Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Hei! Kjæresten min har snart bursdag, og som vanlig er jeg i beit for hva jeg skal gi han i gave...Det eneste han ønsker seg er en kake (ja han skal selvfølgelig så det), men jeg vil jo gi mer! Vet også at han har lyst på et GoPro kamera, men det er et godt stykke utenfor mitt budsjett! Noen som har gode gavetips? Han bor for tiden i båt (!), og har ikke plass til så veldig mye mer dill dall, så er vel derfor han sier han ikke ønsker seg noe... Eneste jeg kan komme på av forslag er en massasjeolje (han eeeeelsker å bli massert), og kanskje noe morsomt fra kondomeriet? Tips? Synes selv at sexleketøy er litt kleint, så ikke noe alt for spenstig kanskje sånne terniger med stillinger på? Hehe.... Håper noen kan hjelpe meg litt her (han blir 24, er student, vi har vært sammen i ca 1.5 år)
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Hva med bare god middag og kake, deg i noe nytt, sexy undertøy, og massasjeolje? Anonym poster: c09bc6bc658a38cbd17f76866bc4cb9e
Gjest gjest Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Han er veldig glad i teksniske duppedingser...forslag? Tenkte på GPS, men det blir for dyrt :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå