Gjest barista Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har laget en paypal konto for lenge siden, og reg. daværende kredittkor. I dag fant jeg ut at jeg ville ta i bruk paypalkontoen. Men, jeg husket ikke passordet. Så jeg trykket på glemt passord, og får sikkerhetsspørsmål, som er hva er kortnr. men, jeg har nytt kort, husker ikke kortnummeret, hvilken bank / kredittkort jeg brukte, var det samboerens? mitt gamle? mors? debet? kreditt? Nordea? DnB? Eller noe. Jeg husker ikke hvilket kort jeg har reg. Prøvde å ringe de mest sansynlige, men uten hell. Så egentlig står jeg uten kortnr. og får derfor ikke åpnet min paypal konto. Jeg ringer på paypal, (hele innringingen, damen, svaringen og scenariet luktet veldig useriøs, så jeg ble egentlig veldig skeptisk). Hun forklarer at hun får ikke åpnet min konto, uten kortnr. som jeg ikke har. Jeg får heller ikke åpnet ny konto, da jeg har en eksisterende. Hun får heller ikke slettet min konto. Har noen vært borti noe lignende? Råd?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Ja, JEG har vært borti lignende, det endte opp med at det ble ikke løst på noen måte. Min løsning? Er nødt til å handle via samboers paypal, jeg kan visst ikke få paypal konto igjen fordi jeg allerede har en, som ingen har tilgang til. SUKK.................................... Anonym poster: 32408a5309b1e115e90860aac34ff2a9
Gjest Janus Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Hva med å åpne en ny konto med ny email adresse? Mener å huske at jeg gjorde det en gang. PayPal er legitimt, så jeg tror ikke du skal være skeptisk.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg fikk ikke åpna ny konto med annen adresse, fordi navnet mitt allerede var i bruk på en annen konto, men jeg kunne åpne en bedriftskonto dersom jeg ønsker det, eh nei.. Anonym poster: 32408a5309b1e115e90860aac34ff2a9
Gjest barista Skrevet 18. oktober 2012 #5 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg ble bare skeptisk til hvordan jeg ble tatt i mot, hvordan telefonen brøt flere ganger, dårlig dekning, første hun sa når hun tok telefonen: "hva er koden?", svar valgene i telefonen. Virket bare veldig lumbert, så jeg ble litt skeptisk om det var noe som utga seg for å være paypal. Men ok. Ny e-mail. Småstress egentlig, men det vil kanskje være muligheten da. Bare skikkelig irriterende at jeg står uten noen mulighet for å åpne en eksisterende konto, bare fordi jeg ikke har kortnr på ett gammelt kort. Burde vært mulig å åpne det på en eller annen måte...
Gjest barista Skrevet 18. oktober 2012 #6 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg fikk ikke åpna ny konto med annen adresse, fordi navnet mitt allerede var i bruk på en annen konto, men jeg kunne åpne en bedriftskonto dersom jeg ønsker det, eh nei.. Anonym poster: 32408a5309b1e115e90860aac34ff2a9 Ja hun i telefonen sa også noe om at det ikke gikk ann å åpne en ny konto selv om jeg laget ny email.. Den kjenner vel igjen annen informasjon man må fylle ut..
Wonders Skrevet 19. oktober 2012 #7 Skrevet 19. oktober 2012 ...nok en gang; Lag dere en pen notisbok, skriv ned koder der. Det har reddet meg en million ganger, bytter av pasord og alt dette haff, det går over styr for meg. Boka mi er vidunderlig, og noe er kodet, så det er ikke lett for samboeren min når jeg ber han lese hva som står der, for bare jeg vet hva ting og tang egentlig betyr... Får noen rare sms'er fra han om han prøver å tolke det... Paypal har vært ok med meg, men ja...skikkelig skurrete linje. Sitter nok ikke i norden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå