AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Søker jobb som kontormedarbeider i PwC, og stillingsannonsen sier at man må ha gode it-kunnskaper. Håper noen har noen vettuge svar til meg Anonym poster: 6bc635cacf077abca2984060529b3428
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Søker jobb som kontormedarbeider i PwC, og stillingsannonsen sier at man må ha gode it-kunnskaper. Håper noen har noen vettuge svar til meg Anonym poster: 6bc635cacf077abca2984060529b3428 Være dreven innenfor de vanlige officeprogrammene til microsoft, som word, excel etc. Kunne mail og planleggerprogrammer. Ha erfaring med andre typer programmer som brukes på pc, slik som arkivsystem og saksbehandlingssystem, her varierer det jo hva som brukes. Mange plasser må du også kunne oppdatere en nettside med beskjeder til publikum/nyheter. I fremtiden vil også bruk av nettbasert telefonsystem bli esensielt tipper jeg. I tillegg må du raskt kunne sette deg inn i nye system. Anonym poster: 6651df3b2736418be38108d4a250e923 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå