MiniFrue Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 http://www.parajumpersparka.eu/parajumpers-vancouver-leather-parka-down-jacket-women-s.html En jakke jeg har hatt lyst pa lenge.. Er det noen som har sett denne in real? Jeg liker a prove ting fore jeg kjoper dem, men har ikke noen butikker i narheten som forer denne typen. Vil helst bestille den i S, siden jeg har to pjs i S fra for, liker at de ser feminine ut og sitter godt til kroppen. Dere mening?
Miss Lucky Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Ligner veldig på en Armani jakke jeg har, bare den har ikke hette.. bare "pels" krage. Er min store favoritt om vinteren
pingeline Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Oooooh, den var råtøff! Kunne ønske jeg hadde kropp til å gå med noe sånt!
Leonora8 Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Den var kjempe tøff!! Jeg har xsmall i mine parajumpers men det er fordi jeg er så lav. Skulle jeg kjøpt denne ville jeg kanskje valgt small tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå