Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Nå er det snart en uke siden det ble slutt med meg om min kjæreste gjennom fem år. VI er i starten av 20-årene begge to.

Jeg hadde tenkt nøye og LENGe gjennom dette, før jeg gjorde det slutt, men dette er noe hun nekter å innse.

Hun er helt overbevist om at dette er feil, og hun driver å ringer/sender meldinger hele tiden, selv om jeg sier at jeg vil være alene og ikke vil at hun skal sende meldinger osv.

Vi bor langt unna hverandre, og nå driver hun å sier at hun kommer hjem til meg, for at hun skal overtale meg om at dette er feil, og at hun ikke kan leve uten meg..

Jeg vil bare ha fred, og blir bare sint når hun driver å maser på meg..

Jeg har alltid vært helt sikker på at det er helt slutt, og at absolutt ikke gitt henne noen forhåpninger.. SÅ skjønner ikke hvorfor hun ikke innser det..

Er det noen som har tips til meg, hva jeg burde gjøre/si til henne?

Blir gal av denne masingen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selfølgelig er dette hardt for vondt for hun!!!! Prøv heller og snakke med hun istedetfor og overse hun og bli sint, det blir det bare værre av.

Skrevet

Du tenkte nøye og LENGE ,sier du og var følgelig godt forberedt. Jeg kan tenke meg at bruddet kom som et sjokk på henne?

Kom du med en begrunnelse eller sitter hun der som et spørsmålstegn nå?

Hvis du forklarte henne hvorfor du gjorde det slutt og hun fortsatt kontakter deg så må du bare overse henne og ikke ta kontakt tilbake.

Anonym poster: cedd4674d82cdc87673e64476d6e78c6

• Liker 2
Skrevet

Hun var klar over hvordan jeg følte det, men selfølgelig kom det brått på henne..

Har også møtt henne en dag, hvor vi fikk snakket gjennom alt, og forklart hvordan jeg har følt det og hva jeg tenkte. Men dette er noe hun nekter å ta inn over seg, for hun mener dette er feil..

Når jeg overser henne, blir det bare enda flere meldinger og ubesvarte anrop, meldinger på facebook osvosv.. Vet ikke hvordan jeg skal få henne på andre tanker..

Skrevet

Hun var klar over hvordan jeg følte det, men selfølgelig kom det brått på henne..

Har også møtt henne en dag, hvor vi fikk snakket gjennom alt, og forklart hvordan jeg har følt det og hva jeg tenkte. Men dette er noe hun nekter å ta inn over seg, for hun mener dette er feil..

Når jeg overser henne, blir det bare enda flere meldinger og ubesvarte anrop, meldinger på facebook osvosv.. Vet ikke hvordan jeg skal få henne på andre tanker..

Slett henne på Face, og blokker.

Blokker henne hvis mulig på telefonen.

Gi beskjed til nærmeste omgivelser om situasjonen i fall hun begynner å ta kontakt der.

Vær hard, du gjør henne ikke en tjeneste ved å gi henne blandede signaler.

• Liker 2
Skrevet

Slik jeg leser det er du en innbilsk skittunge som bare har kuttet henne ut uten å ha snakket ut med henne. Synes din forklaring om å ha talt med henne - en lang stund etter bruddet høres mistenkelig ut. Du er vel som alle feige menn. Gjemmmer dere!

Anonym poster: cd232dea50b6df7a93bbc0225f6db608

Skrevet

Stakkars jente... Selvsagt er det tøft for henne å miste kjæresten sin etter fem år! Vis litt forståelse, ikke kutt henne ut 100% med en gang. Ta det heller litt gradvis, sånn at hun får vent seg til en singeltilværelse. Vær klar på at det ikke er noe mellom dere lengre, men vis at du fortsatt bryr deg om henne, og vil være vennen hennes - hvis det er tilfellet. Men å kutte henne helt ut, det er bare ondskapsfullt.

• Liker 1
Skrevet

kjære vene! Du kjenner ikke menn. De er ikke slik laget.

Skrevet

Stakkars jente... Selvsagt er det tøft for henne å miste kjæresten sin etter fem år! Vis litt forståelse, ikke kutt henne ut 100% med en gang. Ta det heller litt gradvis, sånn at hun får vent seg til en singeltilværelse. Vær klar på at det ikke er noe mellom dere lengre, men vis at du fortsatt bryr deg om henne, og vil være vennen hennes - hvis det er tilfellet. Men å kutte henne helt ut, det er bare ondskapsfullt.

Dette må være trist for henne, ingentvil om det. Men om han nå, etter først å ha sagt klart ifra at han ikke ønsker videre kontakt, holder kontakten med henne for at det skal gå gradvis over vil hun jo bare få forhåpninger. Jeg er enig med Themis.

Skrevet

Slik jeg leser det er du en innbilsk skittunge som bare har kuttet henne ut uten å ha snakket ut med henne. Synes din forklaring om å ha talt med henne - en lang stund etter bruddet høres mistenkelig ut. Du er vel som alle feige menn. Gjemmmer dere!

Er det rart sånn som dere smeller? Du er ikke engang eksen hans og likevel får han høre det..

Anonym poster: aa71982a5f862fd359b3957141d52e95

• Liker 1
Gjest grapefrukt
Skrevet

Oj, bitter much?

TS: Si til henne en gang til at det er slutt og at du ikke vil ha kontakt, deretter blokker du henne på facebook, blokker mobil nr og foreller evt venner og familie hun kan komme til å kontakte om hvordan ting er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...