AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 traff en fyr på nettet som jg fikk kjempegod kontakt med, så god kontakt at vi bestemte oss for å reise på hytta hans sammen med bikkja hans forrige helg, og være sammen der. Det er et befolket hytteområde, så jeg tok sjansen, selvsagt kunne det vise sg at fyren var øksemorder og ville gravd meg ned, men det som skjedde er vel enda kjedligere enn det igjen Hele helgen, og jeg mener fra vi møttes fredag og reiste i hans bil opp til hytten til vi var nede i byen jeg hadde bilen min søndag, var han bare opptatt av hunden sin og jobbpc'en han hadde dratt med opp der. Dere tror jeg kanskje overdriver, men heres the deal: Han gikk laaaaaange turer med hunden og jeg ble selvsagt med, jeg forsøkte å snakke med ham, gå tett inntil ham, småflørte, storflørte når han ikke tok hintet, men neida, han bare snakket med bikkja han "sååååå flink bisk, har du funnet ei kongle, har du sett en hjort, flinke bisken, komme her, på plass, komme da!!" osv. meg sa han knapt "tja og nja og hæ" til. Hjemme på hytta hadde jeg tatt med noen filmer, men nei, ingen av de ville han se, for de var kjedelige, enda han ikke hadde sett så mange av de før. Så det ble mye til at jeg sattt for meg selv og så på tv eller film mens han lekte med bikkja, eller jobbdataen. Selvsagt snakket vi sammen noen ganger, da prøvde jeg å holde samtalen i gang mest mulig, men den døde ut etter noen minutter, dessverre. Om nettene sov vi sammen, med den svære bikkja mellom oss. Jeg er glad i dyr jeg, men herregud. Ei natt gled jeg utfor senga og endte opp med å legge meg på sofaen for udyret knurret til meg da jeg prøvde å legge meg i senga. Dagen etterpå fortalte jeg ham det og han bare "heheh ja hun er litt sjalu". De gangene vi snakket lengst sammen, var om hva slags middag vi skulle lage oss den dagen.. Jeg prøvde ofte å nusse litt på ham, og kysse, da nusset han fort og snudde seg vekk. Da bikkja hans kom opp i sofaen, så kysset han henne mange ganger på hodet.. Kjekt. Og slik gikk hele helga, vi hadde litt sex om kveldene, det var et deilig avbrekk, men det skjedde ikke ofte. Jeg ble kjempeskuffet av oppholdet, jeg tok det som at han ikke var interessert i det hele tatt, det kunne han ha fortalt meg i stede for å fryse meg ut, ikke snakke med meg, og bare la meg sitte der, stemningen ble mildt sagt ukomfortabel for meg. Siden jeg satt meg i bilen min og dro hjem, har jeg ikke hørt noe, ikke før i dag, da fikk jeg sms "jeg hadde det helt herlig med deg på hytten forrige helg, når skal vi reise dit igjen? *koooos*" Eh, jeg lurer på om vi var på forskjellige hytter jeg, for der jeg var, var det dritkjedelig og ikke plass til meg. Anonym poster: 1f1ce41730c74283299b70bf3a582f1e 29
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 asprgers ellers bare teit? ikke vet jeg, har ikke planer om å treffes igjen..... Anonym poster: 1f1ce41730c74283299b70bf3a582f1e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Takk, trengte å le litt. Anonym poster: 292cd28c07338ea7c45f5abfbd82dcc1 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #5 Skrevet 18. oktober 2012 Jah, dette var jo nok info til å diagnostisere folk med Aspergers, ja... Herregud... Sånt er grunnen til at man aldri avtaler lange dater før man kjenner hverandre ganske godt. Jeg har vært på en del dater som jeg har syntes var utrolig kleine, og så har fyren tydeligvis syntes at det var helt wonderbart. Han her likte vel stillhet og ro, og syntes det var greit at du tok deg av pratingen og kunne underholde deg selv. Manglende antenner så det holder, men der er vi vel alle skyldige fra tid til annen. Ikke dra på flere dater med ham, er mtit råd. Anonym poster: cae35929272e383910aa5e7287ae1345 7
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #6 Skrevet 18. oktober 2012 Skal love dere at vi ikke skal ut igjen, ikke på helgeturer, og ikke på 5 minutters date. Aldri følt meg så påtrengende som da, prøvde å snakke og kommunisere, og ble bare oversett. Nei takk.. Uvelkommen så det holdt var følelsen jeg satt igjen med. Anonym poster: 1f1ce41730c74283299b70bf3a582f1e
Pene sko... Skrevet 18. oktober 2012 #7 Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Han høres spesiell ut... Jeg er glad du skjønte at dette ikke fungerte før det ble til noe mer seriøst. Selv har jeg beskuet og overhørt dater som etter min oppfatning var elendige/talentløse, de hadde ikke kjemi for shit, men likevel sier de at de føler kjemien er god. Hahaha! Ja, jo, utseende er fint å ha, men når alt annet går hakkete kan det umulig være liv laget. Endret 18. oktober 2012 av Pene sko... 2
pingeline Skrevet 18. oktober 2012 #8 Skrevet 18. oktober 2012 Manglende antenner + sjenanse. De fleste hundeeiere kjenner seg sikkert litt igjen i beskrivelsen av hvordan man plutselig blir opptatt av hunden og snakker med den når sjenansen tar over. Det er veldig trygt. Jeg ser for meg den fantastiske turen, jeg! Skjønner godt at du ikke syntes det var noe stas, men jeg tror nok ikke han prøvde å fryse deg ut, bare at han ble i overkant sjenert og ikke taklet at det ble så følelsesmessig intimt. Huffda, håper du er mer heldig med neste typen du treffer på! 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #9 Skrevet 18. oktober 2012 Ja, håper jeg aldri mer treffer en slik, kan man da utelukke menn med hund? Anonym poster: 1f1ce41730c74283299b70bf3a582f1e
Steinar40 Skrevet 18. oktober 2012 #10 Skrevet 18. oktober 2012 En del folk har helt enkelt veldig lite behov for å kommunisere. Og den fyren er sannsynligvis en av dem.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #11 Skrevet 18. oktober 2012 En del folk har helt enkelt veldig lite behov for å kommunisere. Og den fyren er sannsynligvis en av dem. det hadde man aldri trodd på forhånd, han som skrev lange brev, lange sms, lange mailer og bablet i vei på telefonen haha. Om han ikke likte meg og synes alt ble kleint, hadde jeg jo skjønt det, ting skjer, man matcher ikke alltid in real. Men når han attpåtil sender en sms om invitasjon til ny tur og hevder at han koste seg, DET skjønner jeg ei...... Anonym poster: 1f1ce41730c74283299b70bf3a582f1e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #12 Skrevet 18. oktober 2012 Ja, håper jeg aldri mer treffer en slik, kan man da utelukke menn med hund? Anonym poster: 1f1ce41730c74283299b70bf3a582f1e Ville vel heller kuttet ut hytteturer på første date enn menn med hunder, med mindre du ikke liker hunder. Anonym poster: 292cd28c07338ea7c45f5abfbd82dcc1 2
Steinar40 Skrevet 18. oktober 2012 #13 Skrevet 18. oktober 2012 det hadde man aldri trodd på forhånd, han som skrev lange brev, lange sms, lange mailer og bablet i vei på telefonen haha. Om han ikke likte meg og synes alt ble kleint, hadde jeg jo skjønt det, ting skjer, man matcher ikke alltid in real. Men når han attpåtil sender en sms om invitasjon til ny tur og hevder at han koste seg, DET skjønner jeg ei...... Anonym poster: 1f1ce41730c74283299b70bf3a582f1e Hvis han bablet i vei på telefonen, så er det en smule merkelig, for å si det pent, ja. Men det kan jo hende at han følte at han måtte prestere (gjøre en innsats) over telefonen. Noe han tydeligvis ikke følte når dere var på samme sted. Nei, jeg vet ikke. Men åpenbart passer dere ihvertfall ikke i sammen.
Gjest spavalica Skrevet 18. oktober 2012 #14 Skrevet 18. oktober 2012 Skal love dere at vi ikke skal ut igjen, ikke på helgeturer, og ikke på 5 minutters date. Aldri følt meg så påtrengende som da, prøvde å snakke og kommunisere, og ble bare oversett. Nei takk.. Uvelkommen så det holdt var følelsen jeg satt igjen med. Anonym poster: 1f1ce41730c74283299b70bf3a582f1e Vi har sikkert datet samme fyren haha.Var hjemme hos han,så på film og han snakket bare med hunden,kysset,klappet den...Jeg satt som en idiot ii sofaen og så plutselig sier han,,kan du massere meg litt?,,Følte meg rett og slett som en dritt.Neste dag får jeg mld og der står det at han koste seg skikkelig og at han gleder seg til neste daten!?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #15 Skrevet 18. oktober 2012 Vi har sikkert datet samme fyren haha.Var hjemme hos han,så på film og han snakket bare med hunden,kysset,klappet den...Jeg satt som en idiot ii sofaen og så plutselig sier han,,kan du massere meg litt?,,Følte meg rett og slett som en dritt.Neste dag får jeg mld og der står det at han koste seg skikkelig og at han gleder seg til neste daten!? Det KAN faktisk være samme fyr! "min" ba meg også om å massere ham, og jeg husker jeg slo til bare for å få litt kos og nærhet, selv om det var jeg som måtte gi. Joda, vellykket! Anonym poster: 1f1ce41730c74283299b70bf3a582f1e
Gjest spavalica Skrevet 18. oktober 2012 #16 Skrevet 18. oktober 2012 Det KAN faktisk være samme fyr! "min" ba meg også om å massere ham, og jeg husker jeg slo til bare for å få litt kos og nærhet, selv om det var jeg som måtte gi. Joda, vellykket! Anonym poster: 1f1ce41730c74283299b70bf3a582f1e Haha samme her.Han fikk massasje og litt rygg-stryking :D
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #17 Skrevet 18. oktober 2012 Sånn var ex`n min. Lurer på om dere har vært på date med ham;-) Satt kun foran dataen på lørdagskveldene. Ingen interesse av å gå på kino eller se film sammen med meg. Det var kun hunden som fikk kos, hvis han ikke skulle bli klødd/massert på ryggen. Da var jeg god nok. Ingen interesse av å prate med meg.Vi kunne gå lange turer der det ikke ble sagt noe.Han syntes det var koselig, jeg følte meg utilpass.Satte mye mere pris på hunden enn meg. Nå ble jeg glad i den hunden også , da han var den eneste som virket glad for at jeg kom:-) Følte jeg fikk bedre kontakt med hunden enn ex`n min komisk nok. Overså meg totalt når vi var med hans venner og han fikk snakke om den store hobbyen sin. Han sa han ville tilbringe livet med meg,men det skjønner jeg fortsatt ikke noe av. Ble ikke meg selv i dette forholdet. Følte meg uinteressant og ikke noe verd. Den største sorgen var da hunden døde faktisk. Han var jo den som viet meg mest oppmerksomhet og som ble glad når jeg kom. Ex`n giddet ikke engang si hei. Huff og huff hvor trasig dette var. Vil råde deg til å trekke deg. Er ikke noe artig å være i et forhold til en slik mann. Jeg følte meg som en dritt . Han er en ganske så kjekk mann,men der stopper det også... ;-) Anonym poster: c599fa72af93dde1e5d5e5fd0dec0cbc
Guybrush Skrevet 18. oktober 2012 #18 Skrevet 18. oktober 2012 Min reaksjon er at han er en fyr som er utrolig glad i å være singel og ikke har behov for noe va det du lengter etter. Altså intimitet, kos og "kjæresteri". Men jeg må nesten spørre, du ble behandlet såpass "dårlig" men hadde sex med ham? 7
Papirbit Skrevet 18. oktober 2012 #19 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg er veldig lei for dette ts,men som jeg lo! Og at hunden knurra til deg? hysterisk! Ja,dum dag,dum date,dum type,men litt av en historie! Håper at du har fortalt den til alle venninne dine, eller så kan du spare den til en regnværsdag! Noen mennesker eier ikke antenner. ga du inntrykk for at du kjeda deg? Altså,jeg har vært på date med mann som har hund, og da fikk jeg så mye oppmerksomhet at hunden ble gretten og ikke ville kose med oss 2
Gjest Darthoven Skrevet 18. oktober 2012 #20 Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Hørtes egentlig vanvittig sjenert ut bare..men likevel klarte han å ha sex med deg, en helt ukjent person? Det rimte jo ikke helt. Jeg konkluderte med at fyren sannsynligvis ikke var så interessert i deg. Endret 18. oktober 2012 av Darthoven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå