AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Anonym poster: a3bb681ba5dd748bb676cea2c2b4dcbe
Gjest ols1 Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 *Jeg hørte et nødrop men er er det ingen* 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Her er saken - kom visst borti en knapp der. Har datet en gutt en stund nå. Og jeg TRODDE det begynte å bli litt sånn.... at han liker meg godt. Saken er den at jeg var i et forhold med en gutt som løy og var utro mot meg. Dette har gjort meg ganske usikker. Endte opp med at jeg leste gjennom litt av meldingene hans på mobilen da han var i dusjen i morges (shame on me!!). Han hadde smilt litt lurt i går kveld da det tikket inn noen sms... og fikk bare en dårlig følelse (FML). Han hadde vært på fest i helgen - da jeg var borte og ikke kunne være med.... såååå.... ja, jeg er jo ikke dum i hodet. OK - leste meldingene og GANSKE RIKTIG, kom fint frem at han hadde ligget med en annen (ikke spør om jeg er sikker, jeg ER sikker). Ble bare helt skjelven. Trodde han likte meg. Har jo hatt kontakt med meg siden tidlig i høst.... synes egentlig sex betyr noe, at det bør bety noe. Ble bare helt ekkel nå. Tror ikke jeg vil se han igjen mer. Skal jeg forklare eller bare kutte han ut sånn *PANG*?? Huff, litt lei meg.... Anonym poster: a3bb681ba5dd748bb676cea2c2b4dcbe
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 TS her igjen. Det jeg har mest lyst å gjøre er bare å si at jeg aldri vil se han igjen uten noe mer forklaring. Han skjønner vel at jeg har snoket i så fall.... Samtidig har vi aldri sagt at vi bare treffer hverandre. Har spurt litt om sånt før, og fått inntrykk av at han ikke bare ligger rundt. Men tok vel feil.... som vanlig. Anonym poster: a3bb681ba5dd748bb676cea2c2b4dcbe
Papirbit Skrevet 18. oktober 2012 #5 Skrevet 18. oktober 2012 For det første: Hvis noen har såret deg,eller gjort noe galt mot deg fortjener de i det minste å være informert om det. Syns at først og fremst bør du fokusere på å fortelle han dette og snakke med han om det. Hvis ikke,var det lite håp i forholdet uansett.. For det andre: Jeg er enig med deg,sex betyr noe mer for meg også,derfor venter jeg lengst mulig med sex..Selv om det er gøy og sunt og normalt,så kan det å ha sex for tidlig gjøre deg ekstra sårbar. Vil han være md deg pga vennskapet ditt, følelsene hans for deg eller flørting,spenning og sex? (Ikke det at dt er noe galt i sex...) For det tredje: enig i at du ikke skulle lese meldingene, og det er viktig at du blir mer trygg på deg selv etter det forrige dårlig forholdet. Det var svært uheldig,og enda mer ødeleggende for deg at du faktisk tilfeldigvis skulle finne noe negativt likevel..
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #6 Skrevet 18. oktober 2012 Du hadde en vond følelse og handlet på det, så jeg syns ikke det var så dårlig gjort å snoke. Det er noe annet når man bare snoker for å snoke og så ikke ta det opp etterpå. Han fortjener ikke deg, så hvorfor bruke mer energi. Fortjener han virkelig en forklaring? Han har ikke vondt av å få egoet ned et par hakk. Jeg ville bare sakt adjø, vi snakkes. og 3klapp på skulderen. Anonym poster: 5bb00c10d819c2a32b4d23958b809b09
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #7 Skrevet 18. oktober 2012 For det første: Hvis noen har såret deg,eller gjort noe galt mot deg fortjener de i det minste å være informert om det. Syns at først og fremst bør du fokusere på å fortelle han dette og snakke med han om det. Hvis ikke,var det lite håp i forholdet uansett.. For det andre: Jeg er enig med deg,sex betyr noe mer for meg også,derfor venter jeg lengst mulig med sex..Selv om det er gøy og sunt og normalt,så kan det å ha sex for tidlig gjøre deg ekstra sårbar. Vil han være md deg pga vennskapet ditt, følelsene hans for deg eller flørting,spenning og sex? (Ikke det at dt er noe galt i sex...) For det tredje: enig i at du ikke skulle lese meldingene, og det er viktig at du blir mer trygg på deg selv etter det forrige dårlig forholdet. Det var svært uheldig,og enda mer ødeleggende for deg at du faktisk tilfeldigvis skulle finne noe negativt likevel.. Tusen takk for fint svar. Enig i at han fortjener å få vite det kanskje - men da må jeg samtidig innrømme at jeg gjorde noe jeg ikke burde ha gjort..... det å lese på mobilen hans. Kan hende jeg bare må legge meg flat og si at jeg har opplevd utroskap, og dermed ikke klarer å stole på gutter igjen, og at det nok betyr at jeg ikke er klar for å involvere meg i noe ennå. Dessuten er han helt klart ikke en gutt jeg vil være kjæreste med nå uansett.... Anonym poster: a3bb681ba5dd748bb676cea2c2b4dcbe
