Gå til innhold

Hva kan jeg bruke i vogna til en 2 åring nå som det blir vinter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg passer regelmessig et barn på 2 år, å vi er mye ute med vogn fortsatt. Hva kan jeg ha oppi som gjør at barnet ikke fryser? Barnet er ganske lang og det hadde vært en fordel om jeg kunne finne det på finn.no. Barnet har egentlig en Carena Easy paraplytrille som jeg har tenkt å bytte ut de gangene jeg er der, med min egen gamle Emmaljunga som har 4 faste hjul og lengre liggestilling. Problemet med Carena Easy trilla er at den er så tung å kjøre på vanlig asfalt så jeg regner med den er enda verre på snø. Den Emmaljunga vogna har ikke seler, men jeg har løse seler fra da jeg var unge. Å ungen bruker ikke sele siden h*n sitter i ro i vogna.

Anonym poster: 3bc1c12e3de299a1f074728de7870eed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte saueskinn til å sitte på og et tykt ullteppe over beina samt et godt regntrekk mot vind (og regn self.). Når barna var såpass store som to år kunne de gå deler av turen og ble ikke så lett kalde.

Gjest pysepusen
Skrevet

Her bruker han vognpose. Så støvsuger vi den heller ofte om han har sko oppi :) Som regel skal han bare sove om han sitter i vogna - eller at vi er på bytur og han ikke skal ut av. Da trenger han ikke sko.

Skrevet

Jenta vår har på seg uteklær (ullklær og dress) når hun er i vogna. Men hun sover ikke i den da.

Skrevet

H*n jeg passer sovner gjerne i vogna ganske fort, jeg prøver også å få tak i stormtrekk til vogna da den blir mer lun da. H*n sover ikke i barnehagen, så er ganske sliten på ettermiddagen å har en mor som jobber natt. Derfor sover h*n litt på ettermiddagen istedet for formiddagen, sånn at mor også får sovet litt.

Anonym poster: 3bc1c12e3de299a1f074728de7870eed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...