Gå til innhold

Jeg dro hjem til psykologen min. Han ringte politiet.

Anbefalte innlegg

Gjest Lei meg :(
Skrevet

Han er alltid så forståelsesfull når jeg er i terapien. Han har hjulpet meg masse. I overigår fikk jeg veldig angst og viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg har ikke noe støtte i familien.De sier bare at jeg er gal og bør legges inn.

Jeg tok da mot til meg og søkte opp min psykologs hjemmeadresse.Jeg tok taxi dit og ringte på. Han var helt anderledes enn i terapien og spurte meg surt om hvorfor jeg dukket opp på privatadressen hans,deretter ba han meg vente,mens han gikk inn igjen.Etter tjue minutter mens jeg sto utenfor så var politiet der som sa at jeg skulle fjerne meg. Fikk sms ifra kontordama på morgenen i dag om at timen hos psykologen til uka er avlyst.

Jeg skjønner ingenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
De sier bare at jeg er gal og bør legges inn.

That

• Liker 39
Skrevet

Det du gjorde var et alvorlig overgrep mot psykologens privatliv, jeg forstår godt både tlf til politiet og at du får avlyst timen din. Psykologen vil nok ikke ha deg på lista lenger.

DU BURDE KONTAKTET PSYKIATRISK AKUTTMOTTAK eller lignende tjeneste...

• Liker 49
Skrevet

Når psykologen er på jobb MÅ han være forståelsesfull. Det er DET som er jobben hans. å søke opp vedkommendes privatadresse og oppsøke han utenom arbeidstider er vel drøyt.

Skjønner godt hvorfor han ringte politiet... han vet vel ikke hva du er i stand til.. (eller som psykologen din så er det kanskje akkurat det han vet..:filer:)

Anonym poster: c740348c21f6920fe0efe0abfeb08e5f

• Liker 38
Skrevet

tror du skal høre på familien din jeg...

• Liker 11
Skrevet

[quote name=Lei meg :(' timestamp='1350598248' post='11687077]

Han er alltid så forståelsesfull når jeg er i terapien. Han har hjulpet meg masse. I overigår fikk jeg veldig angst og viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg har ikke noe støtte i familien.De sier bare at jeg er gal og bør legges inn.

Jeg tok da mot til meg og søkte opp min psykologs hjemmeadresse.Jeg tok taxi dit og ringte på. Han var helt anderledes enn i terapien og spurte meg surt om hvorfor jeg dukket opp på privatadressen hans,deretter ba han meg vente,mens han gikk inn igjen.Etter tjue minutter mens jeg sto utenfor så var politiet der som sa at jeg skulle fjerne meg. Fikk sms ifra kontordama på morgenen i dag om at timen hos psykologen til uka er avlyst.

Jeg skjønner ingenting.

• Liker 23
Gjest Twelve12
Skrevet

Mener du å møte opp på trappa til psykologen er helt greit? virkelig?

• Liker 6
Gjest anonym2233
Skrevet

Du burde nok heller tatt kontakt med legevakten eller akuttjenesten enn å dukke opp hjemme hos psykologen din.

Siterer den... Har tidligere hatt psykologbehandling, slitet en god del, ingen støtte fra familie, plåttet i meg piller (selvmordsforsøk)... eller kuttet meg. Når jeg har følt meg virkelig ille,

har jeg ringt 112- Politi, da har dem kommet og hjulpet meg. Der i blant kjørt meg til legenvakten.. =)

Gjest fastlegen
Skrevet

Uff da. Det er selvsagt ikke greit å tro at du kan stille på trappa hos psykologen når som helst - men det burde han kanskje prøvd å forklare deg uten å ringe politiet (gjorde han det?) Og neste ordinære time burde vel vært brukt til å snakke om det som skjedde og avslutte terapien på en bra måte dersom det var eneste utvei.

Skrevet

Mye galne folk her i verden.

Anonym poster: afed8df3d609938f2512c43a52da1d2b

Skrevet

Uff da. Det er selvsagt ikke greit å tro at du kan stille på trappa hos psykologen når som helst - men det burde han kanskje prøvd å forklare deg uten å ringe politiet (gjorde han det?) Og neste ordinære time burde vel vært brukt til å snakke om det som skjedde og avslutte terapien på en bra måte dersom det var eneste utvei.

Han forklarte meg ingenting. Han så først bare forvirra ut som om han ikke kjente meg igjen og når han skjønte hvem jeg var ble han sur og lurte på hvorfor jeg var på hans private adresse.Jeg kjente nesten ikke han igjen heller.Han var bustete på håret og gikk i joggebukse.Når jeg er i terapi har han alltid velstelt hår og dressjakke.Jeg synes at hele situasjonen er helt på tryne nå.

Skrevet

Han forklarte meg ingenting. Han så først bare forvirra ut som om han ikke kjente meg igjen og når han skjønte hvem jeg var ble han sur og lurte på hvorfor jeg var på hans private adresse.Jeg kjente nesten ikke han igjen heller.Han var bustete på håret og gikk i joggebukse.Når jeg er i terapi har han alltid velstelt hår og dressjakke.Jeg synes at hele situasjonen er helt på tryne nå.

Det som er på trynet er at du ikke ringte opp først. Du KAN ikke bare spore opp folk slikt og gå på besøk.

Han er betalt for en tjeneste, ikke en venn.

Om du ikke ser hva er galt i det, så må du kanskje vurdere hvor ille ting er. Hva om du ikke egentlig husker det hele som skjedde, dette her høres ikke ut som en helt ferdig historie.

• Liker 24
Skrevet

Han var bustete på håret og gikk i joggebukse.Når jeg er i terapi har han alltid velstelt hår og dressjakke.Jeg synes at hele situasjonen er helt på tryne nå.

HAN VAR HJEMME!!!!

Han forventa jo selvfølgelig ikke at hans syke pasient skulle dukke opp på døra...

herregud...

• Liker 19
Skrevet

Temmelig dårlig psykolog gitt.

Anonym poster: 7af6514033b549ce0d8e8d9b20053fe0

• Liker 6
Skrevet

Jeg er enig i at du ikke burde oppsøke han på hjemmeadressen, å ta en telefon synes jeg hadde vært bedre. Selv om han ikke er på jobb hele døgnet hadde han nok stilt opp og hjulpet deg med hvem du skulle ta kontakt med videre dersom du hadde ringt han og forklart ham situasjonen din. Det er ikke så greit å vite hvor man henvender seg, dersom man ikke har gjort det før!

Jeg synes at å ringe politiet kanskje var litt drastisk, men nå vet jo ikke vi om du forteller hele situasjonen her. Dersom han ba deg om å dra, og du nektet så kan jeg forstå det, men at han bare ringte politiet med en gang, synes jeg høres overdrevent ut. Dersom han var redd for at du kunne være farlig (f.eks. psykotisk eller noe lignende), så burde han jo heller ha ringt lege.

Anonym poster: 307a0a72fe0dbb3a1d0b08c988fd43b7

• Liker 9
Skrevet

Temmelig dårlig psykolog gitt.

Anonym poster: 7af6514033b549ce0d8e8d9b20053fe0

Nå vet vi ikke hva TS har pratet med psykologen om tidligere. Uten å vise det ovenfor TS (Som er jobben hans) så har vel da psykologen skjønt hvor ille det ligger ann.

og når da TS i tillegg dukker opp på døra, så ble vel vedkommende redd. For seg og sin familie.

Det er det jeg regner med har skjedd.

• Liker 6
Skrevet

Dersom han var redd for at du kunne være farlig (f.eks. psykotisk eller noe lignende), så burde han jo heller ha ringt lege.

Anonym poster: 307a0a72fe0dbb3a1d0b08c988fd43b7

da må hun evt legges inn under tvang og da er politiet veien å gå.

• Liker 8
Skrevet

Har han avtale om driftstilskot frå helseforetaket? Om ikkje var dette dårleg handsama av han.

• Liker 3
Skrevet

så det er et problem for deg at han hadde bustete hår og joggebukse på seg når han var hjemme? Ut fra det du skriver så skjønner jeg faktisk at psykologen er redd deg

Anonym poster: afed8df3d609938f2512c43a52da1d2b

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...