Gjest Milla Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Synes det er så mange middelaldrende og tildels gamle menn som virker å synes de er mere likeverdige med ungjenter enn voksne damer. Jeg tror det er fordi de tror de holder seg så mye bedre enn jevnaldrende damer. Min mann og min far er intet unntak. Det virker som om de tror de er på samme nivå. Dersom det er ungdom, særlig jenter, tilstede så retter min mann oppmerksomheten fort mot dem og er på "bølgelengde". Menn er noen innbilske
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Menn er som vin, de blir bare bedre og bedre med årene. Anonym poster: be05ebea448b010fee812676d6193e58
Gjest Katten. Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Så de er innbilsk fordi de gir unge mennesker oppmerksomhet? Heh. 3
Gjest Hoi Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Menn er som vin, de blir bare bedre og bedre med årene. Anonym poster: be05ebea448b010fee812676d6193e58 Vellagret vin smaker tre.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #5 Skrevet 18. oktober 2012 For å bruke argumentet kvinner alltid har brukt. So what? Vil du ikke at de skal ha selvtillit? Hvis de føler seg sexy er de mer glad og det gavner dere også.....Alt som gavner menn gavner oss alle. Dette er sterke sexuelt firgjorte menn som uttrykker seg på sin ungdommelige måte. Gå å stikk nesa di i dine egne saker. Mannehater. Anonym poster: a77f05ceeea76e71a149f11d9b880618 2
Gjest Blæh Skrevet 18. oktober 2012 #6 Skrevet 18. oktober 2012 For å bruke argumentet kvinner alltid har brukt. So what? Vil du ikke at de skal ha selvtillit? Hvis de føler seg sexy er de mer glad og det gavner dere også.....Alt som gavner menn gavner oss alle. Dette er sterke sexuelt firgjorte menn som uttrykker seg på sin ungdommelige måte. Gå å stikk nesa di i dine egne saker. Mannehater. Anonym poster: a77f05ceeea76e71a149f11d9b880618 Så hva om vi voksne kvinner vil føle oss sexy selv? Når oppmerksomheten forsvinner fra oss så hva sier det om vår attraktivitet?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #7 Skrevet 18. oktober 2012 Så hva om vi voksne kvinner vil føle oss sexy selv? Når oppmerksomheten forsvinner fra oss så hva sier det om vår attraktivitet? Det er da vel ikke noen motsetning i at både "voksne" menn OG kvinner kan føle seg sexy? Anonym poster: b36c13e137a7bcf33e236e1a20357f18 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #8 Skrevet 18. oktober 2012 Virker som om TS er en bitter, gammel tante. Kanskje ikke så rart at mennene i ditt liv vier andre jenter oppmerksomhet. Anonym poster: 2bad6a78a7e420354a7ef7d7b239f043 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #9 Skrevet 18. oktober 2012 Min mann og min far er intet unntak. Det virker som om de tror de er på samme nivå. Dersom det er ungdom, særlig jenter, tilstede så retter min mann oppmerksomheten fort mot dem og er på "bølgelengde". Menn er noen innbilske Innbilsk fordi han snakker med noen unge jenter? Herrejseus, om du er tilstede og er kona så er det jo nettopp bare snakk om snakking og det må jo være OK? Anonym poster: d4d61debe567cd801b84ce9e945c4d65
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #10 Skrevet 18. oktober 2012 Så hva om vi voksne kvinner vil føle oss sexy selv? Når oppmerksomheten forsvinner fra oss så hva sier det om vår attraktivitet? BAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Er det menns problem? Skal vi dele ut sympatiattraktivitet til dere? Det får dere jo nok av når dere er unge. Menn som smører tykt på. Anonym poster: a77f05ceeea76e71a149f11d9b880618
Gjest TS Skrevet 19. oktober 2012 #11 Skrevet 19. oktober 2012 BAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Er det menns problem? Skal vi dele ut sympatiattraktivitet til dere? Det får dere jo nok av når dere er unge. Menn som smører tykt på. Anonym poster: a77f05ceeea76e71a149f11d9b880618 Det er nå vel snakk om at menn tror de er mere attraktive enn sine jevnaldrende kvinner jeg reagerer på og derfor synes de passer bedre å omgåes ungjenter. Dersom en gir oppmerksomhet til en over 35 så er det bare sympati da? Da er det vel bare at de unge synes synd på dere middelaldrende gubber også da om de gir oppmerksomhet eller det er at dere har god økonomi og ser sin sjanse til å bli støttet litt økonomisk ved å bli spandert på på bub/ cafe etc. Vi voksne damer får vel la være å gi oppmerksomhet til mannen da i og med at du sier det må være bare av sympati. Vi er i alle fall ikke interessert i å få komplimenter etc. fordi det bare er at dere synes synd på oss og så gi ekte hjertefølt oppmerksomhet til ungjenter dersom det er det du mener.
Genesis Skrevet 19. oktober 2012 #12 Skrevet 19. oktober 2012 Det er nå vel snakk om at menn tror de er mere attraktive enn sine jevnaldrende kvinner jeg reagerer på og derfor synes de passer bedre å omgåes ungjenter. Dersom en gir oppmerksomhet til en over 35 så er det bare sympati da? Da er det vel bare at de unge synes synd på dere middelaldrende gubber også da om de gir oppmerksomhet eller det er at dere har god økonomi og ser sin sjanse til å bli støttet litt økonomisk ved å bli spandert på på bub/ cafe etc. Vi voksne damer får vel la være å gi oppmerksomhet til mannen da i og med at du sier det må være bare av sympati. Vi er i alle fall ikke interessert i å få komplimenter etc. fordi det bare er at dere synes synd på oss og så gi ekte hjertefølt oppmerksomhet til ungjenter dersom det er det du mener. Men eldre menn er faktisk relativt mer attraktive enn sine jevnaldrende kvinner. Eksteskapsstatistikken viser at i gjennomsnittet er mannen 4-6 år eldre enn sin kvinne. Det er vel ikke en godt bevart hemmelighet at menn når attraktivitetstoppen senere enn kvinner? Dere har deres glansdager i 20-årene, vi menn har dem som oftest i 30-årene. En ung attraktiv kvinne blir jo overøst med komplimenter og beiliere i øst og vest, synes du virkelig det er så jævlig at menn får en brøkdel av den tilsvarende oppmerksomheten fra yngre kvinner når de når sin beste alder? Du høres direkte smålig ut! 3
Gjest TS Skrevet 19. oktober 2012 #13 Skrevet 19. oktober 2012 Men eldre menn er faktisk relativt mer attraktive enn sine jevnaldrende kvinner. Eksteskapsstatistikken viser at i gjennomsnittet er mannen 4-6 år eldre enn sin kvinne. Det er vel ikke en godt bevart hemmelighet at menn når attraktivitetstoppen senere enn kvinner? Dere har deres glansdager i 20-årene, vi menn har dem som oftest i 30-årene. En ung attraktiv kvinne blir jo overøst med komplimenter og beiliere i øst og vest, synes du virkelig det er så jævlig at menn får en brøkdel av den tilsvarende oppmerksomheten fra yngre kvinner når de når sin beste alder? Du høres direkte smålig ut! Nei - dere er innbilske! Du sier det jo rett ut at dere mener dere holder dere bedre! Jeg spyr. Du har ikke sett meg. Selv er jeg innenfor grensen av ung voksen og ser dessuten ung ut for alderen og jeg oppfører meg ikke som om jeg er på nivå med ungguttene! Det er jo mulig at det er viktigere for meg å bli ansett som attraktiv enn gjennomsnittet av voksne kvinner - derfor jeg legger mere merke til adferden til menn som er i passelig alder for meg selv.
Genesis Skrevet 19. oktober 2012 #14 Skrevet 19. oktober 2012 Nei - dere er innbilske! Du sier det jo rett ut at dere mener dere holder dere bedre! Jeg spyr. Du har ikke sett meg. Selv er jeg innenfor grensen av ung voksen og ser dessuten ung ut for alderen og jeg oppfører meg ikke som om jeg er på nivå med ungguttene! Det er jo mulig at det er viktigere for meg å bli ansett som attraktiv enn gjennomsnittet av voksne kvinner - derfor jeg legger mere merke til adferden til menn som er i passelig alder for meg selv. Spy så mye du vil. Menn er mer opptatt av utseende enn dere kvinner er. Dere kvinner er mer opptatt av status, modenhet og andre kvaliteter. Dette fører i sin tur til at dere kvinner finnrt relativt eldre menn, og menn realtivt yngre kvinner. Statistikken lyver ikke skjønner du! Hvordan du ser ut personlig gir jeg beng i, og har ingen relevans for denne debatten! 2
Gjest TS Skrevet 19. oktober 2012 #15 Skrevet 19. oktober 2012 Spy så mye du vil. Menn er mer opptatt av utseende enn dere kvinner er. Dere kvinner er mer opptatt av status, modenhet og andre kvaliteter. Dette fører i sin tur til at dere kvinner finnrt relativt eldre menn, og menn realtivt yngre kvinner. Statistikken lyver ikke skjønner du! Hvordan du ser ut personlig gir jeg beng i, og har ingen relevans for denne debatten! Svarene dine bekrefter bar min påstand om innbilskhet.
Genesis Skrevet 19. oktober 2012 #16 Skrevet 19. oktober 2012 Svarene dine bekrefter bar min påstand om innbilskhet. Nei, det er ikke innbilskhet når det er sant. Jeg har forskningen og statistikken på min side! 1
MrSmith Skrevet 19. oktober 2012 #17 Skrevet 19. oktober 2012 En ung attraktiv kvinne blir jo overøst med komplimenter og beiliere i øst og vest, synes du virkelig det er så jævlig at menn får en brøkdel av den tilsvarende oppmerksomheten fra yngre kvinner når de når sin beste alder? Du høres direkte smålig ut! Litt enig. Dørene åpnes i alle retninger for pene unge damer. Men jeg tror menn kan lære å ikke overse partner på bekostning av yngre jenter. Jenter/damer er små følsomme sarte skapninger . Det kan lett misforstås når menn, som vanligvis er veldig glad i damer, gir oppmerksomhet til unge søte jenter, uten perverse baktanker.
Gjest TS Skrevet 19. oktober 2012 #18 Skrevet 19. oktober 2012 Nei, det er ikke innbilskhet når det er sant. Jeg har forskningen og statistikken på min side! Unnskyld meg men den forskningen har jeg ikke sett. Vi er vel alle sånn at vi sluker stoff som underbygger vårt eget ego.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #19 Skrevet 19. oktober 2012 ser dessuten ung ut for alderen Påfallende hvordan alle kg-kvinnene ser unge ut for alderen:-) Anonym poster: d4d61debe567cd801b84ce9e945c4d65 1
Genesis Skrevet 19. oktober 2012 #20 Skrevet 19. oktober 2012 Unnskyld meg men den forskningen har jeg ikke sett. Vi er vel alle sånn at vi sluker stoff som underbygger vårt eget ego. unnskyld meg, men er du så bortinatta at du ikke kan akseptere selv de mest vedtatte sannheter. Benekter du at det er vanligere med alderforskjell hvor mannen er eldre enn omvendt? Ser du ofte litt eldre menn med høy status ha vakre, yngre koner? Ser du ofte eldre kvinner med høy status ha vakre, unge menn? Kom igjen a, dette er noe ALLE er klar over! Jeg gidder ikke bruke mer tid på å forklare deg selvfølgeligheter! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå