Gå til innhold

Finnes det gutter som liker jenter i joggebukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går alltid i joggebukse. Når jeg en sjelden gang pynter meg, så er det tights, store gensere osv. Eier ikke en dongeribukse, hvis man ikke regner med tights eller baggy med strikk i livet.

Jeg klarer bare ikke klær som ikke er behagelige. Selv tights skifter jeg ut av så fort jeg kan.

Noen andre jenter som kler seg slik? Og finnes det gutter som kan tenke seg et forhold med en jente som har en slik klesstil?

Tenker som så at om jeg skifter til en mer normal stil, så klarer jeg ikke holde den lenge. Lenge nok til å "lure" inn en mann. Er det rettferdig? Da er det bedre at han får se meg som jeg er. Hvis det da ikke er noen som vil ha meg, så får det bare være. Klarer ikke slutte med joggebuksene.

Anonym poster: 8fc8c1262a4a6a3bb6c4a52b5547f307

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg mann så kan ikke svare på vegne av menn, men... syns ikke du skal sprade rundt i skjørt og fine bukser i en viss periode for å "lure inn" en mann som du sier, og deretter skifte til å bruke joggebuksa konstant. Selv om at det bør være andre kriterier enn stil for å få en mann til å falle for deg, er jo stilen din en del av deg. Så bruker du andre ting enn joggebukse, gir du jo uttrykk for at du er en annen person enn du egentlig er.

Forøvrig skjønner jeg ikke hvordan noen kan gå i joggebukser konstant, men vi er alle forskjellige. :)

• Liker 7
Gjest MiCorazon
Skrevet (endret)

Jeg går alltid i joggebukse. Når jeg en sjelden gang pynter meg, så er det tights, store gensere osv. Eier ikke en dongeribukse, hvis man ikke regner med tights eller baggy med strikk i livet.

Jeg klarer bare ikke klær som ikke er behagelige. Selv tights skifter jeg ut av så fort jeg kan.

Noen andre jenter som kler seg slik? Og finnes det gutter som kan tenke seg et forhold med en jente som har en slik klesstil?

Tenker som så at om jeg skifter til en mer normal stil, så klarer jeg ikke holde den lenge. Lenge nok til å "lure" inn en mann. Er det rettferdig? Da er det bedre at han får se meg som jeg er. Hvis det da ikke er noen som vil ha meg, så får det bare være. Klarer ikke slutte med joggebuksene.

Jeg fordrar ikke dongeribukser, og er veldig glad i joggebukser og.

Men har funnet en mellomting. Jeg bruker finbukser, eller hverdagsbukser som er i polyester/bomull/lin etc De er like komfortable som joggebukser, men ser stilfulle og fine ut :)

Endret av MiCorazon
  • Liker 1
Skrevet

Nå er ikke jeg mann så kan ikke svare på vegne av menn, men... syns ikke du skal sprade rundt i skjørt og fine bukser i en viss periode for å "lure inn" en mann som du sier, og deretter skifte til å bruke joggebuksa konstant. Selv om at det bør være andre kriterier enn stil for å få en mann til å falle for deg, er jo stilen din en del av deg. Så bruker du andre ting enn joggebukse, gir du jo uttrykk for at du er en annen person enn du egentlig er.

Forøvrig skjønner jeg ikke hvordan noen kan gå i joggebukser konstant, men vi er alle forskjellige. :)

Forstår ikke hvordan dere kan gå i dongeri hele tiden, jeg da ;)

Går dere aldri opp og ned i vekt? Man må jo ha nye klær bare man er litt oppblåst en dag. Man stresser rundt for å finne en bukse som passer, et par uker senere er den for stor/liten.

Gjest badeand1
Skrevet

Går konstant i joggebukse. (ja, selv ute bland folk. Huffameiogisjoghuff!!)

De gangene jeg dro på kino f.eks hadde jeg på meg jeggings. Ganske behagelige men ingenting slår joggebukse.

