dette blir ikke lett asså. Finer jeg noe, så skal jeg huske å legge det inn her til deg innen rimelig tid.
Gjest Twelve12 Skrevet 19. oktober 2012 #6 Skrevet 19. oktober 2012 da må du titte etter steder som selger skinn og pels kanskje? Det er dumt med mye fake eller teite passformer....Tror ikke noen kjedebutikker som Vero Moda eller noe vil ta inn dette fordi det er for dyrt. Dette blir ikke lett asså. Finer jeg noe, så skal jeg huske å legge det inn her til deg innen rimelig tid. takk for det skal love deg når jeg er blakk og bare går å kikker så dukker den perfekte jakka opp =P 2
Gjest Lille-pus Skrevet 19. oktober 2012 #7 Skrevet 19. oktober 2012 Donna Karan: http://www.zalando.no/dkny-skinnjakker-sort-dk121g001-802.html Paul and Joe' Sister: http://www.zalando.n...21g00f-802.html Begge disse dukket opp hos samme nettbutikk. Det går ann å ta en titt på utvalget i nettbutikken, for så å undersøke om man har en eller flere butikker i nærmeste/egne by som fører noen av merkene man syntes om. Det kan kanskje være en mulig idè ? Lykke til med jakten
Gjest Twelve12 Skrevet 19. oktober 2012 #8 Skrevet 19. oktober 2012 Donna Karan: http://www.zalando.n...21g001-802.html Paul and Joe' Sister: http://www.zalando.n...21g00f-802.html Begge disse dukket opp hos samme nettbutikk. Det går ann å ta en titt på utvalget i nettbutikken, for så å undersøke om man har en eller flere butikker i nærmeste/egne by som fører noen av merkene man syntes om. Det kan kanskje være en mulig idè ? Lykke til med jakten oi de var flotte. Takk for tipset =)
Gjest Lille-pus Skrevet 19. oktober 2012 #9 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg leter, og kan muligens ha funnet noe som hjelper deg på vei her Norsk Aleksander har endret litt på saker&ting, så det tok sin tid å finne tak i dem under nytt flagg, men her er de med høstens/vinterens damemodeller Det er forøvrig gitt et eksempel et lite sykke ned i artikkene om haremsbuksene (se øverst på siden, til venstre; I artikkelen "Nå skal rumpa se slik ut")
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå