Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2004 #1 Skrevet 28. februar 2004 Jeg har nylig flyttet rett ved siden av Alles Beauty Clinique på St. Hanshaugen i Oslo, og vurderer å begynne å gå dit for ansiktsbehandling (det hadde vært deilig å slippe å sitte på buss/trikk med rødt og oljete ansikt etter behandling, bare kunne gå få meter og være hjemme!) Er det noen her inne som har noen erfaringer med denne filialen av Alles Beauty Clinique? Blir glad for svar!
Gjest Carmelita Skrevet 28. februar 2004 #2 Skrevet 28. februar 2004 Jeg har vært på Alles på Karl Johan, og var iallefall kjempefornøyd der.
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2004 #3 Skrevet 28. februar 2004 jeg har også vært på alles beautyclinique på Karl Johan, to ganger, og jeg har ikke vært fornøyd noen av gangene. Grunnen til at jeg har gått dit er for at jeg jobber i nærheten. Jeg har vært til voksing begge gangene.. Kommer ikke til å gå dit igjen iallefall...- nei jeg har faktisk vært der 3 ganger....men aldri mere...
bare meg 79 Skrevet 29. februar 2004 #4 Skrevet 29. februar 2004 Jeg har ikke vært på St.haugen, men på Karl-johan. Skal ikke dit mer :-( Har funnet en som er veldig flink, men det er på Majorstuen. Se på hjemmesiden de har. www.hudpleiesalong.no enkelt og huske
Gjest Dalwhinnie Skrevet 29. februar 2004 #5 Skrevet 29. februar 2004 Jeg har vært til voksing hos Alles Beauty Clinic både på Karl Johan og på AKer Brygge. Var fornøyd med henne på Aker Brygge (tror hun het Guro), men var ikke mer enn sånn passe fornøyd etter besøkene på Karl Johan. Har dessuten hørt mye negativt om arbeidsforholdene for de ansatte der, så jeg har funnet meg en ny hudpleiesalong.
Gjest Anonymous Skrevet 29. februar 2004 #6 Skrevet 29. februar 2004 Takk for svar. Dere som ikke kommer til å gå dit mer; hva er det spesielt dere har vært misfornøyde med?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 29. februar 2004 #7 Skrevet 29. februar 2004 Jeg har vært misfornøyd med voksing der - hastverksarbeid hvor de ikke gadd gå over for å sjekke at det var ordentlig gjort. Og det er jo derfor en går til salong.
Elze Skrevet 1. mars 2004 #8 Skrevet 1. mars 2004 Hei nye nabo :-) Jeg bor også like ved Alle's på Haugen, men har ikke prøvd den ennå, mest fordi jeg aldri har penger til hudpleie mer. Bestilte time til voks der en gang, men måtte avbestille. Har kjøpt produkter der, og synes hun som jobber der (det er sikkert flere, men jeg har bare møtt en) virker som hun vet hva hun snakker om i hvert fall. Har også bare gode erfaringer fra Alle's på Karl Johan. Ellers er jeg godt fornøyd med Dermateket som ligger i Dalsbergstien, også på St. Hanshaugen.
9na Skrevet 1. mars 2004 #9 Skrevet 1. mars 2004 Jeg bor også i nærheten og har vært der noen ganger. Jeg har ganske fornøyd med selve behandlingen, men ikke men endel andre ting. For det første har det bare vært en på jobb de gangene jeg har vært der. Hver gang telefonen har ringt eller en kunde har kommet innom avbrøt hun behandlingen! Dette skjedde et par ganger i løpet av behandlingen, hver eneste gang jeg har vært der! Jeg synes dette er ganske uholdbart når man betaler såpass mye for en time. I tillegg er det en grusomt lysstoffrør i taket der, ikke særlig avslappende å ligge og se opp i det under det som skulle være en avslappende behandling! De har bare to små båser til behandlinger der, kan tenke meg at det er ganske lytt når det er noen andre der... Til slutt synes jeg hun jeg har gått til har vært veldig pushy på å selge produkter, men det er det jo mange hudpleiere som er. Alt i alt: jeg er ikke spesielt fornøyd. Ville ikke godt dit for det som skal være en langvarig avslappende behandling ihvertfall, jeg ble ganske stresset av alle telefonene og kundene som kom innom!
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 #10 Skrevet 1. mars 2004 Jeg bor også i nærheten og har vært der noen ganger. Jeg har ganske fornøyd med selve behandlingen, men ikke men endel andre ting. For det første har det bare vært en på jobb de gangene jeg har vært der. Hver gang telefonen har ringt eller en kunde har kommet innom avbrøt hun behandlingen! Dette skjedde et par ganger i løpet av behandlingen, hver eneste gang jeg har vært der! Jeg synes dette er ganske uholdbart når man betaler såpass mye for en time. I tillegg er det en grusomt lysstoffrør i taket der, ikke særlig avslappende å ligge og se opp i det under det som skulle være en avslappende behandling! De har bare to små båser til behandlinger der, kan tenke meg at det er ganske lytt når det er noen andre der... Til slutt synes jeg hun jeg har gått til har vært veldig pushy på å selge produkter, men det er det jo mange hudpleiere som er. Alt i alt: jeg er ikke spesielt fornøyd. Ville ikke godt dit for det som skal være en langvarig avslappende behandling ihvertfall, jeg ble ganske stresset av alle telefonene og kundene som kom innom! Som om jeg skulle skrevet det selv! Masse telefoner og kunder som kom innom hele tiden, veldig lytt til båsen ved siden av( og det synes jeg var litt ubehagelig) og et alldeles grusomt neonlys i taket! Pluss at hun jeg gikk til var veldig masete på salg av produkter. Jeg går ikke tilbake!!!
Gjest Gjest som startet tråden. Skrevet 2. mars 2004 #11 Skrevet 2. mars 2004 Oj, her var det ikke mange positive erfaringer! Tror jeg må vurdere å gå et annet sted... Takk for svar!
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #12 Skrevet 2. mars 2004 Det med telefonene går igjen på Karl Johan også, skikkelig irriterende. Jeg har også opplevd at jobben ikke er skikkelig gjort, det gjelder voksing. Vil ikke anbefale å gå dit. Prøv en av de andre du, som blir anbefalt her. Hudpleie er jo ganske dyrt, så ikke kast bort pengene der du vet du ikke får bra behandlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå