Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir aldri forelsket (Ingen regel uten unntak...), og har inntrykk av at jeg nesten er den eneste som ikke blir det. Folk forelsker seg jo i hytt og pine. En av venninnene mine, f.eks. Hun har stort sett alltid vært i lange forhold. Blir det slutt mellom henne og kjæresten, pleier det ikke å ta mange månedene før hun har møtt "den nye mannen i hennes liv". Og hun er stormende forelsket hver gang dette skjer. Sånn har det vært siden hun var 15. Men jeg treffer liksom aldri noen som jeg forelsker meg i. Jeg kan bli veldig betatt, men vet stort sett inni meg at det ikke er snakk om forelskelse. Vet av erfaring at det går over etter en liten stund.

Så lurer jeg på hvordan det er med dere. Blir dere lett forelsket? Og hvordan vet dere at det er forelskelse? Er det rett og slett bare et spørsmål om hvordan man definerer ordene, eller er det en vesentlig forskjell på å være forelsket og betatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det litt på samme måte.

Med unntak av da jeg gikk på ungdomsskolen (hvor jeg forelsket meg annenhver dag), kan jeg telle på en hånd de gangene det har skjedd de siste ti-tolv åra.

Jeg regner med at det skyldes at de jeg har møtt, ikke riktig "appellerte" til meg, for å si det sånn. Da jeg møtte sambis, ble jeg ikke forelska umiddelbart. Men ble det veldig etterhvert!

Skrevet

Eg er nok litt som deg. Men så møtte eg mannen min... :)

Skrevet

Blir ikke lett forelsket jeg,

men nå er jeg det er så herlig så :-)

Alt blir så mye lettere og bedre :wink:

Må jo si at jeg synes litt synd på deg :-?

det er så deilig følelse :)

Skrevet

Jeg blir heller ikke så lett forelsket. Men det tror jeg har litt med at jeg ikke tør å satse. Jeg holder følelsene mine tilbake fordi jeg er redd for at de ikke skal bli gjengjeldt.

Men jeg fant sambo da... Men jeg holdt han nok litt på avstand en stund før jeg lot han helt inn i hjertet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...