Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjaereste har et voldsomt temperament og er veldig sjalu, noe han nekter for. men i gaar fikk jeg en leveranse og hadde gitt sjaafoeren gratis kaffe dagen foer, men denne gangen sa han at ville betale, og min kjaere var der og ble drit sur! Saa faar aa gjoere ting bedre fortalte jeg en liten hvit loegn og sa sjefen hadde sagt at vi skulle gjoere det for aa vaere paa godsiden med sjaafoerene.. Han fant ut at det var loegn for han spurte henne og naa truer han med aa avslutte forholdet og kaller meg vanvittig stygge ting og sier jeg ikke er til aa stole paa pga det. helt aerlig saa sstoler ikke jeg paa han heller for han lyver, jeg har bare ikke klart aa ta han enda..

saa faar at dette skal bli bedre saa maa jeg finne paa noe fint for han, men han vil ikke ut paa middag, dra bort, massasje eller noe saant, jeg naa komme paa noe bedre. Men hva????? Han sier at unnskyld holder ikke. og hanm ser ikke vitsen med at vi er sammen naar han ikke kan stiole paa meg.. pga en liten hvit loegn. grunnen til at jeg sa det var for aa unngaa at han skulle bli saa sint som han alltid blir.

Har noen forslag til fine ting jeg kan gjoere for aa gjoere det bra ijgen?? Vaersaasnill! Takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lillemor
Skrevet

Ta beina på nakken og kom deg vekk! Dette kommer ikke til å ende godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...