linzi Skrevet 28. februar 2004 #1 Del Skrevet 28. februar 2004 hei. får aldri lyst på sex lenger, for under "akten" merker eg liksom ingenting :-( har aldri hatt ein orgasme, så vidt hatt det godt i heile tatt... har hørt om kremer osv som liksom skal gjere at du blir meir avslappa og "kåt" men er det noke som funker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 28. februar 2004 #2 Del Skrevet 28. februar 2004 Vel, for det første, tviler jeg sterkt på at diverse kremer vil gjøre susen her. Har du aldri, noensinne, opplevd sex som noe godt- vil jeg påstå at en krem gjør lite nytte av seg, da det å bli kåt først og fremst starter i "toppen". Spør deg selv heller; hvordan er kommunikasjonen mellom partneren min og meg? Hva er grunnen til at jeg ikke nyter? Tar partneren min hensyn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fridas Skrevet 28. februar 2004 #3 Del Skrevet 28. februar 2004 Først: Bruker du p-piller / p-sprøyte? Mange mister lyst av dette. Kanskje du da kan prøve et annet merke? Hva er du vil ha i sengen? Sex er fint og godt. Snakk med partneren din. Sørg for at han forstår at du vil være sammen med han (sånn at han ikke tror at du ikke har lyst på han - noen menn kan jo ta dette veldig personlig) En hyggelig og romantisk kveld kan du jo ta et glass vin eller øl før dere kryper til køys....da slapper du sikkert av... Glidekrem fra apoteket sørger for økt "fuktighet" og gjør alt glir så mye lettere og det blir deiligere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 28. februar 2004 #4 Del Skrevet 28. februar 2004 Vil tro en samtale med partner vil funke bedre enn en krem. Kanskje både og kan funke enda bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linzi Skrevet 28. februar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 28. februar 2004 har snakkt masse med han om det, og han prøver å gjere alt for at det skal bli bedre... ham trur ofte det er han sin feil, men det er det ikkje!"!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 29. februar 2004 #6 Del Skrevet 29. februar 2004 Har du sex med deg selv (onanere? Fungerer det? Har du fantasier om sex? Uten å vite dette er det umulig å gi deg råd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå