AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Vi ble kjent med et annet samboerpar for noen mnd sider og nå har det vist seg at samboer og jenta har sendt mange sms og facebook meldinger med hverandre uten å fortelle om det. Det er ikke snakk om én enkelt sms om dagen men utbrodering om hva de gjør på jobben og hva de skal gjøre etter jobb, og om en av dem blir med den andre på tur hvis jeg og typen i det andre forholdet fortsatt er på jobb eller er borte en kveld. Jeg vet at det er ikke noe seksuelt her, men likevel er jeg ikke konfortabel med at de har så mye kontakt når verken jeg eller typen hennes har nr til hverandre, og hun sender ikke sms til meg, bare min samboer. Jeg er kanskje litt sjalu, men det er fordi samboer aldri har hatt en sånn kontakt med verken guttevenner el jentevenner før. Hvordan ville dere reagert hvis deres samboer/kjæreste/ektefelle plutselig holdt på sånn? Anonym poster: 67791682cde7507afce122f27d63f46b Anonym poster: 78439fdfa525e78fcb4b83cec304491c
Gjest Indra Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Høres ut som om de er tiltrukket av hverandre og det bare er et spørsmål om tid før det skjer noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå