AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Se for deg. Dere har vært gift i 15 år. Lever som andre ektepar med barn,hund og hele pakken. Så kommer det på bordet at han var utro en gang tidlig i forholdet. Etter 15 år, kan man klare å tilgi noe slikt. Det var en tabbe osv... Så viser det seg at det ble barn ut av denne affæren. Dette er ikke en tenkt historie,men fakta. fikk vite dette om en venn i dag. Hva vlle de fleste tenkt, gjort? Kan opplyse om at det var nabodamen som ble gravid. Begge viste om det, men de valgte å tie om det. (nabodamen hadde flyttet 5 år etterpå til en annen by) Anonym poster: 201ddc9a464939fa1957f8b9c25dd7e4
-Ishtar- Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg kan ikke sette meg inn i hva slags forhold de to har hatt, men det er snakk om 15 år og det er snakk om barn sammen regner jeg med? Da er det snakk om ganske mye historie sammen og det vil nok være et veldig vanskelig valg for hun som sitter midt oppi det nå. Jeg synes synd på henne, uansett hva som skjer, er det ikke lett å gå ifra et langt samliv. Samtidig er det fryktelig å bli ført så grundig bak lyset i så mange år. Personlig hadde jeg slitt med å forholde meg til et barn som følge av min partners utroskap. Jeg er rett og slett ikke tilgivende nok til å klare å komme over noe slikt. Det hadde blitt for mye for meg. Men jeg vet av erfaring at det er mulig å komme over ganske mye i et forhold. Regner med at barnet vil kanskje søke kontakt senere med far og det følger en del med dette, noe som jeg ikke hadde taklet. Ingen her inne kan sette seg inn i hva/hvordan/hvorfor. Vi kjenner ikke detaljene i forholdet deres og for alt vi vet kan det hende at de har et veldig godt fungerende forhold nå. Det er synd med slikt som dette. Løgner og svik raserer familier og ødelegger trygge hjem. Og en ting er sikkert: slikt kommer alltid frem i lyset - ALLTID.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Utroskapen måtte frem i lyset da barnet ville ha kontakt med faren sin? Er det oppført far ukjent? Er han 100% sikker på at han er barnets far? Her har kona gått i nesten 5 år sammen med nabodama og sett barnet som er hennes manns utroskaps-barn, og pratet om det ene og andre med nabodamen som har hatt sex med mannen... Direkte usmakelig spør du meg. Hva gjør man - skal man presangtere dette baarnet for familien, og alle ser på alderen til barnet at det var mens dere var sammen.. Har barnet pr idag en stefar som fungerer godt som far? jeg hadde ikke taklet dette barnet, desverre, for barnet selv har ikke bedt om å havne i dnen situasjonen. Men for meg og mine barn hadde jeg ønsket null kontakt med barnet. Faren fikk besøke barnet når de avtalte det, men holde familien utenfor. Om jeg hadde klart å fortsette ekteskapet vet jeg ikke..Han kan ha vært utro igjen senere? Har han flere ukjente barn? HVor lett er det for han å ha sex med andre? mange spm som vil dukke opp hos meg.. og så vil fars /ektemannens reaksjon på det hele her overnfopr meg også ha litt å si. Hva ønsker ektemannen/faren til barnet ? Anonym poster: 409d4697dc2de0a634bbd941ae9495f0
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Utroskapen måtte frem i lyset da barnet ville ha kontakt med faren sin? Er det oppført far ukjent? Konas eksmann er oppført som far. Han har også fått vite det nå. Er han 100% sikker på at han er barnets far? Ja, de er sikre nå. Her har kona gått i nesten 5 år sammen med nabodama og sett barnet som er hennes manns utroskaps-barn, og pratet om det ene og andre med nabodamen som har hatt sex med mannen... Ja, de har lekt sammen med barna. Vært i hverandres bursdager osv. Naboskap med grilling osv Forklaringen på dette i dag er at det var for at ingen skulle oppdage det Direkte usmakelig spør du meg. Ja,er vel mange ord man kan bruke om dette. Hva gjør man - skal man presangtere dette baarnet for familien, og alle ser på alderen til barnet at det var mens dere var sammen.. Ingen i familien vet dette enda, men siden nabodama og mannen er skilt,har han valgt å fortelle sin familie det. Også de øvrige barn de har. rykter går paralelelt med det. Alltids noen i fam. som ikke kan holde kjeft. Har barnet pr idag en stefar som fungerer godt som far? Barnet har den far som er oppført som far,men det har gjort noe med forholdet, selv om han sier han alltid vil være far. jeg hadde ikke taklet dette barnet, desverre, for barnet selv har ikke bedt om å havne i dnen situasjonen. Men for meg og mine barn hadde jeg ønsket null kontakt med barnet. Faren fikk besøke barnet når de avtalte det, men holde familien utenfor. Forreløbig er det ingen kontakt med biofar og barnet Om jeg hadde klart å fortsette ekteskapet vet jeg ikke..Han kan ha vært utro igjen senere? Har han flere ukjente barn? HVor lett er det for han å ha sex med andre? Nei, ikke flere ukjente barn. Han har lagt kortene på bordet. Sikkert at det ikke er flere svin på skogen mange spm som vil dukke opp hos meg.. og så vil fars /ektemannens reaksjon på det hele her overnfopr meg også ha litt å si. Reaksjonene er voldsomme for å si det slik. Sjokk osv Hva ønsker ektemannen/faren til barnet ? Han har ikke fått summet seg ordentlig. Han har mer enn nok med å berge ekteskap. Her er ikke utroskapen det verste, heller dobbeltspillet av to personer. Kona har nå forlangt å få skrevet over firma,hus osv på seg. I tilfelle det skulle bli noe. Dette pga det er hun som har skapt det meste, bringt kapitalen inn osv. Anonym poster: 409d4697dc2de0a634bbd941ae9495f0 Anonym poster: 201ddc9a464939fa1957f8b9c25dd7e4