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #8 Skrevet 18. oktober 2012 Hvis vi skal snakke om hvem som fortjener hva; Synes du, TS, at du fortjener en fyr som er utro mot deg? Nei! Fortjener fyren en forklaring på hvorfor han blir dumpet? Egentlig ikke. Men jeg ville nok sagt hvorfor. Jeg har ingen tro på at du skal la være å konfrontere han bare for å skjule snokingen din. Eller...denne er litt vel sleip da men...du kan også late som at du har hørt fra en eller annen at han har vært utro og du spør han om det er sant. Du sitter allerede med svaret og kan da se om han tilstår eller benekter det. Muligens forlanger han å få vite hvem det er som forteller slike "løgner" til deg. Dette er en utrolig vond situasjon å komme opp i. Du fortjener bedre enn dette! Anonym poster: 677fc490d28557cd1e321a5802a36029
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #9 Skrevet 18. oktober 2012 Du hadde en vond følelse og handlet på det, så jeg syns ikke det var så dårlig gjort å snoke. Det er noe annet når man bare snoker for å snoke og så ikke ta det opp etterpå. Han fortjener ikke deg, så hvorfor bruke mer energi. Fortjener han virkelig en forklaring? Han har ikke vondt av å få egoet ned et par hakk. Jeg ville bare sakt adjø, vi snakkes. og 3klapp på skulderen. Anonym poster: 5bb00c10d819c2a32b4d23958b809b09 Ha, ha. Tre klapp på skulderen - den likte jeg. :D Føler meg bedre når du sier det der. Noen ganger må man bare følge magefølelsen. Om han ikke er mer interessert enn at han ligger med andre så fort han får muligheten - nei, da er han ikke noe for meg. Er ganske sikker på at han har skjønt at sex betyr noe for meg; ikke som at han fikk meg til sengs første kvelden liksom. For en dust. Anonym poster: a3bb681ba5dd748bb676cea2c2b4dcbe
Alina X Skrevet 18. oktober 2012 #10 Skrevet 18. oktober 2012 Du burde bare droppe han for når han er utro betyr forholdet ingenting for ham. Ikke glem at mange menn vil gjerne bare ha pulevenner men ikke forhold og går ikke i veien for å "lure" jenter til å like dem for å få dem på kroken. Seriouse, dropp han og finn heller en ny, men vær singel først da, og ha det bra med deg selv:) Ikke grin for han eller kast bort energi på han...nå er det byebye:)
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #11 Skrevet 18. oktober 2012 Takk igjen for svar! OK - men er litt i tvil om jeg kan være så sur. Vi har jo aldri pratet om at vi ikke ligger med/treffer andre. Jeg tar det jo som en selvfølge men.... og tror kanskje han vet dette - har fortalt han at jeg aldri har ONS liksom. Litt tragisk at han velger å ha det samtidig som han treffer meg da...? Har jo holdt på siden august en gang. Nå vet jeg ingenting. Anonym poster: a3bb681ba5dd748bb676cea2c2b4dcbe
Steinar40 Skrevet 18. oktober 2012 #12 Skrevet 18. oktober 2012 For det tredje: enig i at du ikke skulle lese meldingene, og det er viktig at du blir mer trygg på deg selv etter det forrige dårlig forholdet. Det var svært uheldig,og enda mer ødeleggende for deg at du faktisk tilfeldigvis skulle finne noe negativt likevel.. Dette er bare pissprat. Har man nære relasjoner til et annet menneske så kan man ikke regne med noe 100% privatliv, eller å kunne gjøre akkurat som man selv vil. Såkalt snoking er ikke noe problem før det viser seg at man faktisk har noe å skjule.
Gud Skrevet 18. oktober 2012 #13 Skrevet 18. oktober 2012 Dette er bare pissprat. Har man nære relasjoner til et annet menneske så kan man ikke regne med noe 100% privatliv, eller å kunne gjøre akkurat som man selv vil. Såkalt snoking er ikke noe problem før det viser seg at man faktisk har noe å skjule. Man skal ikke lese andre sine meldinger, e-post osv hvis de ikke har sagt at dette er greit. Jeg er på en måte enig med deg, siden JEG ikke bryr meg om at andre "snoker". Likevel respekterer jeg at ikke alle har det på samme måte.
Steinar40 Skrevet 18. oktober 2012 #14 Skrevet 18. oktober 2012 Man skal ikke lese andre sine meldinger, e-post osv hvis de ikke har sagt at dette er greit. Jeg er på en måte enig med deg, siden JEG ikke bryr meg om at andre "snoker". Likevel respekterer jeg at ikke alle har det på samme måte. Hvis dama ønsker å ha et hemmelig privatliv så er hun ikke i sammen med meg. Så enkelt er det. 2
Papirbit Skrevet 18. oktober 2012 #15 Skrevet 18. oktober 2012 Dette er bare pissprat. Har man nære relasjoner til et annet menneske så kan man ikke regne med noe 100% privatliv, eller å kunne gjøre akkurat som man selv vil. Såkalt snoking er ikke noe problem før det viser seg at man faktisk har noe å skjule. jeg hadde blitt fornærmet hvis min kjæreste mente at han hadde rett eller at det var normalt å faktisk SNOKE. Greit nok at han får med seg når jeg skriver,men å bevist snoke, så hadde det betydd for meg at han ikke stoler på meg. MEN! Hadde jeg snoket og funnet negative ting,så hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet for snokingen. Det er deler av livet jeg ikke deler med alle nei. Feks meldinger fra andre venninner? hva om venninne mi har det vondt og skriver det til meg,har kjæresten min krav på å lese det? Bare fordi du er kjæreste med noen så er du fortsatt et menneske og han et annet. 2
Gjest Chloè Skrevet 18. oktober 2012 #16 Skrevet 18. oktober 2012 Må du innrømme at du har sett på mobilen da? Kan du ikke bare si "hørte du hadde det veldig gøy i helga med **** (hvis du vet hvem det er) ? Så ser du om idioten innrømmer det eller ikke. Men, dere har ikke snakket om dette, så du skal ikke bli overrasket hvis han mener han ikke har gjort noe galt
Steinar40 Skrevet 18. oktober 2012 #17 Skrevet 18. oktober 2012 jeg hadde blitt fornærmet hvis min kjæreste mente at han hadde rett eller at det var normalt å faktisk SNOKE. Greit nok at han får med seg når jeg skriver,men å bevist snoke, så hadde det betydd for meg at han ikke stoler på meg. MEN! Hadde jeg snoket og funnet negative ting,så hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet for snokingen. Det er deler av livet jeg ikke deler med alle nei. Feks meldinger fra andre venninner? hva om venninne mi har det vondt og skriver det til meg,har kjæresten min krav på å lese det? Bare fordi du er kjæreste med noen så er du fortsatt et menneske og han et annet. Nei, jeg mener ikke at man skal måtte utlevere privatlivet til andre fordi kjæresten krever det. Jeg mener også at det ikke skal være nødvendig å snoke. Har man en åpen dialog, men uten å utlevere detaljer om andre, så tror jeg ikke det blir noe stort problem. På den annen side så vil det typisk ikke være så veldig smart å ha for mye omgang med individer av det annet kjønn. Det sier seg selv.
Gjest Eurodice Skrevet 18. oktober 2012 #18 Skrevet 18. oktober 2012 Hvis dama ønsker å ha et hemmelig privatliv så er hun ikke i sammen med meg. Så enkelt er det. Er du en "medsøster"? Se trådtittelen. 2
Elizia Skrevet 18. oktober 2012 #19 Skrevet 18. oktober 2012 Du vet at han har vært utro mot deg. Selv om dere ikke har snakket om at dere kun skal ha sex med hverandre, regner jeg med at dere har snakket og vært såpass mye sammen at DU regner med at dere kun ligger med hverandre. Du kommer uansett til å dumpe han, så hvorfor ikke si at du vet hva han har gjort? Kommer forhåpentligvis ikke til å se dusten igjen likevel. Jeg hadde gnidd det i fjeset på han.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #20 Skrevet 19. oktober 2012 Sender deg en klem. Du fortjener bedre. Jeg hadde også helt klart tatt det som en selvfølge at den jeg holdt på med ikke lå rundt med andre, det er helt uakseptabelt i min verden. Jeg ville kanskje gjort som noen av de andre her har sagt, si at du har hørt hva han har drevet med i helgen, og hvis han vil vite hvem kan du bare si at det ikke spiller noen rolle. Det er jo uansett ikke poenget. Det som er interessant å se er om han nekter for det eller legger seg flat. Anonym poster: bfcd9411d15437a25595b19b8877d3ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå