Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

snuser litt på yrket landskapsarkitekt.

Jeg synes det virker som et interessant yrke fordi jeg er kreativ men samtidig liker jeg å ha en litt ni til fire jobb med faste rammer. Er også glad i å være ute, i natur og planter, kunst, da spesielt skulptur og selvfølgelig tegning.

Lurte på om det er noen som studerer, har studert eller jobber med dette her?

Kan dere si litt om hvor dere studerte dette, litt om studiehverdagen deres, f.eks hvor lenge dere sitter i forelesninger hver dag, hvor mye gruppearbeid dere har eller om det er mye selvstendige oppgaver.

Hvordan opplever dere jobben deres, og om hvor dere jobber, samt si litt om den? Litt mange spørsmål :)

3-5 år er jo ganske lenge å studere så dette er noe jeg må vurdere nøye.

Anonym poster: b843be8a8afd51419d06eeaebf9d0487

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

snuser litt på yrket landskapsarkitekt.

Jeg synes det virker som et interessant yrke fordi jeg er kreativ men samtidig liker jeg å ha en litt ni til fire jobb med faste rammer. Er også glad i å være ute, i natur og planter, kunst, da spesielt skulptur og selvfølgelig tegning.

Lurte på om det er noen som studerer, har studert eller jobber med dette her?

Kan dere si litt om hvor dere studerte dette, litt om studiehverdagen deres, f.eks hvor lenge dere sitter i forelesninger hver dag, hvor mye gruppearbeid dere har eller om det er mye selvstendige oppgaver.

Hvordan opplever dere jobben deres, og om hvor dere jobber, samt si litt om den? Litt mange spørsmål :)

3-5 år er jo ganske lenge å studere så dette er noe jeg må vurdere nøye.

Man må vel ha ganske høyt snitt for å komme inn. Har selv ikke noe erfaring, men prøvde å søke en gang, og det ble med det. Hadde ikke godt nok snitt..

Skrevet

Takk for linken, men er det virkelig ingen her inne som studerer eller er landskapsarkitekter?

Kanskje de har for mye å gjøre til å sitte på KG? :)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...