Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Marissa
Skrevet

Har datet/ vært med en kar i fire måneder. Han sier han er glad i meg, og jeg har blitt det i han. Han har gitt uttrykk for at han er singel, men samtidig at han ikke roter rundt med andre. Han har aldri vært i et forhold før og "friheten" virker å være veldig viktig for han. Han gjør pretty much som det passer seg. Har fått inntrykk av at han derfor ikke er så interessert, men det har han avfeid på det sterkeste (også kompisene og venninnene hans). Han sier han er vant til å ikke ta hensyn til andre enn seg selv.

Er det virkelig en unnskyldning, eller er han ikke så interessert som han gir uttrykk for?

På forhånd takk :)

Hilsen frustrert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

A little of both? Jeg tror han er redd for å gå inn i et forhold fordi han tror han kommer til å miste friheten sin. Tror og tror, det er den erfaringen jeg har da. Spør han?

Gjest Marissa
Skrevet

Jeg får ikke sett han på noen dager, og vil gjerne snakke med han face-to-face. Så trenge å få ut litt frustrasjon her.

Han sier selv at han ikke er vant til forhold, og har alltid gjort som han vil. Jeg vil ikke at han skal bli tøffel heller, men hadde vært fint om han viste mer at han brydde seg og holdt avtaler. Både han og venner av han har sagt til meg at han er oppriktig interessert. Hvorfor så vanskelig å vise det annet enn når han har dårlig samvittighet fordi han har brutt en avtale?

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...