Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt sammen med en fantastisk gutt, han er snill, omtenksom, reflektert, kjekk og god, han har alle kvaliteter jeg ser etter og vi har det kjempebra sammen.

Problemet ligger hos meg, jeg er ei litt stille og sjenert jente, som først tør opp når jeg har blitt litt kjent med folk, mens han er av typen kjempesosial, snakker med alle og kommer godt overens med de fleste.

Når jeg har kommet litt "i gang" og blitt kjent med folk er jeg også veldig lik han, men jeg er altså en del "roligere" i starten enn han er.

Han kjenner mange folk, og da selvfølgelig også jenter. Jeg har ikke noe problem med det, jeg har mange kamerater selv, så det er ikke noe sjalusi ute og går.

Jeg bare tenker av og til "Hvorfor valgte du meg?"... Jeg er ikke spesielt pen, kanskje søt, men ikke drop-dead-goregeus, som noen av jentevennene hans er.

Han forteller meg daglig at jeg er fin, sexy, deilig, alle disse tingene, så det er ikke fra han "problemet" kommer, men fra min selvtillit. Han gir meg ingen grunn til å være utrygg på han, heller tvert i mot, likevel klarer ikke jeg å helt tro på at han faktisk vil ha MEG liksom...

Hvordan kan jeg jobbe med meg selv i det her?

Anonym poster: f0c27e2780f0d2130b083c2d5c32de30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke jobbe så fælt med det- men hver gang du tar deg i å tenke på det, gir du deg selv en mental smekk på lanken og minner deg på at han har valgt å være sammen med deg.

Du må bare lære deg å blåse litt i usikkerheten din. Det er mange av oss som har en partner litt over vårt eget nivå, men å tenke masse på det, tjate om det og gjøre det til et stort problem er definitivt usexy. Og det må finnes NOE du har som er bedre enn han... om så bare musikksmak, utdannelse, interessefelt, humor, talent for matlaging eller evne til å klatre raskere i fjellet. Ett eller annet er du også best på :)

Anonym poster: 06cfdf92502dd6bc02e863648c4887be

Skrevet

Det er fordi du anser forholdet som at han har "valgt"deg. Og når det blir slik at den ene parten føler seg valgt så kan det bli feil. Du sier selv at du ikke forstår hvorfor han har "valgt"deg, har ikke du valgt han og da egentlig?

Du må nok se på deg selv og innse at du ikke skal tenke "hvorfor vil han være med meg?"spør heller "hvorfor ikke?" og ja, hvorfor ikke? Hva er det som er negativt med deg da?At du er stille?ikke spesielt pen?Er han så utrolig kjekk da sånn rent utseendemessig?har han ingen negative sider?Sier du nei, så skal jeg fortelle deg at, jo det har han garantert, ingen er glansbilder.

Du er perfekt:)

Skrevet

Det er deg han vil ha :)

Anonym poster: 575693e4055eb52ca9739f19293eaa12

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...