Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg klarer ikke helt å slippe gleden løs... icon_frown.gificon_frown.gif Dette er veldig nytt, skulle hatt mensen for bare 1 uke siden, og testen viste tydelig TO BLÅ !!! icon_smile.gificon_smile.gif Håper at det går bra denne gang, for 2 år siden gikk det galt i uke 11..... icon_frown.gificon_frown.gif

Tok testen klokka 1800 idag, løp på verandaen for å ta min siste røyk ( hvis jeg var gravid - og det var jeg !!! icon_eek.gificon_eek.gif )og sjekka testen etter en røyk som sjelden har blitt nytet sånn... icon_smile.gificon_wink.gif

Har ikke tatt så mye som et trekk enda, men gruer meg til i morgen, etter frokosten...

icon_frown.gificon_frown.gif

Ellers så har jeg lovt å være med på Tusenfryd, hvordan er det ?! Kan det være skadelig ?!12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ellers så har jeg lovt å være med på Tusenfryd, hvordan er det ?! Kan det være skadelig ?!

Hei, og gratulerer med den lille i magen din icon_smile.gif

Denne gangen skal du se at det går bra, skal krysse fingrene for deg!

Når det gjelder Tusenfryd, så kan du godt være med, men det er mange karuseller, inkludert ThunderCoaster, du ikke bør kjøre. Det skal være opplyst om dette på de enkelte attraksjonene.

Mener at dette også gjelder Loopen, Radiobilene, Tømmerstupet, Blekkulf, Enterprise, Japp Spaceshot, SkyCoaster og muligens også Alladdin.

Dvs alle de store "tøffe" attraksjonene.

Kan også nevne at du ikke vil få rabatt siden du er gravid, så lenge du ikke er synlig gravid, eller eventuelt har med legeerklæring. Kan ikke love at legeerklæring blir godtatt, men vil TRO det skal gå bra.

Håper du får en trivelig dag, selv om du ikke kan kjøre alle attraksjonene! Finnes ting å gjøre, selv om man ikke kjører attraksjonene icon_smile.gif

Du finner mer informasjon på http://www.tusenfryd.no

Klem fra Kosepia

- som jobber på Tusenfryd i år også12

Skrevet

Kjære Thomasine! icon_smile.gif

Gratulerer med spiren!! icon_smile.gif

Skjønner bare så altfor godt hva du mener og føler!

Jeg mistet selv i 8 uke, i desember ifjor. Og nå testet jeg positivt for 5 dager siden. Er altså 5+5 i dag!

Jeg tørr heller ikke slippe gleden løs. Klarer liksom ikke helt å tro at dette går bra ennå.

Har vært i kontakt med legen min. Han var veldig forståelsesfull og jeg fikk henvisnig til gynekolog, som kan følge meg opp med ultralyd.

Foreslår at du gjør det samme.

Det er hvert fall viktig at du får den oppfølgingen som du kjenner at DU trenger. Ikke la noen overtale deg til å godta noe annet. Nå er det dine følelser som står i fokus og det er du som skal ha det best mulig.

Du må gjerne sende meg en PM, hvis du vil! icon_smile.gificon_smile.gif

Klem fra,12

Skrevet

Gratulerer Thomasine icon_smile.gif

Håper du skriver innlegg og forteller oss hvordan det går med deg!

Skrevet

Gratulere til dere begge, håper det går bra for dere.

Jeg er også gravid, har ikke mistet før men det tok litt tid og venne seg til tanken at det vokser noe i magen likevel.

Dere får holde oss litt informert da.

Skrevet

Gratulere til dere begge, håper det går bra for dere.

Jeg er også gravid, har ikke mistet før men det tok litt tid og venne seg til tanken at det vokser noe i magen likevel.

Dere får holde oss litt informert da.

Gjest Anonymous
Skrevet

Lurer bare på hvorfor man ikke kan kjøre karuseller? Barnet ligger da godt beskyttet. De første månedene skulle det kanskje ikke være noe problem, eller...?

Hilsen en som elsker tivoli

Skrevet

Jeg kjørte Thunder Coaster på Tusenfryd, 3 mnd på vei. Moro icon_wink.gif12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...