Gjest missEva Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Har en Galaxy S2 som er ca 2 uker gammel, men problemet er at jeg ikke får varsel når jeg får MMS-melding. Ikke hører jeg noe, ikke vibrerer det og ikke lyser det i skjermen, noe det gjør når jeg får vanlig sms. Det kan gå timer mellom jeg sjekker mobilen for aktivitet, da bruker jeg å trykke på låsetasten på siden, noe som gjør at skjermen lyser. Da kommer meldingssymbolet frem, men jeg har som sagt ikke sett eller hørt noen ting selv om jeg har mobilen ca 5 cm til siden for meg. Brydde meg ikke stort om det til å begynne med, men når jeg får ca en mms hver dag og det kan gå timer fra den blir sendt til jeg faktisk har fått med meg at jeg har fått en, ja så blir det en smule irriterende.. Jeg har selvfølgelig sjekket alt av innstillinger av lyd og varsler... Tips?
Millimani Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Du må aktivere tlf for MMS. Det gjør du på internett via mobil eller pc, eller i en "mobil-butikk" som Netcom, telenor e.l.
Gjest missEva Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg får til å ta imot og sende mms, ikke noe problem. Problemet er rett og slett bare at jeg ikke får et varsel om at jeg har fått en mms. Altså ingen lyd, vibrering, lys på skjermen osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå