AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Noen som vet om SERIØSE, internasjonale nettbutikker som selger Gant? Anonym poster: f72acf746cc4726ae8dc0e8c12709368
Gjest Lille-pus Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Google er en fin hjelper..... Men, er du så sikker på at det total sett blir noe billigere enn å handle her ? Merverdiavgiften på 25 % kommer jo på toppen av fakturert kostnad (varer + transport) ved kjøp fra 'utlandet' Zalando har et relativt godt Gant utvalg.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Google er en fin hjelper..... Men, er du så sikker på at det total sett blir noe billigere enn å handle her ? Merverdiavgiften på 25 % kommer jo på toppen av fakturert kostnad (varer + transport) ved kjøp fra 'utlandet' Zalando har et relativt godt Gant utvalg. Finner ingenting på Google, dessverre. Jeg skal ut og reise, derfor kan jeg få det tilsendt til den adressen jeg skal til. Jeg har sjekket på den norske siden, og saken er den at utvalget er utrolig dårlig :-( Takk for tips! Skal sjekke ut Zalando. -TS Anonym poster: f72acf746cc4726ae8dc0e8c12709368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå