Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i avstandsforhold, hvor vi møtes 1 gang i måneden (alt fra 2 dager til 2 uker pr omgang). I det siste føler jeg at kontakten har dabbet av. Han jobber overtid og spiller dataspill, virker som han prioriterer sistnevnte foran meg.

Jeg synes kontakten er dårlig, når jeg vet han har mulighet til å snakke mer med meg. Når jeg har sagt i fra om dette, så har jeg også spurt om han har begynt å miste følelser for meg eller er lei meg, og da svarer han at ''neeei jeg vil jo tilbringe resten av livet med deg'' eller ''det får du ikke lov til å tenke på en gang''. Vi har snakket flere gang om dette, men det virker som om det går inn det ene øret og ut det andre. Nå gidder jeg ikke mase mer.

Vi har ikke snakket siden tirsdagskvelden, og jeg har ikke prøvd å ta kontakt.

Hva skal jeg gjøre? :(

Anonym poster: ff163edacee4aed695351ca2d1afcdf2

Videoannonse
Annonse
Gjest Lillemor
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen? Er dere veldig unge?

Skrevet

Skjer dette når du er med han, eller når dere er hver for dere? Jeg kan forstå deg hvis han spiller dataspill/velger å jobbe overtid når dere endelig har mulighet til å være sammen, men hvis dere er hver for dere, så mener jeg du kan la han gjøre det han vil. Det viktigste er at han gir deg oppmerksomhet og viser at han bryr seg om deg når dere er sammen :) Jeg er også i et avstandsforhold, møtes 1-2 ganger i måneden, vanligvis 1-2 uker av gangen. Men når vi ikke er sammen, pleier vi å tekste (nesten hele dagen lang), og ringer hverandre noen ganger i uka.

Håper du finner ut av det! :) Det er nok ingenting å bekymre seg for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...