• Liker 2
Skrevet

Klart det finnes. Men jeg vil tippe de er i fåtall. De fleste av oss går jo rundt i joggebuske og slitte t skjorter innimellom. Men å gå i joggebukse konstant, ute. Det er ikke bra i mitt hodet ivertfalll. Beklager:P

• Liker 3
Skrevet

Når jeg ser folk som går ute i joggebukse så lurer jeg ofte på når de ga opp.

• Liker 14
Gjest Blue Jeans
Skrevet

Jeg gikk kun i joggebukse før, men har vendt meg til jeans nå.

Jeg bruker jeans ute, hjemme går jeg alltid i joggebukse eller pysjamas.

Det finnes mange bukser som ikke er så veldig ubehagelige, det er en vanesak! Jeg kan egentlig love deg at du vil sette mye mer pris på joggebuksen etter flere timer i jeans:)

Jeg kan så klart gå i joggebukse ute enda.

Skrevet

Jeg fordrar ikke dongeribukser, og er veldig glad i joggebukser og.

Men har funnet en mellomting. Jeg bruker finbukser, eller hverdagsbukser som er i polyester/bomull etc De er like komfortable som joggebukser, men ser stilfulle og fine ut :)

Kan du finne noen bildeeksempler?

Har "finjoggebukser" (type tynt stoff, alladinish, eller tidligere nevnte juksedongeri), og "ut med hunden joggebukser" (type slitte, gamle, hullete) og noe midt i mellom.

Heisenberg: Jeg ga opp da jeg begynte på videregående, ca. 10 år siden. Har hatt perioder jeg har forsøkt, men for tre-fire år siden kastet jeg alle ubehagelige klær, og sluttet å kjøpe dem. Så vet du det :D

Får det bare ikke til, man må bruke så mye krefter og penger på det. Pluss at det er grusomt ubehagelig. Sitter stort sett hjemme, eller er ute med bikkja. Og på tur med bikkja blir klær lett ødelagt/skitne.

Tar gjerne imot tips om behagelige klær som ikke er joggebukser. Har litt lyst til å kjøpe svangerskapsklær, men synes det er fryktelig flaut å gå med, når jeg vet det egentlig er for gravide ;)

Gjest Memories
Skrevet (endret)

Jeg for min del fatter ikke at du klarer å kun gå i joggebuser. Jeg føler meg så slaskete og ufresh når jeg går i det, følte meg som en boms når jeg gikk på butikken med joggebukse og hettegenser tidligere i dag. :sjenert:

Edit: så ikke posten ovenfor før nå. Kjøp gravidklær på nettet da. Buksene der er så utrolig mye bedre å ha på seg enn vanlige bukser. Kommer garantert til å bruke mine litt etter graviditeten også.

Endret av Memories
  • Liker 7
Skrevet

Har du ikke jobb? Eller er du student?

Ingen av de overnevnte situasjonene passer det seg å gå i joggebukse, joggebukse kan brukes til og fra trening og hjemme - men ellers er det skikkelig shabby.

Anonym poster: fa3c2bf59f0f5a2bc73daf48fa6f32a1

• Liker 8
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Når jeg ser folk som går ute i joggebukse så lurer jeg ofte på når de ga opp.

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Er enig med AnonymBruker ovenfor, jeg tenker også at det er shabby å gå med joggebukse hver dag.. Spesielt ute blant offentligheten, en ting er hjemme, men ute.. Dessuten tror jeg gutter liker at jenter pynter seg litt for dem! Men ingen er like og det finnes garantert gutter som også liker jenter i joggebukse eller som ikke bryr seg om klær/stil så jeg vil definitivt tro at det finnes gutter som liker jenter uavhengig av klær :)

• Liker 2
Skrevet

Forstår ikke hvordan dere kan gå i dongeri hele tiden, jeg da ;)

Går dere aldri opp og ned i vekt? Man må jo ha nye klær bare man er litt oppblåst en dag. Man stresser rundt for å finne en bukse som passer, et par uker senere er den for stor/liten.

Jeg går aldri i dongeri. Mange andre varianter enn joggebukse og dongeri ;) Jeg har klesskapet fullt av bukser, skjørt, kjoler, strømpebukser, tights, så har alltid noe annet enn joggebukse å ta meg. Liker godt å bruke joggebukser hjemme, men ikke ute i det offentlige. Føler at når man skal på universitetet, på jobb, eller butikken blir det feil med joggebukse. Don't get me wrong, har gått på butikken i joggebukser også, men føler meg mye mer komfortabel når jeg har på meg noe som jeg ønsker at andre skal se meg i.

• Liker 4
Skrevet

Jeg lurer litt på hva du har å skjule.

• Liker 3
Gjest MiCorazon
Skrevet (endret)

Kan du finne noen bildeeksempler?

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, eller hvilken stil du har (utenom joggebukser), men legger ved noen eksempler.

Disse er fra Ellos, de har vel for de fleste aldersgrupper. Nettbutikk,perfekt om du ikke orker å labbe rundt i alskens butikker for å finne noe, og prisene passer for de fleste lommebøker. Leverer på døren gjør de å :)32-8664.jpg

32-8723.jpgexte_0006402_ME.jpg32-7810_F.jpg

Endret av MiCorazon
  • Liker 2
Skrevet

Har du ikke jobb? Eller er du student?

Ingen av de overnevnte situasjonene passer det seg å gå i joggebukse, joggebukse kan brukes til og fra trening og hjemme - men ellers er det skikkelig shabby.

Hvilke overnevnte situasjoner? Tur med hunden? Hjemme på sofaen? For det er stort sett der jeg er. Kom med forslag til hva jeg kan gå med da, istedet for å kritisere.

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer litt på hva du har å skjule.

På kroppen min, mener du?

Skrevet

Hvilke overnevnte situasjoner? Tur med hunden? Hjemme på sofaen? For det er stort sett der jeg er. Kom med forslag til hva jeg kan gå med da, istedet for å kritisere.

Det er da ikke kritikk, det er spørsmål ettersom jeg virkelig ikke forstår hvorfor du ønsker å se shabby ut - har du ingen ting du gjør som krever at du ser annerledes ut? Som feks jobb eller studenliv?

Hva går vennene dine i?

Hvordan skulle du blitt kjent med en potensiell kjæreste (altså i hva slags situasjoner) - poenget er hvertfall: joggebukser hører ikke hjemme i noen sosiale settinger med mindre man har filmkveld og joggebuksen ikke er hullete og skitten som du beskriver i første innlegg.

• Liker 4
Skrevet

Det er da ikke kritikk, det er spørsmål ettersom jeg virkelig ikke forstår hvorfor du ønsker å se shabby ut - har du ingen ting du gjør som krever at du ser annerledes ut? Som feks jobb eller studenliv?

Hva går vennene dine i?

Hvordan skulle du blitt kjent med en potensiell kjæreste (altså i hva slags situasjoner) - poenget er hvertfall: joggebukser hører ikke hjemme i noen sosiale settinger med mindre man har filmkveld og joggebuksen ikke er hullete og skitten som du beskriver i første innlegg.

Har nok ikke det nei, bortsett fra eksamen, men da gidder jeg ihvertfall ikke gå i noe annet enn joggebukse. Om jeg en sjelden gang er på skolen, så blir det noe rent og finere enn vanlig, som ikke lukter hund. Så er jeg på butikken en gang i uken, eller så, da blir det egentlig helt tilfeldig hva jeg har på meg.

Ellers går jeg bare ut for å gå tur.

Kan bli kjent med folk på tur, på butikken, i nabolaget/blokka jeg bor i. Vet ikke hva folk har på seg, har ikke fulgt så mye med på det. Nabojenta pynter seg mye og går i kjoler og sånt, ser at det er en stil jeg ikke har tid, penger eller lyst til å se sånn ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...