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2012 #5 Skrevet 18. oktober 2012 Se for deg. Dere har vært gift i 15 år. Lever som andre ektepar med barn,hund og hele pakken. Så kommer det på bordet at han var utro en gang tidlig i forholdet. Etter 15 år, kan man klare å tilgi noe slikt. Det var en tabbe osv... Så viser det seg at det ble barn ut av denne affæren. Dette er ikke en tenkt historie,men fakta. fikk vite dette om en venn i dag. Hva vlle de fleste tenkt, gjort? Kan opplyse om at det var nabodamen som ble gravid. Begge viste om det, men de valgte å tie om det. (nabodamen hadde flyttet 5 år etterpå til en annen by) Anonym poster: 201ddc9a464939fa1957f8b9c25dd7e4 Utroskapen måtte frem i lyset da barnet ville ha kontakt med faren sin? Her har kona gått i nesten 5 år sammen med nabodama og sett barnet som er hennes manns utroskaps-barn, og pratet om det ene og andre med nabodamen som har hatt sex med mannen... Ja, de har lekt sammen med barna. Vært i hverandres bursdager osv. Naboskap med grilling osv Forklaringen på dette i dag er at det var for at ingen skulle oppdage det Hva gjør man - skal man presangtere dette baarnet for familien, og alle ser på alderen til barnet at det var mens dere var sammen.. Ingen i familien vet dette enda, men siden nabodama og mannen er skilt,har han valgt å fortelle sin familie det. Også de øvrige barn de har. rykter går paralelelt med det. Alltids noen i fam. som ikke kan holde kjeft. Har barnet pr idag en stefar som fungerer godt som far? Barnet har den far som er oppført som far,men det har gjort noe med forholdet, selv om han sier han alltid vil være far. jeg hadde ikke taklet dette barnet, desverre, for barnet selv har ikke bedt om å havne i dnen situasjonen. Men for meg og mine barn hadde jeg ønsket null kontakt med barnet. Faren fikk besøke barnet når de avtalte det, men holde familien utenfor. Forreløbig er det ingen kontakt med biofar og barnet Om jeg hadde klart å fortsette ekteskapet vet jeg ikke..Han kan ha vært utro igjen senere? Har han flere ukjente barn? HVor lett er det for han å ha sex med andre? Nei, ikke flere ukjente barn. Han har lagt kortene på bordet. Sikkert at det ikke er flere svin på skogen mange spm som vil dukke opp hos meg.. og så vil fars /ektemannens reaksjon på det hele her overnfopr meg også ha litt å si. Reaksjonene er voldsomme for å si det slik. Sjokk osv. Hva ønsker ektemannen/faren til barnet ? Han har ikke fått summet seg ordentlig. Han har mer enn nok med å berge ekteskap. Her er ikke utroskapen det verste, heller dobbeltspillet av to personer. Kona har nå forlangt å få skrevet over firma,hus osv på seg. I tilfelle det skulle bli noe. Dette pga det er hun som har skapt det meste, bringt kapitalen inn osv. Slik jeg leser det så har biofar visst at dette barnet er hans fra nabokonen ble gravid. Men nabokonen valgte å sette sin mann og far til sine andre barn som far til dette barnet. Biofar og nabokone har "latt som " og lekt med barna /feiret bursdag sammen for at ingen skulle oppdage noe. Hvorfor er biofar da voldsomme reaksjoner? Hadde han og nabokonen en "avtale". Hvordan kom dette frem? Er det nabokonen som slang det ut til sin eksmann eller hadde han en mistanke hele tiden? Biofar har besøkt barnet jevnlig men holdt familien utenfor..både sin og nabokonens familie? Men pr idag er det ingen kontakt.. Hvorfor kuttet de kontakten eller var det da nabokonen flyttet? Hva var planen til biofar ang dette barnet? Hva ønsket biofar om fremtiden med/for barnet før konen hans fikk vite om dette barnet? Hva tenker to mennesker på når de velger å gjøre dette og gjennomføre at en annen står som far , for så å "slippe bomben" allikevel. At konen til biofar velger å få hennes ting/eiendom olsom de to har jobbet seg til i mange år overført på seg så det tilfaller hennes biologiske barn og ikke ste-barn skjønner jeg veldig godt. Så lenge barnet har en annen far oppført arver dette barnet den faren og ikke biofar, hvis ikke dette gjøres om på papiret(hvis jeg ikke tar helt feil..) For barnets del er det nok den-ikke-biologiske-farens sin reaksjon og handlingsmønster som er viktig nå..for barnet "mister" en pappa barnet alltid har hatt, og får vite at den er et utroskaps-barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå