Gjest ladybug Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 jeg prøver å komme over eksen min som jeg var sammen med i mange mnd og bodde med i 3 mnd før det ble slutt. jeg elsket jo han sterkere enn jeg har elsket noen før. så det var han som slo opp. men jeg klarer ikke å la være å tenke på han. jeg gråter ikke, men jeg er så sint egentlig at jeg får lyst til å bare skrive helt forferdelige ting til han (noe jeg SÅ KLART ikke gjør). hvordan komme over det sinnet?? jeg vil jo ikke være sint på han... men jeg klarer liksom ikke å la være å tenke på alt som var "feil" i forholdet vårt som kunne vært bedre om han bare hadde orka å gjort noe.... (for å nevne det så har jeg aldri jobba så hardt for et forhold før)
RockyRose Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Kor lengje har det vore slutt? Slike ting tar tid. Du kan jo prøve å skrive ned det du tenkjer og alt det du har lyst å sei, og heller knørve det etterpå e.l. Har høyrt det kan hjelpe på sinnet
Gjest ladybug Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Kor lengje har det vore slutt? Slike ting tar tid. Du kan jo prøve å skrive ned det du tenkjer og alt det du har lyst å sei, og heller knørve det etterpå e.l. Har høyrt det kan hjelpe på sinnet ikke så veldig lenge. men nå føles det i grunn ut som at det noen gang kommer til å bli bedre. men er vel sånn ting er var ikke en dum ide å skrive ned alt og knørve det etterpå, aldri tenkt på det
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Det er vel ingen spesiell måte å komme over noen på ,dessverre... Annet enn å holde seg opptatt, være med venner, kanskje date nye gutter og få andre ting å tenke på. Selv brukte jeg ca. 8 mnd. på å komme over eksen min. De siste månedene var ikke sånn at jeg var lei meg, men hvis jeg fikk vite at han var med andre jenter ble jeg kjempesjalu. Men så fikk han seg ny kjæreste, var utro med meg, også var jeg over han. Haha! Er det ikke typisk. Man vil ikke ha det man kan få, og vil ha det man ikke kan få - plutselig. I sommer fikk jeg meg en ny kjæreste. Vi hadde holdt på lenge, og var vel sammen i kanskje to mnd. Jeg var HELT knust etter det ble slutt, selv om det var noe vi begge var enige om. Det skjedde rett før jeg dro på ferie. Satt på en turistbuss stappet med folk, sammen med familien min i en storby, mens tårene rant som en foss bakom solbrillene mine. Derimot kom jeg over han etter kanskje 3 uker. Rart med det. Det finnes ingen fasit på hvor lang tid det kommer til å ta hvert fall, men hold deg sysselsatt og ta tiden til hjelp! Og ikke vær sint. Jeg var og sint og bitter etter det førstnevnte forholdet mitt, men det hjalp meg ingenting. Tenk positivt, selv om det er vanskelig, og date andre gutter? Anonym poster: 9c6706898297c700685283642c6accd7 1
Pene sko... Skrevet 18. oktober 2012 #5 Skrevet 18. oktober 2012 Man innser at valget var riktig og at det aldri vil bli noe mer. Da må man komme seg videre.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #6 Skrevet 18. oktober 2012 Sjøl gikk jeg på et langt knullerampage. Høvlet over så mange jenter jeg klarte/gadd, til jeg innså at det egentlig ikke var sex'en jeg savnet. Endte til slutt opp med ei hyggelig jente som jeg giftet meg med. To barn pr dags dato. Anonym poster: d22da607f36dded455c0ffe83bfdb975 1
Gjest TS Skrevet 18. oktober 2012 #7 Skrevet 18. oktober 2012 Sjøl gikk jeg på et langt knullerampage. Høvlet over så mange jenter jeg klarte/gadd, til jeg innså at det egentlig ikke var sex'en jeg savnet. Endte til slutt opp med ei hyggelig jente som jeg giftet meg med. To barn pr dags dato. Anonym poster: d22da607f36dded455c0ffe83bfdb975 det virker som en fin plan problemet mitt er jo at jeg bor på bygda så da kommer bygdedyret frem å gjør meg til hore haha
Gjest oreokaka Skrevet 18. oktober 2012 #8 Skrevet 18. oktober 2012 Sørg for å ha en skikkelig guttebestevenn, da går alt mye lettere. Ofte savner jenter den tryggheten med å være med en gutt som får deg til å føle deg bra, og det kan også en guttebestevenn. Selv om det ikke blir kyssing og sånt, så er det jo fullt mulig å ligge i armkroken og sånt Hjalp hvertfall meg veldig med mine ex'er!
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #9 Skrevet 18. oktober 2012 Fant en ny. Er sammen enda, etter 15 år Anonym poster: f83370fd0f1213fe28d29c6ec44e7a55
Gjest TS Skrevet 18. oktober 2012 #10 Skrevet 18. oktober 2012 takk alle sammen ^^ gir meg litt bedre tro på at alt ordner seg må vel bare innse at det finnes flere (og bedre) fisker i havet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå