Gjest O___o Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Inspirert av smørbrød-trådene om "Jeg vil ha en mann som er to meter høy, har antydning til sixpack, tjener mer enn 500 000,-, eiger egen bolig, er romantisk, er smart, er morsom, osv" og " Jeg liker ikke menn som er under to meter, har antydning til mage, tjener mindre enn meg, leier bolig, er lite romantiske, er dumme, ikke får meg til å le osv" Ofte er listene så lange og overfladiske, at jeg undrer meg over om de som sitter og skriver disse listene kan stille opp med det samme/ stiller likt. Hva kan du bidra med i et forhold? Hvilke positive egenskaper har du? Hvilke utseendemessige trekk - gjør deg attraktiv? Hva gjør deg til et kjærestemateriale? 8
Rubies_ Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg er skikkelig god å lage mat! "Veien til en manns hjerte, er gjennom magen" Skål.
Gjest Gunfreak Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg er snill, kan lage mat, liker å kose, god til å lytte, tidvis morsom. Er positiv og gir ikke opp på ting. Med utseende er det værre, jeg har vist fint hår, relativt sterk så kan kanskje gi en noe beskyttende følslse. begynner å få en brukbar klesstil. Det er vel egenliig det. 3
Djungelvrål Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Hva kan du bidra med i et forhold? ? Utdyp? Hvilke positive egenskaper har du? Spontan, ganske flink til å lage mat, glad i kos, ganske ryddig. Hvilke utseendemessige trekk - gjør deg attraktiv? Er høy og slank, har litt uvanlige ansiktstrekk og holder meg bra for min alder. Hva gjør deg til et kjærestemateriale? Er ikke noe mønstermateriale, er litt for sær og egenrådig. Ikke så flink til å dele følelser eller prate om dem. Dessuten liker jeg litt for godt å være alene, liker godt mitt eget selskap. Endret 17. oktober 2012 av Liquorice
Capt. Obvious Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Det er nok ikke så mange av de kvinnene med slike lister som har noe særlig selvinnsikt, nei. Kreve, kreve uten å tilby så mye selv. Men det er jo desverre også typisk Norsk 5
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 17. oktober 2012 #6 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg er snill, omtenksom og jeg kan faktisk være ganske morsom. Jeg er glad i sex, i å lage mat og liker å overraske med f. eks sexy undertøy og stay-ups. Hørt det er populært blant gutta Jeg er selvsagt ikke perfekt: Jeg er sta, utålmodig, en dårlig taper og til tider ganske barnslig, men det over føler jeg veier opp mot det. I alle fall håper jeg det! Kroppen min er heller ikke så verst og jeg er lite sjalu. Jeg er også til å stole på og dønn ærlig om det meste, (det er jo både positivt og negativt).
Alina X Skrevet 18. oktober 2012 #7 Skrevet 18. oktober 2012 Inspirert av smørbrød-trådene om "Jeg vil ha en mann som er to meter høy, har antydning til sixpack, tjener mer enn 500 000,-, eiger egen bolig, er romantisk, er smart, er morsom, osv" og " Jeg liker ikke menn som er under to meter, har antydning til mage, tjener mindre enn meg, leier bolig, er lite romantiske, er dumme, ikke får meg til å le osv" Ofte er listene så lange og overfladiske, at jeg undrer meg over om de som sitter og skriver disse listene kan stille opp med det samme/ stiller likt. Hva kan du bidra med i et forhold? - Liker å gjøre "kvinneting"som å lage mat, bake og ha det pent og ryddig. Er generelt en avslappet person som ikke stresser eller maser over småting. Hvilke positive egenskaper har du? Jeg er generelt en glad optimist, en god lytter og vet når man skal være alvorlig og når det er greit å være useriøs. Er ikke en som overanalyser absolutt alle småting som blir sagt og kan stå opp for meg selv dvs lar meg ikke tråkke på. Hvilke utseendemessige trekk - gjør deg attraktiv? jeg er ca 177 høy(vet ikke om det er regnet som attraktivt eller ikke)og har en "ok" kropp som jeg trener jevnlig, så kroppsmessig er jeg vel ansett som såklat "attraktiv". Har et helt vanlig ansikt, og er "heldig" som har ovalformet ansikt og høye kinnbein(har lest at det er "symmetrisk bra") Anser meg selv som "vanlig attraktiv, dvs kan se jævlig ut når jeg nettopp har våknet, og være ganske så sexy når jeg er pyntet,hehe. Hva gjør deg til et kjærestemateriale? jeg er ikke masete, materialistisk, dramatisk, flørtete med andre menn, overanalyserer ikke, "gidder/orker"ikke å krangle om småting, vil heller snakke enn å stå å krangle med en annen, omsorgsfull og full av løøøøøøøv
Pialill Skrevet 18. oktober 2012 #8 Skrevet 18. oktober 2012 Hva kan du bidra med i et forhold? Hvilke positive egenskaper har du? Ærlig, leken, god samtalepartner, lytter, en jævel på kjøkkenet , entusiastisk og jeg gir mye av meg selv når jeg stoler på noen. Det er aldri vanskelig å vite hvor du har meg. Hvilke utseendemessige trekk - gjør deg attraktiv? Pene bein, langt blondt hår, blå øyne og ser vel ganske typisk nordisk ut. Jeg er feminin samtidig som jeg lett kan være en av gutta på hyttetur Hva gjør deg til et kjærestemateriale? Jeg gir alt i et forhold, jeg er trofast og stoler på partneren min. Tillit til det motsatte er bevist. Lidenskapelig og morro i sengen. Elsker å overraske med middager og kos. Gjerne iført strømper og annet sexy undertøy
momo Skrevet 18. oktober 2012 #9 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg er flink til å lage mat og bake, blid posetiv, ærlig, til å stole på, trofast, utrolig snill, glad i sex, ikke sjalu, har flere interesser, og åpen for å være med på mye. Jeg har alltid fått høre av mine ex`r og gode venninner at jeg må være den perfekte kjærste. Utseendemessig så er jeg vel mitt på treet vil jeg si. Er en søt dame, som veier 5 kg for mye, men de har lagt seg på rett sted, jeg har store pupper og rompe, men slank midje. Så jeg er vel pen nok, men ikke den vakreste.
Gjest Gaea Skrevet 18. oktober 2012 #10 Skrevet 18. oktober 2012 Vel, jeg er totalt håpløs på kjøkkenet, ganske hissig, synes det er litt vanskelig å inngå kompromiss (jeg er jo vandt til å være alene!), bruker masse tid og penger på hest, er rotete og ganske glemsom. Er nok også forholdsvis kjedelig i senga. Utseendemessig ser jeg ganske kjedelig ut, og har merkelig hår. Hadde en grei kropp tidligere, med unntak av litt små pupper, men nå får jeg ikke på halvparten av buksene mine. Alt i alt skjønner jeg ikke helt hva jeg har å tilby. Jeg har bare hatt utrolig flaks og fått en fantastisk kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #11 Skrevet 18. oktober 2012 Stor kuk. Anonym poster: ee07407958446e515c57469b9f48c695 6
skapt-for-kos Skrevet 18. oktober 2012 #12 Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Jeg er omsorgsfull og generøs. Jeg er lidenskapelig og god i senga ;-) (og ja, har fått høre det MAAANGE ganger!! :-D) Jeg er kreativ og inovativ og er derfor flink til å se løsninger på diverse utfordringer. Jeg er søt og sjarmerende (utseendesmessig), blond og blåøyd Jeg er god til å massere Jeg er flink til å lage mat (har ivertfall enkelte retter jeg er knallgod på) Jeg er flink til å synge og generellt sett morsomt (ergo kan jeg få liv i enhver fest om det trengs) Jeg er en god lytter og en samtalepartner man kan føre en meningsfull samtale med DØD OVER JANTELOVEN!!! :-D Endret 18. oktober 2012 av skapt-for-kos
Pene sko... Skrevet 18. oktober 2012 #13 Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Hva gjør deg til et kjærestemateriale? Jeg er lojal, trofast, morsom for rette vedkommende, er faktisk en handyman (du ville blitt imponert), kan lage mat, romantisk er jeg også, jeg legger litt av sjelen min i de jeg liker/elsker, intellektuelle interesser har jeg også, snill som dagen er lang, jeg trener aktivt og liker friluft, nærmer meg snart slutten på en god utdannelse, er alltid velstelt, empatisk, engasjert, ærlig, er verdensvant, selvsikker. Utseendemessig er jeg nokså ordinær. Min klesstil der i mot er ikke særlig ordinær. Endret 18. oktober 2012 av Pene sko... 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #14 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg er snill,liker å ha det koselig rundt meg uten å mase på partneren om at det skal være ryddig. Liker å lage frokost til partneren min og å bake.Sløser ikke med penger. Er ikke noe dramaqueen. Er lojal, har lang lunte. Setter ofte "hans" velvære foran mitt i et forhold. Er en god lytter og har masse humor.Har egne hobbyer og er ikke noen klenge tpe. Utseendemessig erjeg ca 170, normal kropp og et pent/søtt ansikt har jeg fått hørt. Ulempene er vel at jeg fort blir selvutslettende i et forhold, og har hatt menn som har utnyttet dette. Klarer ikke helt å sette meg i respekt, noe som jeg nå har forstått erveldig viktig i forhold tilmenn Anonym poster: 29cd79ed583257956420dd5484e00eb8
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #15 Skrevet 18. oktober 2012 Generelt er jeg nok en taper med tanke på menn. Jeg er ingen jente-jente. Jeg liker ikke å lage mat, dårlig husmor, barnslig osv. Men jeg er en fleksibel person med flere sider - jeg kan være tilbøyelig til å lage mat dersom jeg MÅ. Generelt er jeg avslappet, lite sjalu og liker opplevelser. Jeg tror jeg har lett for å bli den maskuline i et forhold. Men jeg er ikke lesbisk! Jeg er 172 cm. høy, slank. Jeg ble en gang oppdaget av en motefotograf, og har blitt tilbudt flere modelljobber, så kanskje jeg ikke ser grusom ut. Det kan jo være en fin ting, men regner med at de fleste menn heller ser på meg som en "kompis" fremfor kjærestemateriale. Anonym poster: 7ab7de64efd54d1da2b7c284f3ccb71d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #16 Skrevet 18. oktober 2012 Nei, jeg er ikke kjærestemateriale og det er ikke fordi jeg trives alene. Anonym poster: abe9c6d4014b1a06eda7a8b3515289f3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #18 Skrevet 18. oktober 2012 Hva kan du bidra med i et forhold? Hvilke positive egenskaper har du? Jeg er omsorgsfull, til tider veldig morsom og underholdende, jeg liker å overraske med gaver når h*n minst venter det, er ikke for sta til å kunne si unnskyld om det er på sin plass. Jeg overrasker også i matveien nå og da, selv om jeg ikke er en superkokk og husmor. Jeg er mye blid og utstråler ovenfor enkelte veldig mye sjarm. Hvilke utseendemessige trekk - gjør deg attraktiv? Jeg er middels pen, ser ikke ut som en gjennomsnittlig jente og det er positivt for flere. Jeg smiler mye, noe som gjør meg penere enn jeg er. Jeg har en ok rumpe, ok midje.. En gjennomsnittlig slank utseende, med 5kg ekstra som ikke sees. Hva gjør deg til et kjærestemateriale? Jeg er godt oppdratt, så er ikke problemer med å introduseres for familie- er beskjeden men høflig,blid og viser respekt. Jeg liker å motivere deg gjennom vanskelige valg eller vanskelige utfordringer du måtte møte i arbeid/skole/familie/ellers. Jeg er flink å gi komplimenter, og lett å like. Jeg har et utseende som ikke tiltrekker de verste sleske eller flørtende mannfolk ute på byen, men tiltrekker jeg slike kan du være trygg på at jeg ikke går hjem med de. Du kan stole på meg. Jeg er velstelt, og om du er en friluftstype er jeg med på turer uten å klage på at det er tungt eller at jeg blir skitten- jeg elsker det! Selv om jeg ikke er så initiativrik av meg, så betyr det ikke at jeg sier nei. Jeg har en økonomi som ikke ville skremt deg, selv om den kunne vært bedre. Men den tid kommer når jeg får utdannet meg ferdig og finner meg jobb. Ahh så godt å reklamere for meg selv Føltes bra å ikke skrive de negative tingene :D Men siden jeg er i et forhold huker jeg av for AB Anonym poster: c195c3151f220b97584f87f936b6d932
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #19 Skrevet 18. oktober 2012 AB # må tilføye: Hva kan du bidra med i et forhold? Trygghet, latter, et delvis ryddig hjem, middag på bordet 3-4 ganger i uken, mye sex, nærhet, flørting, en venn. Ihvertfall mine erfaringer i mine tidligere og nåværende forhold, som har vart nå i 5 år, og jeg har vært i forhold 10 av mine 24 år, fordelt på 3. Faktisk. Litt pauser mellom hver, men lange nok til at jeg ikke har med meg kjærlighetssorg i neste forhold. Anonym poster: c195c3151f220b97584f87f936b6d932
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #20 Skrevet 18. oktober 2012 Se nøye på listene deres. Nesten alle av dere skriver det samme. Same shit, different wraping. Snill god på kjøkkenet og glad i kos er gjenngangerne. og når så mange av dere tilbyr en partner det samme, hva gjør dere selv så orignale og spesielle og gir dere denne enorme markedsverdien på partnermarkedet som gjør at dere kan kreve noe av det ypperste? Anonym poster: 5df7cbf3dc9e3d4a40564af4997cb2ce 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå