Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er slutt mellom meg om min kjære. Han reiste avgårde og jeg sa hadet til han for snart 3 uker siden. Han var fryktelig lei seg, sa at han var veldig glad i meg og ønsket å komme på besøk..avstanden var nok største delen til at det ikke blir oss igjen. Jeg har lyst, men han klarer ikke se at det funker..

Nå har jeg ikke hørt noe fra ham siden han dro..jeg har sendt han bursdagsmelding, men ikke fått noe som helst respons. Han har aldri vært typen som ignorerer eller lignende, men begynner å lure på om det er dette han gjør..Også går jeg her å venter på at han skal komme på besøk..:(

Det er ett så sinnsykt stort tomrom! Jeg aner ikke hvor han er i verden engang..

Men om han var interessert i å holde kontakt og komme på besøk som han sa at han ønsket så hadde han vel også gjort det tenker jeg nå..Forstår bare ikke hvordan man bare kan slippe en man sier at man er så glad i på denne måten?

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, trengte vel bare å få det ut da jeg helst ikke vil bry noen nære med det noe mer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det var da trist :(

Dette med avstand er aldri en enkel greie... for at det skal funke må begge være veldig oppsatt på det, og hvis han da ikke har troen på det så hjelper det desverre ikke så mye om du har troen...

Synes uansett det er litt dårlig gjort av han å ikke svare på en melding en gang da og i hvert fall gi deg klar beskjed om han ikke ønsker mer, ellers går jo bare du og venter.

Lykke til med deg, uansett hva som skjer :)

Skrevet

Han har gjort det slutt, og da vet du hvordan han ser på dette.

Men, det er dumt av ham å gi deg falske forhåpninger gjennom å si at han kan komme på besøk o.l., og det er direkte uhøflig å ikke takke for en hilsen du sender på bursdagen hans. Han burde gjøre det tydelig hva han vil, slik at du slipper å gå og vente på noe som ikke skjer.

Ignorering er en dårlig måte å behandle noen på, men du må nok bare innse at han ikke er interessert, og at dette er metoden han velger å skyve deg bort på, dessverre.

Skrevet

Ja, men han har også vært der i ettertid hvor han kunne se at vi kanskje ble sammen igjen. Og vi har hengt sammen og hatt det fint. Han har oppførst seg som kjæreste i tillegg, uten å få seg noe, så det er sagt.

Blir så forvirret av dette.. Hadde han hatt lyst til å være sammen med meg så hadde han jo vært det ja, men det er så merkelig for meg å oppføre seg slik før han drar, for så å bare kutte helt..Jeg har fikset så mange fine og hyggelige kvelder for han, ordnet og støttet opp det jeg kan i forhold til ting som har skjedd, og nå føler jeg meg skikkelig brukt..

Får vel ta han ned fra pidestallen en gang for alle, og innse at han ikke er den jeg så sårt vil ha og ønsker. Takk for svar, da er han vel ferdig med meg.. :)

Skrevet

Det er slutt TS, han ønsker ikke kontakt, og er heller ikke forpliktet til noe som helst når det gjelder kontakt, uavhengig av hva du skulle ønske/føle om det hele.

Anonym poster: 2d98ed1f2a50c23f6d34b6cccacd01d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...