AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg er i dag ca. 4 dager over forventet ,mens! Jeg har ventet og ventet for jeg har hatt noen bitte små perioder med menssmerter. Ingen ting skjer så akkurat tok jeg test kjøpt fra ebay. Kanskje litt sent men hvis jeg skulle vært gravid burde den vel visst på så sen urin eller? I så fall, jeg kan FAKTISK se en skygge av en strek! En sterk og en lyyyyyserosa strek. Herregud, kan det være mulig? I så fall, vil den være sterkere i morgen tidlig? Klarer ikke vente. - jeg har heller ingen tegn som andre viser til så tør selvsagt ikke håpe for mye. Mens kan jo komme i morgen, selvom jeg har den regelmessig.. :) Anonym poster: f46de35f586d32ce923e915a3ea792ee
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Den er jo så svak at det er latterlig, men har holdt på en stund og tatt flere tester men aldri fått et slikt resultat...... TS Anonym poster: f56006eef9611938da7f6ef6968da207 1
SøteMy Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg fikk sånt resultat og nå har jeg en 2 åring og er overlykkelig nærmest
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Takk for svar! :D Spennende, kanskje jeg endelig har vært heldig! Sitter her i sofaen alene mens samboer snorker på naborommet. Gjett om jeg skal kjøpe en CB i morgen! Men skal klare å holde meg til da... TS Anonym poster: f56006eef9611938da7f6ef6968da207
Athene Skrevet 18. oktober 2012 #5 Skrevet 18. oktober 2012 Den er definitivt helt positiv. Menssmerter er en av de vanligste tidlige symptomene.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #8 Skrevet 18. oktober 2012 Det er helt rart å lese at dere skriver det! Jeg er helt overveldet nå. Hvis det stemmer har jeg jo tusen spørsmål. Spørsmål jeg sitter med akkurat nå er; Ringer jeg lege i morgen ? - Hva vil hun i så fall gjøre? Jeg vet at jeg nærmer meg den "mest sårbare" perioden hvis jeg er gravid.. Hva må jeg ABSOLUTT ikke gjøre/spise nå? (Bortsett fra røyk og alkohol selvsagt) Jeg var på hyttetur rundt EL og drakk alkoholfri hvitvin, men dagen etter var formen som jeg hadde vært skikkelig på fylla. Kan det være da "egget ble befruktet" tru? Nå er jeg egentlig bare lykkelig og selvsagt livredd for at det skal skje noe... Jaja - forfjamset og kriblende TS. Anonym poster: f56006eef9611938da7f6ef6968da207
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #9 Skrevet 18. oktober 2012 Beklager "gravid" spørsmålene, er litt overivrig nå Anonym poster: f56006eef9611938da7f6ef6968da207
*Frida* Skrevet 19. oktober 2012 #10 Skrevet 19. oktober 2012 Det er helt rart å lese at dere skriver det! Jeg er helt overveldet nå. Hvis det stemmer har jeg jo tusen spørsmål. Spørsmål jeg sitter med akkurat nå er; Ringer jeg lege i morgen ? - Hva vil hun i så fall gjøre? Jeg vet at jeg nærmer meg den "mest sårbare" perioden hvis jeg er gravid.. Hva må jeg ABSOLUTT ikke gjøre/spise nå? (Bortsett fra røyk og alkohol selvsagt) Jeg var på hyttetur rundt EL og drakk alkoholfri hvitvin, men dagen etter var formen som jeg hadde vært skikkelig på fylla. Kan det være da "egget ble befruktet" tru? Nå er jeg egentlig bare lykkelig og selvsagt livredd for at det skal skje noe... Jaja - forfjamset og kriblende TS. Anonym poster: f56006eef9611938da7f6ef6968da207 Gratulerer! Du treng ikkje ringe lege ennå, legen gjer ingenting så tidlig. Med mindre du går på medisiner eller sånt. Du kan ringe om et par veker, så får du time i ca uke 8-12. Bortsett frå røyk og alkohol er det vel ingenting du ABSOLUTT ikkje kan ha i deg, men myndighetene anbefaler å styre unna/redusere inntak av et par matvarer, så som spekemat og mykoster. Les på http://www.matportal...tabs-1-2-anchor Ang. hytteturen og alkoholfri vin: eg blir 'fyllesjuk' om eg er edru på fest, antar det har med lite søvn å gjere. I tillegg blir ein jo fyllesjuk fordi ein har drukke for lite vatn i tillegg til alkohol. Så du var nok uvel for andre grunnar enn eggløysinga, vil eg tru. Du kan ikkje merke at egget festar seg. (Men du kan merke eggløysing!)
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #11 Skrevet 19. oktober 2012 Tusen takk alle sammen! Og takk for link til kosthold! Da her jeg nettopp tatt en cbd og jeg er gravid, 1-2 uker! Jeg er overlykkelig og klar for å skifte forumsemne! Takk, dere:) TS Anonym poster: f56006eef9611938da7f6ef6968da207 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå