AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Hva ville du gjort hvis kjæresten din var slem mot bestevennen din eller motsatt? Og hvem hadde du valgt generelt? Anonym poster: 9abc835dad49281623ef5ddd947b0d9e
Gjest Yellow Taxi Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Mine "visdomsord" er at hvis kjæresten din ikke også er bestevennen din så har du valgt feil. Jeg innser forøvrig at det er jævlig lite hjelpsomt i ditt tilfellet. Endret 18. oktober 2012 av Yellow Taxi 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #3 Skrevet 19. oktober 2012 Mine "visdomsord" er at hvis kjæresten din ikke også er bestevennen din så har du valgt feil. Jeg innser forøvrig at det er jævlig lite hjelpsomt i ditt tilfellet. Ikke ts,men : kjæresten min ER min bestevenn,men han er ikke min "venn" ,men kjæreste. Selvfølgelig har vi vennskapen, men det er en del av kjæreste-forholdet, som er naturlig. Derfor heter det kjæreste og ikke kjærebestevenn. Mens den som er min nærmeste av mine venner blir kalt for bestvenn. Kan være forvirende,men jeg tror at ts bare brukte "bestevenn" som utrykk for sin nærmeste venn som ikke er en kjæreste. For å svare deg ts ,så spørs det hvorfor de er slemme. Er din bestvenn slem mot din kjæreste fordi han tror at kjæresten din er en drittsekk? eller er det fordi han er sjalu? Anonym poster: dbd18d8aedcda1e641fc4825bb5e7554
Gjest X-1 Skrevet 19. oktober 2012 #4 Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Kjæresten min er også bestevennen min, så eg hadde valgt han :gjeiper: Nei, det spørs vel litt på hvorfor han eller bestevennen var slem mot hverandre. Eg tenker de fikk ordne opp i det selv på egen hånd, så sant det var mulig, eg hadde ikkje villet velge mellom de to bare fordi de ikkje klarte å oppføre seg høflig og sivilisert rundt hverandre. Endret 19. oktober 2012 av X-1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #5 Skrevet 19. oktober 2012 Kjæresten min skal ikke være slem mot noen, og bestevennen min skal ikke være slem mot noen. Spesielt ikke mot hverandre, men jeg omgås kun folk som kan oppføre seg. Anonym poster: 8e3d2c878d11d7839b88a50ac5993016
Arlea Skrevet 20. oktober 2012 #6 Skrevet 20. oktober 2012 Det kommer helt an på. Om det var en spesifikk konflikt ville jeg nok ha prøvd så godt det er mulig å holdt meg utenfor. Dersom det dreide seg om mer langvarig antagonisme ville jeg ha prøvd å finne ut hvem (om en av dem) som holdt ballen i gang og tatt en prat. Man kan jo ikke tvinge mennesker som ikke kommer overens til å gjøre det, men jeg ville nok prøvd å spille på bestevenn/kjærestekortet for å få de til å tåle hverandre best mulig. I mine øyne er det rimelig at man innenfor visse grenser tolererer et menneske som står kjæreste/bestevenn nær for kjæreste/bestevenn sin skyld. Selv har jeg også opplevd å ikke være en god match med kjærestes bestevenn eller bestevenns kjæreste, men jeg har alltid prøvd å holde konfliktnivået lavt.
Gjesten Skrevet 20. oktober 2012 #7 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg ville bedt den som var slem skjerpe seg. Og hvis det hadde gått så langt (noe jeg ville gått langt for å unngå), ville jeg nok valgt den av de to som ikke var slem. 1
lalaB Skrevet 21. oktober 2012 #8 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg hadde aldri latt en kjæreste være ufin mot min bestevenninne, og jeg hadde syns det hadde vært veldig trist om venninna mi ikke var greit mot kjæresten min.. Men, jeg hadde nok valgt venninna mi, for hun er i livet mitt uansett, og jeg ofrer ikke henne for en kjæreste som er slem mot mine nærmeste. 1
The Imp Skrevet 28. oktober 2012 #9 Skrevet 28. oktober 2012 Er ikke noe problem, da jeg har strenge opptakskrav i omgangskretsen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå