Gå til innhold

Har noen erfaring med "Din beste venn" sine hundekurs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å melde oss på hos dem, og lurer på om de er like gode som andre hundeklubber og Oslo hundeskole?

Anonym poster: 000f3a2d3da11451824f48fe74edff2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun gode erfaringer! De er superflinke og jeg anbefaler Din beste venn på det varmeste! Har vært på agility og lydighetskurs hos dem.

Skrevet

Vi var på valpekurs + lydighetskurs hos "Din beste venn". Valpekurset hadde små grupper, og det var med et dyrlegebesøk hvor det ble snakket litt generelt om helse osv. I tillegg til en hyggelig skogdag. Veldig bra! På lydighetskurset var det litt større grupper, men det fungerte likevel godt. Dyktige trenere, og en oppdragelsesfilosofi jeg er veldig enig i. :)

Skrevet

Var på agility-kurs med dem. Veldig fornøyd.

Anonym poster: ff9ddfe8e1a6ca5b48705997e4b30e1e

Skrevet

Jeg gikk Hverdagslydighet hos Din Beste venn for et par år tilbake og synes det var bra :)

Skrevet

Lurer på å melde oss på hos dem, og lurer på om de er like gode som andre hundeklubber og Oslo hundeskole?

Anonym poster: 000f3a2d3da11451824f48fe74edff2f

Jeg var på valpekurs med dem, var fornøyd!

Valpen fikk den sosialiseringen den trengte.

Men opplevde også at instruktøren var litt opptatt av at hunder skal være tøffe..

Dvs at man ikke har lov til å varme hunden om den fryser o.l.

Oslo hundeskole har jeg ikke hørt så mye pent om, har hørt at de er for strenge og hardhendte mot hundene, ville heller valgt Din Beste Venn.

Anonym poster: d1d7019958a2f56f4d005c63b33be263

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...