Gå til innhold

Hun virker helt gæærn. Stirrer tomt ut i lufta.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skjer plutselig. Hun faller liksom helt ut og sitter bare og stirrer tomt ut i lufta.

Hva kan grunnen til dette være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer info..?

Vi får ingen kontakt med henne. Hun sitter der bare med et tomt blikk.

Skrevet

Det skjer plutselig. Hun faller liksom helt ut og sitter bare og stirrer tomt ut i lufta.

Hva kan grunnen til dette være?

Kanskje hun har mye å tenke på? Om det er noe spesielt som hender i livet, så kan en bli litt satt ut i blant, og tankene bare vandrer avgårde, og en stirrer bare tomt i lufta.

Om hun begynner å rope og oppføre seg på den måten, da kan du stille spørsmål om hun er gærn, men å stirre tomt ut i lufta tyder ikke på at hun er gærn.

Anonym poster: 416717806c8436392338d8bac9c8401a

• Liker 1
Skrevet

Er det katten det er snakk om her eller?

Anonym poster: 4545d66ec33c26f2378c1297e97dc334

• Liker 1
Skrevet

Vi får ingen kontakt med henne. Hun sitter der bare med et tomt blikk.

Hvis dere har prøvd å ta kontakt med henne, men ikke får noen reaksjon, da er det kanskje ikke så normalt. Har det skjedd noe med henne i det siste?

• Liker 1
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Om hun begynner å rope og oppføre seg på den måten, da kan du stille spørsmål om hun er gærn, men å stirre tomt ut i lufta tyder ikke på at hun er gærn.

• Liker 1
Skrevet

Omg. Det hender jeg blir sittende, spess hvis jeg har røyket noe, det er mulig å få kontakt med meg, men jeg vil bare være i fred, er vant til å få lov til det av de som kjenner meg. Det har ingenting med andre å gjøre, men er nesten avhengig av å få noen øyeblikk for meg selv.

Det må jeg ha uten å ha røyket weed også, det er en måte jeg medtiterer på og en måte å slappe av på. Hvis det ikke har skjedd noe, la henne være i fred. Selv har jeg sagt til noen at jeg har behov for å "melde meg ut", men ikke alle forstår det, da er jeg i en halveis drømmetilstand, selv om jeg er bevisst. Det er på en måte å la tankene fly, en kreativ reise, tiden opphører, og fullstendig tilstedeværelse. Vanskelig å forklare. La henne være i fred og spør henne når hun vil være sosial igjen?

Men virker hun som hun ikke lar seg påvirke hvis du spør henne, og ikke svarer overhodet, ville jeg også blitt bekymret. Det kan ha skjedd noe som har satt henne i midlertidig sjokk. Overgrep er det første som faller inn, men jeg er ikke et orakel, det kan skje andre ting som også setter preg, eller som trigger tidligere vonde minner.

Hva med å prate med henne?

Jeg er avhengig av å ha stillhet rundt meg, andre kan ha på tv, det bryr meg ikke. Det er en måte, tja, hvordan forklare når mange ikke vil forstå, men har jeg smerter, kan jeg meditere og gå inn i en flyt, men jeg er våken og bevisst selv om.

Anonym poster: be59cb9b55aaed5b745933693c83dc40

• Liker 1
Skrevet

Hun kan sitte sånn opp til en time om gangen. Enten stirrer hun tomt rett ut i lufta eller så stirrer hun ned i bordplaten,kaffekoppen etc. Når vi snakker til henne så svarer hun ikke,bare sitter der med det tomme blikket.

Skrevet

Kan jo være en form for anfall? Epilepsi eller noe. Hvis det skjer helt plutselig og hun virkelig ikke reagerer overhodet, mener jeg.

Prøvd å snakke med henne om greia når hun er tilstede?

• Liker 1
Skrevet

Kan jo være en form for anfall? Epilepsi eller noe. Hvis det skjer helt plutselig og hun virkelig ikke reagerer overhodet, mener jeg.

Prøvd å snakke med henne om greia når hun er tilstede?

Enig. Petit mal var min første tanke, men de er vanligvis opp til 20 sekunder. Men kanskje det kan bli noe andre type av seizure eller tilstand?

Først og fremst det er som sagt å snakke med henne om det. Hva hun sier og ta derfra.

• Liker 1
Skrevet

Katalepsi?

Anonym poster: 65fba415d4afde3e0e14494f6bae8e6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...