Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har veldig lyst til å returnere til skolebenken i januar, men jeg finner veldig få tilgjengelige studieprogram. Vet ikke om det er pga. jeg er dårlig til å lete eller mangel på tilbud så jeg spør her.

Noen som har en liste over studier (helst i Oslo) som er åpne, lånekassestøttede og starter i januar? Har tenkt starte på robotikk ved UIo i høst og har ikke realfag, noen som vet om dette tilbys fra januar? Evt. ta exphil og exfac får å få det unnagjort.

(Jeg har droppet ut fra første semester ved høyskole to ganger nå, vil det by på problemer mtp. på lånekasse støtte?)

Anonym poster: 05ff3044356c167fd5b5c5b7aa69d4e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt direkte med ulike skoler og forhør deg der, så får du bedre svar enn her inne uansett.

Usikker på hva høyskoler tilbyr i januar, men på UIO kan du melde deg opp som enkeltemnestudent og dette kvalifiserer til studielån. Så vidt jeg vet, vil ikke det at du har droppet ut by på problemer med tanke på lånekassen.

Ha uansett en plan for hva du gjør og få gjerne veilending med studieveileder for å være sikker på at du er på rett spor i forhold til utdanningen du planlegger.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...