Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med med psyken min det siste året, men føler meg veldig bra nå. Nå er jeg sint og frustrert på samboeren for han tar meg ikke særiøst. Han kaller meg syk hver gang jeg har en mening og mener at det er jeg som er problemet ikke meningene mine.

Jeg er lei av at han trår på meg når det gjelder hunden hans.

Jeg har en sønn på 3 år og en hann hund som nå er 7 år. Hunden min er lydig og veldig rolig inne.

Hans lille Jack på 10 år der i mot er bebien hans.. Hun får ligge i sofaen min selv om jeg har sakt nei til dette fra dag 1. Han tar henne inn i senga mi selv om jeg nekter ham..

Å når jeg sier i fra denne gangen og sier " Dette er siste gang jeg sier i fra hører du ikke nå må du kvitte deg med hunden ( som jeg btw ikke liker i det heletatt ) eller så må vi gå hver vår vei "

Jeg er gravid i 4 mnd og gruer meg til å skal ha en bebi i hus sammen med den hunden som stresser, piper, bjeffer og springer tulling rundt som hun selv ønsker.

Jeg har tidligere prøvd å trene henne, men til min store frustrasjon så duller mannen min bare enda mer med hunden så all jobben er til ingen nytte.

Jeg er rett å slett lei og oppgitt og frustrert over hele situasjonen.

Han hører ikke på meg. Sier at jeg ikke respekterer hunden hans å hans ønske om å ha den i min sofa å i min seng. Jeg føler jo at det er heeelt omvendt... Han respekterer ikke mine ting ved å la hunden være i sofaen og sengen.

Hunden hopper opp jeg sier " gå ned " å han sier " Nei kom her pappan sin lille jente " å da ender det opp som det alltid gjør jeg blir sint og føler meg overgått og han sitter der i stua mens jeg går å legger meg..

Hærregud han har kjøpt en egen sjeselong til hunden sin!

Dette her er jo ikke hunden sin feil, men typen min sin som ikke orker å dressere hunden sin..

Nå er jeg på kanten til å gå fra ham og alt han sier er " Du er syk i hode å må skaffe deg hjelp. Det er ikke hunden som er problemet det er du "

Hva faen liksom!!!! Grrrrr... Jeg blir såååååå sint.

Føler meg nedtrykt av ham og lurer på om han manipulerer meg.

Her i går fikk jeg denne meldingen av ham.

" Dette lage du opp i hode ditt.. Du beskrive det som om hunden ødelegge livet ditt med at hu ikke ska vær i sofaen å du ikke kan ha besøk.. DU HAR DA VEL INGEN Å HA BESØK AV.. Kem då liksom Tiril (min beste vennine) og Maria?? Det er vel det som er problemet vel?? bortsett fra noen uvesentlige unntak så er det du som er problemet "

Hvorfor i helvete skriver han noe så stygt?? Er det bare meg eller antyder han at jeg liksom ikke har noe nettverk??

Noe som han tar heeeelt feil i. Jeg har et stort nettverk, men ønsker ikke å ha besøk hjemme nettopp pga den hunden hans. Det går virkelig ikke an å ha besøk her hjemme så lenge hunden er hjemme. Noe hun er 24/7...

Når du kommer inn til oss møter du en stor hund og en liten. Han store logrer til deg og springer inn i stua. Den lille blir igjen og flekker tenner og hopper opp etter foten din. Hun piper og springer tulling etter deg når du går gjennom gangen.

Da du endelig når stua begynner den lille hunden å bjeffe helt ukontrollert og mannen eller jeg ber gjentatte ganger om at hun skal være stille..

Når du endelig har fått satt deg ned i sofaen så har du hunden på fanget hvor hun slikker deg i ansiktet og hopper på deg mens hun piper og bjeffer om en annen.

Du prøver forsiktig å virke hyggelig å dytte hunden ned, men hun kommer like fort opp..

Nå begynner jeg eller mannen min å bli lei av hunden å prating går over til streng stemme som går over til høystreng stemme og hunden går omsider etter ca 45 min på plassen sin hvor hun gjennom hele ditt opphold her i huset ligger å konstant piper høyere og høyere.. All oppmerksomheten vår går til henne og hennes irriterende adferd så hele besøks opplevelsen er bare ubehagelig..

Er det rart jeg ikke ber folk hjem? Å gud forby at de tar med seg egne unger eller barn. Hunder angriper hun og barn blir livredde den stressa lille dotten som ligger oppå dem heletiden, og koser de henne på magen knurrer hun å glefser mot dem..

Spørsmålet mitt her er egentlig hvordan skal jeg håndtere mannen min??

Han kjører totalt over meg og nekter å høre. Høres det virkelig ut som om dette er en liten bagatell?? Eller høres det ut som om jeg er problemet her i huset????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke du laget en annen tråd med det samme problemet?

Skrevet

Ja bare satt samboeren som hoved problem... De hang seg så opp i hundeoppdragelse og barne oppdragelse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...