Gå til innhold

Kjæresten tror jeg selger sex eller dop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min, den snoken, var hos meg et par dager. Vi har ikke kjent hverandre så veldig lenge, bare en 4-5 måneder, og egentlig vært sammen fra første dagen.

Mens jeg var på arbeid, hadde han tatt seg en runde rundt i leiligheten og snoka litt han. Og han må ha snoka grundig, for under den ene komoden min på soverommet, der står det en treboks med hull på toppen. Selve boksen er låst og nøkkelen er gjemt, han har klart å få opp låsen med et eller annet, og der fant han en del penger, mer nøyaktig en diger bunke 200lapper.

Ikke bare fant han dette, han ringte meg flyforbanna og spurte "er jeg sammen med ei hore eller dopdealer?" Han var skikkelig sur og krevde en forklaring, var sur som faen rett og slett.

Jeg skjønte ingenting, han forklarte til slutt at han fant formuen min og krever en forklaring.

Jeg ble rasende og ba ham dra til helvete for at han hadde snoka og for at han trir slike ting om meg!

La på og freste resten av dagen, da jeg kom hjem, hadde han reist hjem til seg selv.

Jeg får ikke tak i ham, har sendt sms og epost, men han svarer jo ikke :(

Pengene har jeg tjent på tjenester i nabolaget.

Anonym poster: 147f0d734cd5ab3a0b043cb3796dd330

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj.. Anbefaler deg å komme deg videre, fyren virker jo ikke riktig god i hodet.

Anonym poster: 2efa6be3950357e50f65529b34dec1e9

• Liker 4
Skrevet

Hvis han er så snokete av seg ville jeg sagt at han ikke stoler på deg i utgangspunktet, og da kan han vel egentlig ha det så godt vil jeg si...

• Liker 7
Skrevet

Vel, det er skikkelig ubehagelig at han tydeligvis har gått så nøye gjennom leiligheten min når han hadde anledning i allefall.

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Når han dirker opp en låst boks, går han noen mil for langt, han er ganske rar.

Kunne han ikke gjøre normale ting som å lukte på trusene dine eller noe?

• Liker 8
Skrevet

Ooookei... Trur du heller skal være glad du er kvitt han, han har jo gått over alle grenser med snoking og "innbrudd" i låste ting - det der er ikkje normalt i min verden ihvertfall og eg hadde ikkje akseptert det.

• Liker 2
Skrevet

Tjenester som barnevakt, lufte hunder, grave i bed, rense takrenner, skifte pærer i små trange biler, osv osv.

Det er utallige greier jeg har drevet med som student i knipe, altså!

Og ingen av de tjenestene inneholder naken hud eller pulver.

Tror nok det er over uansett mellom oss, han tar jo ikke telefonen, men jeg blir dritforbannet dersom han sprer rykte at jeg er doper eller hore.

• Liker 3
Skrevet

Du skal skatte....

Ikke dersom det er under 1000 kroner pr oppdragsgiver pr år.

Anonym poster: 27ffadb293d861565795b00f49ab36f8

• Liker 5
Skrevet (endret)

Tjenester som barnevakt, lufte hunder, grave i bed, rense takrenner, skifte pærer i små trange biler, osv osv.

Det er utallige greier jeg har drevet med som student i knipe, altså!

Hvis du var i knipe, hvorfor har du spart opp en 'diger bunke' med 200-lapper? Var det et falskt knipevarsel?

Jeg hadde forresten aldri vært sammen med en fyr som snakker sånn til meg, uavhengig av hva du hadde gjort for å tjene pengene. Det er ikke liv laga med en mangel på verbal respekt i forholdet. For ikke å snakke om tillittsbruddet det er å gå gjennom private saker. Ikke noe å tenke på en gang.

Endret av Glynis
  • Liker 3
Skrevet

Student i knipe betyr bare at jeg brukte det jeg måtte for å komme ut av knipa, jeg tjente jo mer enn jeg trengte, og da sparte jeg opp. Jeg tar av de når jeg trenger penger.

Og det er ikke noe jeg behøver å skatte av, for jeg har sjekket reglene og har antagligvis hele nabolaget som arbeidsgivere, har neppe tjent 1000kr hos en enkelt person pr år, og dette er stort nabolag, jeg er veldig heldig sånn sett!

Jaja, vi er uansett ferdig, han sendte en sms og skrev at "jeg kan ikke stole på deg, det er slutt, henter sakene mine i morra jeg".

Han har noen saker liggende her, og nå ligger de i en pose utenfor døra, får håpe ingen tar de da.

Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

Haha, han gjør det slutt fordi han fant noen penger under senga. Tror det er like greit, fyren virker jo helt blåst. Nesten så mye at jeg tror hele tråden er oppspinn

• Liker 4
Skrevet

Ikke under senga, under komoden.

Og han tror jo seriøst jeg enten dealer dop eller er prostituert, forstår ikke hvorfor han skal være så jævla ekkel!

Skrevet

Høres ut som good riddance..

Gjest Twelve12
Skrevet

Du skal skatte....

Litt off topic eller?

Hva TS oppgir eller ikke oppgir i selvangivelsen sin er ikke poenget i denne tråden

Skrevet

For en idiot. Vær glad du er kvitt han!

Gjest Darthoven
Skrevet

Nå har feminismen gått for langt!!

(Tror jeg..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...