Gjest Steinbukk-jenta Skrevet 28. februar 2004 #1 Del Skrevet 28. februar 2004 For et par år siden måtte jeg operere bort høyre eggstokk og eggleder. Lurer derfor litt på hvordan sjansene er for å bli gravid er etter dette, om det tar lang eller kort tid osv. Skal ikke ha barn før vi er ferdig med å studere, men jeg tenker jo på eventuelle problemer.... Er det noen av dere som har no erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 28. februar 2004 #2 Del Skrevet 28. februar 2004 Kjenner en som har det slik. Hun ble gravid og fikk en nydelig sønn da hun var 22, som ikke var helt planlagt. Hun valgte å beholde barnet siden hun ikke helt visste hvor lett det ville være å få et nytt barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinbukk-jenta Skrevet 28. februar 2004 #3 Del Skrevet 28. februar 2004 Jasså... Er nå 23 og planlegger å få om 3 års tid. Om å gjøre ikke vente for lenge heller.... Gikk hun på p-piller eller, når hun ble gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 28. februar 2004 #4 Del Skrevet 28. februar 2004 Jasså... Er nå 23 og planlegger å få om 3 års tid. Om å gjøre ikke vente for lenge heller.... Gikk hun på p-piller eller, når hun ble gravid? Nei, tror ikke hun gjorde det. Var vel mer ubeskyttet sex i fylla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 28. februar 2004 #5 Del Skrevet 28. februar 2004 Sa de ikke noe om dette da du fjernet den ene eggstokken? Jeg har en venninne som har bare en eggstokk. Slik jeg forstod det veksler eggstokkene på å ha eggløsning, slik at hun bare har halvparten så stor mulighet til å bli gravid. Men hun er gravid nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 28. februar 2004 #6 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg har også en venninne med bare en eggstokk, og hun ble gravid på første forsøk - to ganger! Så det er ikke noe problem, for de som ikke har andre problemer med å bli gravide... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. februar 2004 #7 Del Skrevet 29. februar 2004 Man har som regel bare eggløsning i en og en eggstokk, så enten har du hver måned i din eggestokk, eller så har du annenhver måned. Uansett, dette må kunne gå ganske greit å sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 3. mars 2004 #8 Del Skrevet 3. mars 2004 Har nettop lest i Lennart Nilssons bok "Et barn blir til", at dersom den ene eggstokken er fjernet betyr det bare at den andre eggstokken tar over jobben 100%. Det er overhodet ikke vanskeligere å bli gravid fordi man har 1 eggstokk! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinbukk-jenta Skrevet 3. mars 2004 #9 Del Skrevet 3. mars 2004 Åh, godt å høre!! Snakka med legen min her om dagen, og de kan jo lissom ikke si no sikkert. Der er jo enten eller... Får bare håpe på det beste, takk for opplysningen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå