Gå til innhold

Blir holdt på gress, hvordan "slippe unna"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lut lei av å bli holdt på gress! Vi har holdt på et halvt år nå og hatt praten en gang i løpet av denne tiden. Han sa han trengte tid til å utvikle følelser, men at jeg så absolutt var mer enn en venn.

I det siste har har bare fadet mer og mer ut, her om dagen sendte jeg tilogmed en melding med sexuelle hentydninger, og det var som å si "god dag mann økseskaft" svaret jeg fikk gikk ut på hva han hadde gjort på jobb og hva han skulle ha til middag.

Jeg kjenner at han ikke føler det samme for meg som jeg gjør med han. Likevel, han svarer og er hyggelig, sist gang vi sov sammen (par dager siden) holdt han godt rundt meg, og flettet tilogmed fingrene sine i mine. Den kvelden var det ikke sex heller, bare en sånn typisk natt hvor vi blir liggende å snakke og kose hele natta.

Likevel, jeg MERKER at noe ikke er som det skal, og jeg blir paranoid og rar av dette. Ønsker bekreftelse, men tør ikke søke det. Hvordan skal jeg gå frem for å komme meg ut av dette? Jeg føler at jeg trenger at han sier rett ut til meg at han ikke er interessert, tror dere det er noen sjans for at jeg får dette svaret om jeg spør han rett ut når vi møtes i helgen?

Anonym poster: afbed51466bb936e148ad69db47dec66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er utrolig vanskelig, men det beste du gjør er å lytte kontakten.

Gjest Shake-shake
Skrevet

Tror du må kvinne deg opp og spørre ham rett ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...