Gå til innhold

Før- og etterbilder av vanlige jenter som trener? IKKE FITNESS!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en ganske vanlig jente som aldri har trent noe særlig. Har ikke hatt problemer med vekt, men merker nå at ting begynner å henge litt... rumpa er blitt litt slapp og flat, har fått litt "ridebukselår" og magen er ikke så flat som den pleide. Så jeg har lyst til å stramme opp kroppen min!

Jeg leter etter inspirasjon på nettet om vanlige jenter som trener normalt og har klart å stramme opp kroppen og fått litt sprettrumpe ved hjelp av normal mengde trening. Da tenker jeg sånn tre ganger i uken.

Men alt jeg finner av blogger, og før- og etterbilder, er av folk som har hevet seg på denne fitnessbølgen. Jeg har ingen interesse av å prioritere trening SÅ mye som de gjør, eller å spise kesamfluff, karbonadedeig 6 dager i uken, og hjemmelagde fitnessvafler med produkter fra iherb. Eller å bulke og deffe. Dere skjønner tegninga :) Jeg vil bare trene (gjerne hard styrketrening, vil gi alt når jeg aller først trener) noen ganger i uken. Sunt spiser jeg fra før, men jeg følger ingen diett, jeg spiser helt normalt. Elsker potet og pasta, lavkarbo er ingenting for meg.

Så, er det noen som vet om en side med før- og etterbilder av normale jenter som har fått en normal sunn kropp med litt sprettrumpe? Eller har noen bilder selv de vil dele? Jeg trenger inspirasjon, men finner BARE fitness-inspo, og det inspirerer meg overhodet ikke... orker ikke alt det der maset.

Anonym poster: 01b35aefd537b44338837d30bb09265b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

OBS: Ingenting personlig mot dere fitness-folk, all ære til dere som har så mye viljestyrke og har så tight kropp. Det er bare ikke noe for meg :)

Anonym poster: e46558d92ba2295452afef55f67c65e7

Skrevet

Det finnes mange inspo bilder på google.no av mennesker som har gått ned i vekt osv. :)

Søk på "before after training women" eller "before after weight loss" osv.

Anonym poster: 0c18edccd5c1bc2fdfd5c5b5a66c1038

Skrevet

http://thinspiration-pictures.blogspot.no/

Ikke la deg skremme av navnet på nettsiden, dette er ikke "pro-ana". Klikk på before/after thinspo på siden der, så er det mye inspirerende og motiverende.

Anonym poster: 691d26176363421eac1bdf048c5ee2cf

• Liker 2
Skrevet (endret)

Har et før/etter bilde fra før jeg begynte å trene mot fitness. Om det er så inspirerende vet jeg ikke, men kan jo slenge det ut :gjeiper: Gått ned ca 15 kg på bilde nr 2

Endret av Envy
  • Liker 3
Skrevet

Så flink du er, Envy! :blomst: Gratulerer! Absolutt inspirerende, fin mage!

Takk for linker, AB! Skal se om jeg finner noe nå :)

TS

Anonym poster: e46558d92ba2295452afef55f67c65e7

Skrevet

Jeg tok aldri før-bildet, men føler at jeg går litt under din kategori. Er litt for glad i søtsaker, henge i sofaen enn å hive meg på fitness-bølgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...