Marit Skrevet 28. februar 2004 #1 Del Skrevet 28. februar 2004 Ja da var kjolen i boks gitt. Gikk atter engang innom brudesalong i går sent på ettermiddagen. Hadde en viss formening om hva slags kjole jeg ønsket så jeg bladde litt i pronovias sin katalog og vips der var kjolen min Men den finnes vistnok ikke på nettet. Har bladd igjennom utalelige kjoler men den er bare ikke der Den heter pronovias fayette og skulle visnok ligge under koleksjonen you. Men neida.. Det er en enkel kjole med chiffong armer som viser litt skuldre, også har den "blomster" stropper(tynne) . Den var i alle fall kjempefin og passer til meg tror jeg da :klø: Har jo ikke fått prøvd den akkurat men noe liknende.. Så da er det bare å vente til juni for da skulle den vist komme. 3 mnd. leveringstid kanskje ikke så dumt å få den bestilt nei :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 28. februar 2004 #2 Del Skrevet 28. februar 2004 Grattis..Godt å ha kjole i boks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 28. februar 2004 #3 Del Skrevet 28. februar 2004 Gratulerer, synd vi ikke får sett den da. Men det er deilig å ha den under bestilling i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 28. februar 2004 #4 Del Skrevet 28. februar 2004 Gratulerer! Godt med alt som er i boks. Ser vi blir gift samme dag. Selv skal jeg sy kjolen, men begynner først i påska, så får vi håpe den blir fin og ferdig i tide Uansett, gratulerer mend valget av kjole, bare synd vi ikke får sett den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå