AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Holder på med en helt fantastisk fyr. Det har bare gått knappe 3 uker, men han er head over heels og sier at han virkelig vil satse på meg. Han kjøper blomster, sender meldinger hele tiden, sier at han er all in og at ingenting ved meg og mitt barn skremmer han. Han vil ha meg å komme hjem til etter jobb og hvisker meg i øret at "dette kan jeg venne meg til" når han holder rundt meg før vi sovner. Han er perfekt??? Jeg kjenner det kribler i magen. Snakker med han hele tiden over fb/sms, vil ha han på besøk, vet at han er verdens snilleste, han har møtt mitt barn flere ganger (ikke som "kjæreste", vi begynte som venner i felles "gjeng"). Han har god jobb, eier leilighet, bil, har et godt nettverk med familie og venner.. Jeg finner INGEN feil med han. Men. Jeg kjenner jeg freaker ut. Jeg føler noe for han, men med tanke på at jeg har barn så er jeg kjemperedd for å involvere meg.. Jeg er redd for å bli såret, redd for å slippe meg løs, redd for å gjøre feil. Det er så klart ikke snakk om å flytte sammen nå, men jeg kjenner jeg er så usikker på om hvordan det skal føles før jeg virkelig burde satse.. Hver gang jeg føler noe, så dytter jeg han unna. Enten ved å ikke respondere på det han sier, eller ved å fysisk trekke meg unna. Er er helt opphengt i denne mannen, men jeg TØR ikke å slippe meg løs. Er livredd for å tråkke feil. Er redd for at jeg er blendet av snillheten hans, at han er perfekt på papiret, i alt han gjør, i det stabile vesenet og livet hans. Hva om jeg egentlig ikke er forelska, men bare smigret og føler at han er trygg? Hvordan klarer man å slippe seg løs? Jeg føler jo, men jeg TØR ikke vise det eller la meg selv kjenne på det.. Anonym poster: 748b1f1dc27618ea8e97a890285a43f0
frøkna Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Du burde jo satse, kan jo ikke være single hele livet bare fordi du er mamma? Snakk med han om frykten din for å slippe deg løs, jeg vil tro det kommer fra at du ikke vil involvere han i barnet ditt om det skulle bli slutt? Eller du er redd for å bli såret selv. Tror du at du vil bli skikkelig forelska i han om du hadde sluppet deg løs? Eller er du mest redd for at du kun er tiltrukket av stabiliteten og tryggheten i han? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå